"בעלי מועדונים ישר קפצו על 'המציאה' ומבקשים להקפיא את הליגה"

כך אמר צביקה לוי, מאמנה של עמישב פ"ת שמגיב להחלטת ההתאחדות לכדורגל להשבית את הספורט הישראלי. האם הליגה תושבת ולא תהיינה יורדות העונה? או שמא המצב יירגע והליגה תחזור בעתיד הקרוב?

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 16-03-2020
  • 17:42

צביקה לוי, מאמנה של עמישב פ"ת אמר על השבתת הליגות בעקבות נגיף הקורונה: "מכת הקורונה ההולכת ומתפשטת הגיעה גם למגרשי הליגות הנמוכות ולצערי הופסקה הליגה עד למועד לא ידוע, אבל הדבר שהפריע יותר מכל זה שבעלי מועדונים ישר קפצו על "המציאה" ומנסים לטרפד את כישלון קבוצתם וכישלונם האישי בכך שמבקשים לבטל את הליגה ולהקפיא ירידות".

כמו שאמרת, יש כאלה שרוצים להשבית את העונה ושלא תהיינה יורדות. מה דעתך?

"אני שואל למה?! מה הסיבה שיש לבטל עונה שלמה באמצע מרץ שכבר יש כיוונים של עולות ויורדות ושהושקעו כספים בקבוצות. הרי בחודש האחרון קבוצות התחתית היו ניצלות? היו נשארות לפתע בליגה? לבוא ולהישען על מגפת הקורונה ובכך למנוע את היורדות ולבטל את הליגה לאלתר זהו ניסיון עצוב להרוס את הליגות".

אתה חושב שהעונה עוד נשחק כדורגל? 

"לדעתי הליגות צריכות להמשיך ולשחק, וגם אם עשו הפסקה לשבוע שבועיים עד להערכת מצב, אין סיבה שקבוצות לא יסיימו את העונה בסבב משחקים בזמן קצר של 2 משחקים בשבוע. אפשרי לבטל את הפלייאוף העליון והתחתון ואת משחקי המבחן, אבל צריך לתת לקבוצות לסיים על הדשא את העונה.

אני בטוח שראשי ההתאחדות לכדורגל ונציגי משרד הבריאות יקבלו את ההחלטה הנכונה ואנחנו כמובן נתמוך בכל החלטה, אבל חייבים לסיים את העונה בצורה הוגנת ולהבין שקבוצות יכולות להתרסק כלכלית - דבר שישפיע לשנים הבאות".

לסיום אומר צביקה: "מאחל בריאות איתנה לכולם ומקווה שהספורט ינצח".

צביקה לוי מאוכזב מבעלי המועדונים (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. צביקה לוי (חבר של יוסי בינגו 16-03-2020, 20:39)
    אני בתור אוהד שרוף של אור יהודה עשרות בשנים אני רוצה להגיד שכל מילה של צביקה לוי אי במקום ובומבה הוא צודק בהחלט
  2. צודק (שי 16-03-2020, 21:29)
    לא מכיר אותך אבל אתה צודק בכל מילה מה לעשות שאחד כמו שיימן הוא בעל השפעה
  3. מסכים חצי חצי (אוהד 17-03-2020, 06:39)
    לצערי צביקה גם אתה אנטרסן יצאת מהפלייאוף ונכשלת עם קבוצה מצויינת כמו עמישברוצה לכפות על הכישלון שלך