יניב טבצ'ניק חתם לעונה נוספת בבית דגן

לאחר שהאריכו את חוזהו של מאמן הקבוצה, שוקי סדיס, עירוני בית דגן ממשיכה לעבוד והחתימה היום את השוער יניב טבצ'ניק, שימשיך לעונה נוספת במועדון. טבצ'ניק, מי שרשם עליות ליגה עם טייבה, ג'ת, כפר קאסם, הוד השרון, בית"ר כפ"ס והפועל חדרה. טבצ'ניק בתגובה: "אפשר לעשות כאן דברים יפים"

  • על ידי: אוהד רון
  • 26-05-2020
  • 15:44

עירוני בית דגן ממשיכה בהכנותיה לקראת העונה הבאה, ולאחר שאמש הודיעו על הארכת חוזהו של מאמן הקבוצה, שוקי סדיס, היום הודיעה בית דגן על הארכת חוזהו של שוער הקבוצה, יניב טבצ'ניק, שימשיך גם הוא לעונה נוספת במועדון.


יניב טבצ'ניק אמר לאחר חתימתו בבית דגן: "בית דגן זה מקום נדיר עם תנאים ברמה מאוד גבוהה. ההנהלה בראשות אלי סניור ואבי יהודה דואגים לנו להכל, אם זה קשור לכדורגל וגם מחוץ לכדורגל, ויש את שוקי שהוא מאמן מצוין שנותן לי את כל הביטחון והגיבוי וגם דאג שאחתום גם העונה".

 

מדוע בחרת להמשיך בבית דגן לעונה נוספת?
"חתמתי בבית דגן כי אני מאוד מאמין בקבוצה הזאת וחושב שאפשר לעשות כאן דברים יפים מאוד. הם מאוד רצו אותי ונתנו לי את כל ההרגשה שהם איתי עד הסוף, וגם לחתימה של שוקי סדיס המאמן, יש משקל מאוד גדול בהחלטה". 


לגבי המטרות לשנה הבאה אמר טבצ'ניק: "אני בטוח שתהיה לנו קבוצה חזקה, שמשחקת כדורגל התקפי בתקווה לסיים מקום אחד גבוה יותר משנה שעברה".


לסיום אמר השוער: "שתהיה לכולם קודם כל בריאות ושנחזור לכדורגל שכולנו אוהבים. בהצלחה".

יניב טבנציק, לאחר עונה מצויינת בבית דגן, חותם לעונה נוספת.

הוסף תגובה
תגובות