"אני להוט לחזור ולהתאמן"

כך אמר עוז יפרח, בלמה של הפועל קרית אונו שמתגעגע למשחק... יפרח שעשה קריירה לא קצרה ברמות הגבוהות שכללו עליית ליגה וזכייה בגביע המדינה, החל לשחק בליגות הנמוכות בגיל 32 ורשם גם בליגות אלה כמה הישגים - עליית ליגה עם הפועל מרמורק ומ.כ. אור יהודה. יפרח מספר על האנשים המדהימים שפגש בקרית אונו, על התשוקה לחזור לשחק ועל התוכניות לקראת העונה הבאה

  • על ידי: אוהד רון
  • 01-06-2020
  • 10:32

עוז יפרח משחק בחמש שנים האחרונות בליגות הנמוכות אחרי שעשה קריירה ארוכה שכללה שנה וחצי ברוסיה, עליית ליגה וזכייה בגביע המדינה עם הפועל רמת גן ובגיל 32 החליט שזה הזמן מבחינתו לרדת ולשחק בליגות הנמוכות.  יפרח מספר שבמהלך הקריירה לימודי תואר ראשון אותם סיים. 

בחמש השנים האחרונות בליגה א', יפרח עלה לליגה הלאומית עם הפועל מרמורק ויחד עם אור יהודה מליגה לליגה א'.

את העונה האחרונה יפרח פתח במכבי שעריים ובחודש דצמבר עבר לקרית אונו, ולאחר שיחה עם אודי כבודי ופגישה עם אנשי קרית אונו יפרח מספר שהתאהב במקום: "זה מקום בו אנשים מדברים בגובה העיניים, מנסים ורוצים רק לשפר ולהשתפר בכל המובנים, תמיד מכוונים גבוה ושואפים למצוינות".

 

עוז יפרח יחד עם מאמנו בעונה האחרונה, אודי כבודי

 

עוז, ספר לנו קצת על קרית אונו, מבחינת תנאים, שחקנים, מאמן וכו'...

"אודי כבודי מחפש תמיד ללמוד וללמד כל שחקן, לא משנה הגיל או השם שלו. בקרית אונו נתקלתי בחדר הלבשה מדהים, חבר'ה טובים שלכל מגרש שהם מגיעים, הם רוצים ושואפים לנצח בכל משחק ללא רגשי נחיתות".

 

מה אתה חושב צפוי בעונה הבאה מבחינת הקבוצות, תקציבים סגל שחקנים ועוד?

 

"השנה הבאה הולכת להיות ליגה קשה גם בליגה א' ובליגה ב', מכיון שהולכות להיות ארבע קבוצות שיורדות - מה שיגביר את הפחד אצל כל קבוצה, לאחר שבעונה האחרונה ראינו את מכבי יבנה ומכבי הרצליה, קבוצות שנבנו לעלייה נאבקו על הישארות בליגה. מה שאומר שכסף זה לא הכל, צריך לבוא מוכן נחוש וכמובן לרוץ יותר מהיריב בכל משחק".

 

מה הכיוון שלך לקראת שנה הבאה? האם יש כבר הצעה קונקרטית?
"כרגע יש כמה הצעות על הפרק, נמתין עוד קצת ואז נחליט. אני ממש להוט לחזור כבר ולהתאמן - מרגישים ביום יום שחסר משהו".

 

שיהיה בהצלחה!

עוז יפרח מתגעגע לכדורגל (אלעד ירקון)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שנה הבאה כול משחק אש 4 יורדות והחמישית מבחנים פוטנציאל ל5 יורדות מצד שני ( חזי 02-06-2020, 07:46)
    אחרי20 מחזורים בטח תהיה קבוצה או שתיים שיאבדו סיכויים להשאר בגלל המרחק לחוף מבטחים...לדעתי במחוז דרום א' ירדו ..עוצמה .ברא. רו"ח...והקבוצה הנוספת שתעלה מליגה ג' ועדיין לא נקבעה ..
  2. עוז (חזי יעל 03-06-2020, 15:24)
    שחקן נשמה בא לעבוד כייף לראות אותו על המיגרש שיהיה בהצלחה