הפועל מחנה יהודה פותחת עונה

הפועל מחנה יהודה פתחה את אימוניה לקראת העונה הבאה בליגה ב' דרום א', רמי צבי ימשיך על הקווים לעוד עונה וינסה לקחת את הקבוצה קדימה ולהגיע לפלייאוף העליון, כל זאת ללא תקציב מעיריית פ''ת.

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 04-09-2020
  • 09:30

קבוצת הכדורגל הפועל מחנה יהודה החלה את אימוניה לקראת העונה הבאה, עונת 2020-21. בקבוצה רוצים להשאיר את כל הסגל הקיים מהעונה שעברה, סגל שהתחבר מצוין מבחינה חברתית ומקצועית ולחזק בעוד מספר שחקנים בעיקר בחלק הקדמי, במטרה לעשות עונה טובה ולשאוף להגיע כמה שיותר גבוה.

רמי צבי, מאמן הקבוצה שיישאר בקבוצה גם בעונה הבאה אמר בפתיחת האימונים: "קודם כל אני מאוד מקווה שהתקופה הקשה שעוברת עלינו בעקבות הקורונה תעבור כמה שיותר מהר, מפה אני מאחל לכולם רק בריאות. כולנו רוצים ומקווים שהעונה תצא לדרך ונחזור לשחק כדורגל כי הגעגועים למגרשים גדולים מאוד."

 

צבי הוסיף ואמר: "בתחילת העונה שעברה אני ועוזרי, עידן קלמנוביץ, בנינו סגל שחקנים חדש לגמרי לאחר שהקבוצה ירדה מליגה א'. ההתחלה הייתה קשה ומורכבת, אבל לאחר שבאמצע העונה צירפנו כמה  שחקנים מנוסים שאיתם הקבוצה התחברה בצורה מצויינת, ממש לפני הקורונה עשינו רצף ניצחונות טוב והגענו למרחק 3 נקודות מהמקום שמוביל לפלייאוף העליון והייתה הרגשה שאם העונה לא הייתה נקטעת, היינו יכולים להמשיך את המומנטום ולהגיע לפלייאוף העליון."

 

מי לדעתך תרוץ בצמרת?

"כמו שזה נראה עכשיו נראה שמי שתרוץ בצמרת הן בית דגן, קריית אונו, קלנסווה ושמשון תל אביב, אבל לא נראה שיש קבוצה אחת שהיא מעל כולן ותפתח פער גדול. אני חושב שתהיה השנה ליגה  קשה כרגיל ויהיה מעניין לראות אותה... בקיצור יהיה מעניין..."

 

שיהיה בהצלחה לכולם!

רמי צבי יוביל את מחנה יהודה גם בעונה הבאה

הוסף תגובה
תגובות
  1. ליגה ארוכה? (אוהד 04-09-2020, 12:20)
    רמי תתעדכן נשמה שינו את התקנון כל מחוז 9 קבוצות. ליגה קצרה של מקסימום 22 משחקים
  2. את מי מעניינת מחנה? (אזוריה 04-09-2020, 12:48)
  3. בהצלחה (אברהם 05-09-2020, 21:10)
    בהצלחה רמי צבי התותח