אלמוג סמט כהן חתם לשנתיים נוספות בבית דגן

קבוצתו של שוקי סדיס, עירוני בית דגן, ממשיכה לעבוד קשה בבניית הסגל שלה לקראת העונה הבאה, כשהיא מודיעה על החתמתו של מלך שערי הליגה בעונה שעברה, אלמוג סמט כהן, שחתם בקבוצה לשנתיים נוספות. "היה לי ברור איפה הלב שלי נמצא"

  • על ידי: אוהד רון
  • 25-07-2020
  • 08:00

עירוני בית דגן, מי שרוצה לעשות צעד נוסף לעבר ליגה א' בעונה הבאה, הודיעה על החתמתו של מלך שערי הליגה בעונה שעברה, אלמוג סמט כהן, שחתם לשנתיים נוספות בקבוצה ובכך כהן ישלים 5 שנים רצופות בבית דגן. סמט כהן, מי שכבש מעל ל-60 שערים בשלוש העונות האחרונות, היה מבוקש אצל מספר קבוצות בליגה, כשגם הצעות מליגה א' עמדו על הפרק, אך סמט כהן בחר להאריך את חוזהו בבית דגן, למרות שהיו לו הצעות טובות יותר מבחינה כספית. 

 

חלוצה של בית דגן, סמט כהן, אמר לאחר החתימה: ״בית דגן זה הבית שלי בשלוש השנים האחרונות, ובית לא עוזבים כל כך מהר. קיבלתי הצעות מקבוצות בליגה ב' וגם א', אבל היה לי ברור איפה הלב שלי נמצא. השחקנים, הצוות המקצועי והחיבור לקהל ולתושבים פה הוא משהו מיוחד. אני מחכה כבר למשחק הראשון, ועוד יותר לגול הראשון. הייתה פגרה ארוכה מאוד, ואני מקווה מאוד שנשחזר את מה שעשינו בשנה שעברה.״

אלמוג סמט כהן חתם לשנתיים נוספות בבית דגן

הוסף תגובה
תגובות
  1. תפסיקו עים ההחתמות (טרי 25-07-2020, 08:35)
    אין ליגה מי ישלם על החוזים שניחתמים העירייה על חשבון הציבור מספיק תמתינו עוד כמה חודשי
  2. אוהדים (אילן 25-07-2020, 09:39)
    איזה אוהדים. יש. לכם. על מה אתה. מדבר. אתה חולם
  3. שחקן שמשחק באיזור הנחות (וולמן 25-07-2020, 17:56)
    שחקן איכותי ותמיד שיחק באיזור הנחות ולא חיפש להתקדם, אחד שיודע גם אור יהודה רצו אותו ועוד מספר קבוצות, אז נחות כבר אמרתי? שחקן איכותי שיכל להתפרנס לא רע אם רק היה מעז להתקדם בלי פחד.
  4. תשובה לתגובה 2 (אלון 26-07-2020, 05:42)
    לזה שהגיב בתגובה השנייה ? תספר לנו את מי אתה אוהד שנבין כמה אוהדים יש לכם ?? אני המועדון הכי חם בליגות הנמכות !! ישוב קטן 7 אלף איש ראש המועצה מגיב כל משחק טקס שחקני עבר במשחקי בית יש מספיק אוהדים וגם בחוץ גרעין קטן .. שוב תיקח הכל בפופרציות אנחנו לא ביתר ירושלים ולא משחקים בליגת העל שניהיה בליגת הנמוכות אני מאחל לכולם מועדון חם כמונן שישוב שלם מעורב ועוטף
  5. עלק (י 27-07-2020, 13:47)
    משפחה אתה אומר מה אתה מספר סיפורים רצית לעזוב רק לא היה מי ישלם לך מה רצית