חולון לא מאמינה במשחקי אימון: ניצחון מרשים על הרצליה

ירמיהו חולון לא הרשימה במשחקי האימון כל הפגרה, אך בליגה הקבוצה נראית קבוצה אחרת לגמרי, שגברה אמש על מכבי הרצליה במשחק מצוין ואותתה לליגה שם תאבק בצמרת עד סוף העונה. מאור אסור הצטיין במשחק עם שער ובישול למהראן לאלה. מוסא בחן חיים: " מגיע שאפו גדול לשחקנים על המחויבות"

  • על ידי: אוהד רון ‬‎
  • 05-12-2020
  • 13:48

ירמיהו "גריל טאון" חולון בנתה קבוצה חזקה מאוד בפגרה, הביאה סגל שחקנים מהטובים בליגה אך משהו לא עבד טוב במשחקי האימון. וכמעט בכל משחקי ההכנה הקבוצה הפסידה. הגיעה הליגה ורואים קבוצה אחרת, קבוצה תוססת, שנלחמת על כל כדור ובעיקר משחקת כדורגל מרשים. רואים שבנו קבוצה שתתמודד בצמרת הגבוהה. מכבי הרצליה גם נראית טוב מאד , רואים קבוצה מאומנת שחלק ההגנתי שלה מהטובים בליגה. 

 

המשחק נפתח בצורה שקולה כשחולון והרצליה מנסות לייצר מצבים. בדקה ה-10 טל משען מרים כדור מדוד למהראן לאלה שעוצר היטב ומ 7 מטרים מגלגל החוצה. החמצה ענקית לחולון.הרצליה מנסה להגיב בשער משלה ומייצרת מצבים נוחים, אך הגנת חולון מחלצת ומוציאה להתקפות. בדקה ה-20 הזדמנות ענקית לחולון, אייל מלול עם כדור חוץ ארוך הישר למהראן שבתוך תיבת החמש משתלט על הכדור, אך בועט חלש אבי אבגי מציל. עד לסיום המחצית נרשמו כמה מצבים לשתי הקבוצות אבל לא ראינו שערים.

 

אבי איבגי שוער של הרצליה מנסה להדוף כדור (צילום: מני בן ארי)

 

מחצית שניה חולון פתחה חזק יותר, ובדקה ה-55, מאור אסור בועט כדור חופשי שטוח, אבי איבגי הודף לא טוב ומהראן לאלה בועט פצצה פנימה ומעלה את חולון ליתרון 0-1. המשחק החל להיות משוחק מצד לצד, כאשר גם הרצליה וגם חולון שוות שער. עמוק בתוך תוספת הזמן הרצליה ניסתה לשלוח שחקנים ולהשוות בכל מחיר, אך לחולון היו תוכניות אחרת והתקפת הקבוצה יצאה למתפרצת מהסרטים כשהמחליף עידן סרור בכדור ענק מוצא את מאור אסור, שעובר את הבלם שלו ומגלגל פנימה 0-2 לחולון.  

 

מהראן לאללה כובש ורץ לחגוג (צילום: מני בן ארי)

 

אבי איבגי שוער של הרצליה מאוכזב בסיום (צילום: מני בן ארי)

 

מוסא בן חיים המאמן המנצח בתגובה:"עברנו משוכה קשה מאד. הרצליה קבוצה טובה מאומנת עם תביעת יד של מאמן. ידענו עם הרבה סבלנות לתת את הגול הראשון  וסהכ משחק טוב שלנו, מתחילים להתחבר . מגיע שאפו גדול לשחקנים על המחויבות והפנים קדימה למשחק הבא בלוד נגד בני לוד"

 

עידן בראון מאמנה של הרצליה בתגובה:"מאכזב. היה משחק טוב, לשחק 3 משחקים בשבוע זה רק הרצליה משחקת ואפשר לבדוק את זה. משחק שיוויוני שתי קבוצו שוות היו לנו לפחות 2 מצבים של גולים. החמצנו קיבלנו גול נייח ולצערי לא הצלחנו להשוות. יש לנו קבוצה חזקה וטובה והנקודות יגיעו."

 

רונן כנפו ובתו מרוצים בסיום המשחק (צילום: מני בן ארי)

 

מאור אסור כובש ומבשל שער במשחק: "עשינו ניצחון גדול על קבוצה מהטובות בליגה אני מאוד שמח שאנחנו במאזן מושלם ואני בטוח שמבחינת יכולת ניראה עור הרבה יותר טוב ותמיד כייף לכבוש בהזדמנות זאת כקבוצה אנחנו מקדישים את הניצחון לדורון רוזנקוביץ העוזר מאמן שלנו שאיבד השבוע את אביו בשורות טובות ושבת מבורכת"


מהראן לאלה כובש השער הראשון: "אני מאוד שמח שפתחתי את מסכת הכיבושים לעונה ובמיוחד שהקבוצה מנצחת. אנחנו קבוצה עם הרבה שחקנים ואנחנו מתחילים להתחבר אנחנו מקבלים פה הכל מרונן מליאור ומוסא ונעשה הכל לעמוד במטרות שלנו העונה"

 

 

שחקני חולון חוגגי בסיום (צילום: מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות