תיקו שכולו הפסד: בקעת הירדן ואשדוד נפרדו בתיקו 2-2

שתי הקבוצות נפגשו בסופ"ש במגרש הסינטטי במושבה, המחצית הראשונה הייתה נטולת שערים ומרבית האירועים הדרמטיים התרחשו לקראת סיום המשחק. שקד חתוכה כבש צמד שערים, שאחד מהם מועמד לשער העונה. מנגד אורי אשקולי ורוני ספקטור צימקו עבור המארחת. תיקו שכולו הפסד עבור החבורה של אבי אבינו. חתוכה: "חבל לי על התוצאה, ושיצאנו בטעם מעט חמוץ בגלל שלא ניצחנו בסוף"

  • על ידי: סתיו דוד
  • 06-12-2020
  • 18:25

למגרש הסינטטי במושבה, הגיעו שתי הקבוצות במצב זהה בטבלה עם 4 נקודות כל אחת מהן. המשחק נפתח בצורה טובה, והיה פיזי לכל אורכו ובשליטה מוחלטת מהדקה הראשונה של עירוני אשדוד, שניסתה לתקוף את השער של בקעת הירדן ואף הגיעה לכמה מצבים, אך הראתה בעיקר חוסר דיוק. בדקה ה-32 קרן לבקעה, הכדור מוצא את ראשו של דור אלברמן שנוגח לשער הצהובים , אך יהונתן רוטשילד מתעופף נהדר. 

 

במהלך המחצית חנן אזולאי עשה חילוף הכניס בלם שלישי, והכניס את אליחי צברי וכתוצאה מכך הבקעה איבדה את המשחק ההתקפי שלה , ואפשרה לעירוני אשדוד להחזיק את הכדור ללא הפרעה. אך למרות זאת הקבוצות לא השכילו לכבוש שערים, וירדו להפסקת המחצית בתיקו מאופס. 

 

אשדוד המשיכה להכתיב את הקצב גם במחצית השנייה, בדקה ה-73 אבי אבינו עורך חילוף שיכתיב את תוצאת המשחק ומכניס את שי דגן ושקד חתוכה. ואשודד ממשיכה להניע כדור. אותו דגן שנכנס כמחליף שולח כדור בדקה ה-80 לחתוכה שגם עלה מהספסל, האחרון בועט לשער הבקעה ומעלה את עירוני ליתרון 1-0. המשחק נפתח ושחקני הבקעה לא נשארו חייבים כי בדקה ה-89 כדור ארוך של באסל עותמאן מגיע אל סטראחן שנוגח אחורית הישר אל אשכולי שעל כמחליף בעצמו וקובע שוויון 1-1.

 

בדקה ה-91 נכבש שער העונה בליגה א', איבוד כדור של המארחים מגיע אל רגליו של שקד חתוכה שבלי להסס הניף את רגלו וכבש שער אדיר מ50 מטרים, סוגר צמד וקובע 2-1.

 

אך המארחת לא נשארה חייבת כי עמוק בתוך תוספת הזמן הגיע, הכדור היה בידיו של יהונתן רוטשילד שוערה של עירוני אשדוד, הוא חש ברע והעיף את הכדור אל עבר הקו החוץ, אך הכדור לא עבר במלואו את הקו. שחקן אשדוד גיא גומברג נגע בכדור בידו כדי להפסיק את המשחק מאחר והשוער חש ברע ונשכב על הרצפה, אך שופט המשחק לא ראה כך את פני הדברים, הוא הוציא לגומברג צהוב והורה על כדור חופשי. בכדור החופשי לאחר ערבוביה ברחבה הכדור ננגח לשער על ידי רוני ספקטור, רוטשילד הדף והיה בבירור מחוץ לקו השער כמו גם ידיו והכדור, אך מסיבה לא ברורה הקוון הורה לשופט שהיה שער וכך נחתם 2-2. 

 

שקד חתוכה התראיין לאחר המשחק ואמר: "עוד במחצית הראשונה שראיתי את השוער עומד מאוד גבוהה ידעתי שאם אכנס אני אבעט מהחצי" אמר כובש הצמד והוסיף: "חבל לי על התוצאה ושיצאנו בטעם מעט חמוץ בגלל שלא ניצחנו בסוף, אבל אין מה לעשות צריך לכבד את השופטים ואת ההחלטה שלהם"

 

לגבי השער שלו מחצי המגרש אמר: "אני בטוח שגם שחקנים שלנו וגם של קבוצות נוספות יבקיעו שערים מרהיבים אני לא חושב שזה שער העונה" כשנשאל הכוכב הצעיר של אשדוד האם היה שער בשיווין בסוף אמר: "לדעתי לא."        

בקעת הירדן ואשדוד נפרדות בתיקו (צילום: אלעד ירקון)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אשדוד בבעיה 7 פעמים הגיעו העונה לשער ב4 משחקים וקיבלו 5 שערים (נטרלי 06-12-2020, 19:43)
    חבל כי הקבוצה עובדת ודינמית , בעיה בשער וחובה עוד בלם "רע"
  2. קבוצה מעניינת יש לאשדוד (נטרלי 07-12-2020, 23:11)
    צריך לציין את מספר 6 של אשדוד שכשהיה לו אוויר עשה מהלכים יפים עם הכדור