"היינו צריכים לתת ליפו רביעייה"

כך אמר אמיר כהן, מאמנה של כסייפה, לאחר ה-1:1 מול מכבי יפו. המאמן שואף גבוה והיכולת הוסיפה לו לביטחון בשחקניו ובקבוצה: "נמשיך לשחק כדורגל טוב, המטרה היא להישאר בליגה"

  • על ידי: אוהד רון ‬‎
  • 19-12-2020
  • 13:22

שוב חוזר הניגון. העולה החדשה עירוני כסייפה אירחה במסגרת הליגה את קביליו יפו. הפתיחה הייתה של המארחת שבמשחקים האחרונים נראית נהדר על המגרש. לאחר מכן, הגיעו החמצות רבות של האורחת מרגליהם של מושיקו אביטן וסיאף אלהושאלה שמנעו מעירוני כסייפה יתרון מוצדק.
 
20 דקות נהדרות של כסייפה מפתיחת המשחק נעלמו עם הלחץ של שחקני יפו, איבוד כדור קריטי של מתן כהן והתקפה מצוינת של יפו הסתיימה ברשת וזה 0:1 ליפו. מאותו רגע יפו השתלטה על המגרש, וחוסר הריכוז של מרכז הקישור בכסייפה ומשחק עצבני מאוד של ליאור אסמרה השאירו את השליטה והיתרון אצל יפו עד לשריקת סיום המחצית.

 

במחצית השנייה הייתה רק קבוצה אחת על המגרש. שינוי טקטי של המאמן אמיר כהן, הוביל למערך התקפי אשר השאיר את יפו המומה.מספר רב של החמצות בקרב שחקני כסיפה השאיר לקבוצה המקומית נקודה אחת ויקרה, ובדקה ה-87 סיאף אלהושאלה הבקיע מהנקודה הלבנה בפנדל אשר נבעט עם המון בטחון עצמי.

 

אופק בלסן ודלה ימפולסקי מרוצים בסיום (צילום: דף הפייסבוק עירוני כסייפה)

 

לסיכום: כסייפה ממשיכה להציג כדורגל איכותי ואטרקטיבי, מנגד יפו שיחקה כדורגל 20 דקות ונעלמה. המשחק הסתיים בחלוקת נקודות בין הקבוצות .

 

דרור ויצמן, סייאף אלהוושלה וליאור אסמרה (צילום: דף הפייסבוק עירוני כסייפה)

 

תגובת מאמן כסייפה אמיר כהן: "באנו למשחק מאוד מוכנים, כל שחקן יודע מה מצופה ממנו במגרש. תרגלנו שני מערכים לאחר שלמדנו את היריבה, וחבל שלא לקחנו 3 נקודות. היינו מאוד טובים, ומגיע לנו 3 נקודות, אך מנגד נגיד תודה לבורא עולם גם על הנקודה. אני כמאמן לא מסתפק בזה ותמיד דורש מהשחקנים שלי לשחק בשביל לנצח. הפנים לאשדוד ובעזרת ה' נגיע לשחק בשביל לנצח. להישאר עם המחמאות לא יספיק לנו ואנחנו חייבים להתעורר בחלק ההתקפי שלנו".

 

ליאור אסמרה עם ילדים שהגיעו לעודד את הקבוצה (צילום: דף הפייסבוק עירוני כסייפה)


ליאור אסמארה בתגובה: "היה משחק טוב שלנו, הגענו להמון מצבים שהיינו חייבים לנצל אותם. רוצים צמרת גבוהה ואני בטוח שעם הזמן אנחנו נתחבר ונהיה יותר טובים"

שחקני כסייפה ומאמנם אמיר כהן בסיום (צילום: עמוד הפייסבוק עירוני כסייפה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חבל לא 5 (אזוריה 19-12-2020, 14:06)
    בעסה שלא ניצחתם את הזבל
  2. קשקוש (ראובן 19-12-2020, 14:40)
    כסייפה לא ממש סיכנו את השער. בעטו פעם אחת לשער כל במשחק דווקא במחצית הראשונה. קיבלו מתנה מהשופט בדמות פנדל שלא היה ולא נברא. יפו קופחה בגדול
  3. חחח אלק רביעייה (אבי 19-12-2020, 15:28)
    לך תעשה קקי , אלק רביעייה באתם לשבור רגליים, חכו תבואו ליפו …
  4. כל שבוע אתם מהללים את כסייפה (אמיר כהן אתה גנב דעת 20-12-2020, 09:49)
    קבוצה מקום לפני אחרון כל שבוע עושים עליה כתבה? לא תמוהה מידי ?