''קשה לשחק מול אותה קבוצה פעמיים בשבוע''

לאחר שויקטור גניש ובית''ר נורדיה הפתיעו השבוע את מרמורק במשחק הגביע, הם כשלו מולה בליגה כשהפסידו 1-0 משער של עידו אקסברד. הקבוצה מהבירה עדיין ללא ניצחון לאחר חמישה מחזורים, ואם לא תתחזק כנראה שתיאבק על חייה העונה. ויקטור גניש: ''חושש אך יש לי את הניסיון המתאים, כל משחק בליגה הוא כמו גמר גביע''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 19-12-2020
  • 18:19

הפועל מרמורק ובית''ר נורדיה נפגשו אמש (שישי) לקרב קצוות במסגרת המחזור ה-5 בליגה א'. כזכור, רק בשלישי האחרון הקבוצות נפגשו בסיבוב ז' של גביע המדינה במשחק בו החבורה של ויקטור גניש הרשימה והדיחה את ארז בנודיס והפועל מרמורק מגביע המדינה. בנורדיה קיוו לרשום ניצחון שני בשבוע אחד על היריבה החזקה מרחובות שרצתה לנצח על מנת לתפוס מקום בצמרת הגבוהה של בית ב'.

 

המחצית הראשונה לא התעלתה לרמה גבוהה. נורדיה ניסתה להחזיק בכדור, אך לא הצליחה לתרגם זאת למצבי הבקעה משמעותיים. מנגד, המארחת, שפתחה את המשחק בצורה החלשה, השתלטה על העניינים והגיעה לכמה מצבי כיבוש, אך עידו אקסברד השאיר את התוצאה מאופסת עד לדקה ה-40 בה החלוץ הוותיק העלה את קבוצתו ליתרון 0-1, לאחר שכבש שער בכורה.

 

שער ראשון העונה לעידו אקסברד (צילום: יוסי סוריק)

 

במחצית השנייה המשחק דעך. שתי הקבוצות נראו עייפות מצפיפות המשחקים השבוע, ומיעטו להגיע למצבים משמעותיים. לקראת הסיום נורדיה שלחה יותר שחקנים קדימה, אך לא הצליחה לפצח את הגנת האורחת והמשחק הסתיים ב1-0 למרמורק שנקמה ביריבתה הירושלמית על ההדחה מהגביע.

 

לסיכום: אם בכוונתו של ארז בנודיס להגשים את המטרות שלשמן מרמורק נבנתה, ולנסות להוביל את הקבוצה לעלייה בסיום העונה. הוא יצטרך לדאוג לכך שמרמורק תציג כדורגל טוב ויעיל יותר. הפעם זה נגמר כשידיהם על העליונה, אך היכולת לא מספקת.נורדיה לא הצליחה לייצר משחק איכותי ונראתה עייפה מאוד. גניש יצטרך למצוא דרך לשפר את הכושר של שחקניו, ואף להתחזק כדי להימנע העונה ממאבקי תחתית.

 

כבר בשלישי הקרוב הפועל מרמורק תצא למשחק חוץ קשה מול עירוני אשדוד, ואילו בית''ר נורדיה תקבל חופש ולא תשחק.

 

ויקטור גניש בסיום: ''קשה לשחק מול אותה קבוצה פעמיים בשבוע. הניצחון בגביע נתן לנו ביטחון והגענו מוכנים למשחק, פתחנו טוב והמומנטום היה שלנו. ידענו שמרמורק קבוצה מנוסה, וברגע שלא ניצלנו את הדקות הטובות ולא עלינו ליתרון המומנטום עבר למרמורק שלחצה אותנו ועלתה ליתרון על סף המחצית. בחצי השני השליטה הייתה שלנו,  ולמרות ההפסד אני גאה בשחקנים, תיקו היה משקף את מה שראינו על הדשא."

 

אתה חושש מהסתבכות בתחתית העונה ?

''התפקיד שלי זה לחשוש, אבל יש לי מספיק ניסיון ואני מאמין במועדון ובאנשים שעובדים איתי ובטוח שעוד יגיעו ניצחונות. הראנו בתחילת השבוע שפגשנו את אותה מרמורק שנבנתה במטרה לעלות ליגה וניצחנו 2-0 מרשים. יש לנו השבוע פגרה, נעשה הכל כדי לבוא מוכנים למחזור הבא ולקחת את הנקודות. במבנה הנוכחי של הליגה, כל משחק הוא גמר גביע.''

 

ואם כבר גביע, קבצתך הוגרלה מול מ.ס טירה החזקה, האם אתה מרוצה מההגרלה?

"אני קודם כל מרוצה מכך שעלינו. מ.ס טירה בנתה העונה קבוצה טובה ויהיה מאתגר. הגביע הוא בונוס וכעת אני מתעסק בקצב צבירת הנקודות בליגה."

 

 

לויקטור גניש עוד הרבה עבודה (צילום: גיא צמח)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא אותה קבוצה (הוגה דעות 19-12-2020, 19:33)
    ההרכב של מרמורק במשחק הגביע היה ההרכב השני .ההרכב אתמול היה ההרכב הראשון אז גניש צריך להודות שהתירוץ שלו הוא עלבון לאינטליגנציה.
  2. לא אותו משחק (הוגה דעות 19-12-2020, 23:43)
    לא חושב שויקטור גניש היה באותו משחק שאני ראיתי היה צריך להיגמר 4 אפס לפחות אז על איזה שליטה מדובר לא מבין אגב השוער של מרמורק לא נפל פעם אחת אובייקטיבי לחלוטין
  3. מוזר (הוגה דעות 19-12-2020, 23:53)
    גם מרמורק שיחקה פעמיים בשבוע מול אותה קבוצה,או שאני טועה?.... התירוצים של המאמנים שהפסידו הם כאלה מגוחכים שזה מדהים כל פעם מחדש. מה הבעייה לומר את האמת - היריבה היתה עדיפה עלינו ,כל הכבוד להם !!!