לא כאן לא שם: הכח ובקעת הירדן נפרדו ב0-0.

אחד המשחקים המסקרנים במחזור האחרון הסתיים בתיקו מאופס ומאכזב שלא משרת את שני הצדדים שבנו על נקודות. הכח רמת גן, שחזרה מפגרה ארוכה, נראתה טוב בחלק מהדקות אך לא הצליחה לתרגם זאת לשער ונותרה עדיין ללא ניצחון. למרות התוצאה, בקעת הירדן תמשיך עוד שבוע בראשות הבית. עידן ליטבק בסיום - ''צריך סבלנות''. חנן אזולאי בסיום - ''הגענו זחוחים למשחק''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 26-12-2020
  • 15:58

הכח רמת גן אירחה את הפועל בקעת הירדן במסגרת המחזור השישי של ליגה א' דרום. שתי הקבוצות הגיעו למשחק במצב רוח שונה לחלוטין. המאחרת חזרה למגרש לאחר היעדרות של כמעט שבועיים במטרה לצבור ניצחון ליגה ראשון לאחר ארבעה משחקים ולברוח מהתחתית הלוהטת וזאת ללא סתיו זלאיט שעזב השבוע את המועדון לטובת ירמיהו חולון. מנגד, חנן אזולאי ושחקניו לא מפסיקים להפתייע מפתיחת העונה כשלערב המחזור השישי הם הגיעו מראשות הבית.

 

הכח עמידר רמת גן קיוותה לנצח לראשונה העונה (צילום : יח''צ)

 

כבר מהפתיחה היה ניתן לזהות מגמה ברורה, הכח ניסתה להניע כדור ולהגיע למצבים דרך משחק מסודר ובקעת הירדן הסתגרה ושלחה כדורים ארוכים לכיוונם של אליחי צברי ואייל סטרחמן.

 

לאחר כמה גישושים בשני צדדי המגרש, בדקה ה-18 האורחת רשמה את המצב במשחק כשאלון לוי הגביה נהדר לראשו של אייל סטרחמן שנגח חזק וסחט הדיפה נהדרת מדן חממה. שבע דקות מאוחר יותר הכח יצאה להתקפה, אמיר לב מסר יפה לתום איידה שבעט גבוה.

 

המצב המסוכן במשחק הגיע בדקה ה-30, אליחי צברי נשלח לאגף, התנער מהשומר בצורה נהדרת והעביר כדור רוחב אדיר לשחר בלילטי שממרחק של כ-5 מטרים בעט פצצה למשקוף השער. מרגע זה החבורה של חנן אזולאי השתלטה על העניינים והגיעה לכמה מצבים מסוכנים, שהבולט מביניהם הגיע בדקה ה-35 כשעידן ניסימוב בעט חזק ממרחק של כ25 מטרים לכיוון החיבור, דן חממה התעופף והדף לקרן.

 

אליחי צברי, מהלך נהדר שלו כמעט העלה את בקעת הירדן ליתרון (צילום :יח''צ)

 

לקראת סיום המחצית הכח קיבלה הזדמנות נהדרת לכבוש מכדור חופשי ממרחק של כ-20 מטרים מהשער אותו הקפטן, מוחמד אזברגה, בעט חזק וגבוה ובכך חתם את תוצאת המחצית, 0-0.

 

 

המחצית השנייה נפתחה בלחץ כבד של הכח רמת גן ששלחה הרבה שחקנים קדימה, בדקה ה-49 אמיר לב ניסה להגביה כדור וכמעט כבש כשפגע במשקוף. למרות העוצמה שהפעילה המארחת, חוסר החדות של השחקנים בלט מאוד ומנע מהקבוצה להגיע למצבים ממשיים ורוב ההתקפות נגמרו ללא כל סכנה על השער. בדקה ה-63 ירדן סידי השתלט על כדור ובעט פצצה ממרחק רב שנעצרה במשקוף השער. כמה דקות לאחר מכן הכח שוב הייתה קרובה לעלות ליתרון כשמוחמד אזברגה גם כן ניסה את מזלו מרחוק ופספס את מסגרת השער בכמה סנטימטרים.

 

אמיר לב היה פעיל באגף (צילום : יח''צ)

 

לקראת הסיום, חנן אזולאי ביצע כמה שינויים בחלק ההתקפי והשתלט מחדש על העניינים וניסה לנצל את העייפות של הכח. כעשר דקות לסיום אברהם קטן, שעלה מהספסל, היה קרוב לכיבוש כשקיבל כדור על סף הרחבה ובעט לידיים של השוער. כמה דקות מאוחר יותר הקבוצה פספסה הזדמנות ענקית לעלות ליתרון, כדור תועה בהגנת הכח אילץ את דן חממה לצאת מהשער, החלוץ דניאל איבקווה השתלט על הכדור, חלף על פני השוער ובעט כדור שפגע באחד משחקני ההגנה ועף החוצה.

 

על סף שריקת הסיום, דניאל איבקווה קיבל כדור בתוך הרחבה מאברהם קטן אך בעט חלש והחוצה ובכך חתם את תוצאת הסיום, 0-0.

 

דניאל איבקווה מאוכזב בסיום (צילום : יח''צ)

 

לסיכום : למרות התוצאה המאכזבת ניתן היה לראות ששתי הקבוצות חיפשו לכבוש והגיעו למצבים ממשיים. הכח עמידר רמת גן יכולה להיות מסופקת מחלק מהדקות בהן שיחקה יפה אך אם בכוונה להיחלץ מקרבות התחתית היא תהיה חייבת לעבוד על הסיומת וקבלת ההחלטות בהתקפה. מנגד, בקעת הירדן נעצרה אך לאור הפסדה של הפועל מרמורק, היא תשאר גם השבוע בראשות הבית.

 

כבר בשני הקרוב הכח תארח את מכבי שעריים למשחק השלמה. בסוף השבוע הבא בקעת הירדן תשחק מול אותה מכבי שעריים.

 

 

עידן ליטבק בסיום - ''משחק טוב שלנו. אני גאה בחבר'ה שעברו, רצו ועשו הכל. אנחנו קבוצה צעירה וצריך סבלנות, במידה ונמשיך בדרך הזאת גם הניצחונות יגיעו. במחצית הראשונה הם הגיעו למצבים שהיו יכולים לגמור את המשחק אך אני חושב שבמחצית השנייה היינו טובים ובמידה והייתה לנו רגל מסיימת וקצת מזל היינו יוצאים עם שלוש נקודות. אנחנו מתכוונים להתחזק בקרוב.

 

חנן אזולאי בסיום - ''במחצית הראשונה היינו צריכים להכריע את ההתמודדות. הכח, שנלחמת על חייה, שיחקה עם יותר הקרבה והשקיע יותר. לצערי הגענו למשחק זחוחים ולכן לא הגיע לנו יותר מנקודה. במחצית השנייה שיחקנו לא טוב, אני לא רגיל לזה ואני מצטער על היכולת הזו. אני מקווה להמשך טוב יותר, חושבים כבר על המשחק הבא.''

 

חנן אזולאי. (צילום : יח''צ)

 

 

 

 

 

 

 

שחקני בקעת הירדן עולים למגרש (צילום : יח''צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. עידן- חייבים חלוץ אמיתי (דודי 26-12-2020, 16:50)
    כל ילד בן 10 רואה זאת.חבל!!!!
  2. עידן- חייבים חלוץ אמיתי (דודי 26-12-2020, 16:50)
    כל ילד בן 10 רואה זאת.חבל!!!!
  3. חייבת חיזוק הכח (ישראל פופלבסקי 26-12-2020, 17:36)
  4. סגול (ערן זגדון 26-12-2020, 18:14)
    הכח ניראת טוב מאוד זה רק עיניין של סבלנות וזה יתחבר יגיעו גם הניצחונות
  5. הסגולים משחקים בלבן = זה לא הכח. לבנים = תחתונים (אוהד וותיק 26-12-2020, 18:29)
    זה לגמרי עמידר. עאלק מתכוונים להתחזק? עם מה? אולי עם 'חיזוקית של הדס'
  6. שוקלים לעבור להכל גלי גיל רמת גן (אריק 26-12-2020, 20:04)
    מה יש לנו פה ,? הצבע כבר לא סגול, מכרו את סתיו לחולון, אין עתיד והשנה יורדים לליגה ב בקצב הזה תתעוררי זויגי ויוסף כי הכח מליגה ג תגיע גם אליכם . ואתם תישארו עם ה.. ביד
  7. עמידר זה עבודה בעיניים (דני מלכה 27-12-2020, 11:11)
    אתם יכולים לעבוד על ילדים עאלק נותנים להם במה רק שהבמה נהיית קטנה. כבר 15 שנה 50 שחקנים תחנת מעבר כל שנה אותו דבר. האוהדים עברו כבר להכח גלי גיל ר-ג זה הכח אמיתית
  8. עמידר (ניסים 27-12-2020, 17:53)
    גלי גיל זה לא אלה שמקבלים שישה כל משחק חחחחחחח