נקודה למחשבה: אשקלון נעצרה מול כסייפה בבית

היורדת הטרייה אירחה את העולה החדשה למשחק חשוב וסיימה ב-1:1 שהשאיר אותה הרחק מהמקום שמוביל לפלייאוף. ציון צמח כבש ראשון, מתן כהן השווה וקבע את תוצאת המשחק. כסייפה יכולה להרגיש מעודדת מהיכולת שהציגה במחצית השנייה, לאשקלון עוד הרבה עבודה לקראת שבוע הבא בבלומפילד. אמיר כהן: ''היינו שווים עוד גול ניצחון אבל אני מאוד מרוצה מהנקודה''. שי ביטון: ''כולם ראו פה את כסייפה האמיתית, הרבה זלזלו לפני המשחק''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 15-02-2021
  • 12:00

הפועל אשקלון אירחה את כסייפה למשחק ליגה במסגרת המחזור השמיני בבית ב'. המארחת קיוותה לחזור מפגרת הקורונה הארוכה עם שלוש נקודות ובכך להיצמד למכבי יפו והפועל מרמורק ומנגד כסייפה שבה לפעילות לאחר שבועיים מורכבים בהן לא התאמנה באופן סדיר וזאת בעקבות חולה קורונה שהתגלה בקבוצה וקיוותה לצאת מהמשחק הזה עם לפחות נקודה במשחק החוץ.

 

הפועל אשקלון  (צילום : יח''צ)

 

המשחק נפתח בצורה רגועה כששתי הקבוצות בעיקר גיששו ולא הגיעו למצבים מסוכנים. ההזדמנות הממשית הראשונה נגמרה בכדור ברשת, בדקה ה-15 אוריאל פיניה פרץ יפה במרכז השדה ושלח כדור לירין מכלוף שמסר כדור מדויק לציון צמח שלא התבלבל והכניע את עמית שמש שהגיב בצורה מאוחרת,  1-0 אשקלון.

 

ציון צמח העלה את אשקלון ליתרון (צילום : דוברות עירוני כסייפה)

 

לאחר השער המוקדם כסייפה השתלטה לחלוטין על הנעשה במגרש, היא ניסתה לשלוח כדורים ארוכים, בעיקר דרך סלאח חמדיה ושי ביטון לכיוון שחקני ההתקפה. בדקה ה-31 דאבל פס יפהפה השאיר את משה אביטן לבד מול השוער אך במקום לבעוט הוא ניסה לסחוט את הפנדל ללא הצלחה. עם הדקות המשחק התאזן שוב ואשקלון יצאה קדימה, בדקה ה-38 נאור פסר היה קרוב לשער השני כשבעט חזק ממרחק של כ-25 מטרים ופספס בכמה סנטימטרים את מסגרת השער.

 

משה אביטן מול שי בוזנח (צילום : דוברות עירוני כסייפה)

 

נאור פסר היה פעיל באגף (צילום : יח''צ)

 

המצב המסוכן ביותר של כסייפה במחצית הראשונה הגיע שלוש דקות לפני שריקת המחצית, שי ביטון השתלט השתלט על הכדור מסף הרחבה ובעט מדויק אךסחט הדיפה יפה מדניאל שערי. תוצאת המחצית, 1-0 אשקלון.

 

אירוע מעניין התרחש עם ירידת השחקנים למחצית כשחלק קטן מאנשי כסייפה התאמתו מילולית עם שחקן אשקלון, שי בוזנח וזאת לאור אירועי עבר בין השחקן למועדון.

 

שי בוזנח בחילופי דברים עם קומץ מאנשי כסייפה (צילום : יח''צ)

 

המחצית השנייה הייתה שייכת לאורחת מכסייפה שהפעילה לחץ כבד על הגנת אשקלון והגיעה לכמה מצבים מסוכנים. בדקה ה-48 שי ביטון שוב ניסה את מזלו ממרחק ופספס את מסגרת השער, כמה דקות מאוחר יותר גיל יצחקוב מסר למתן כהן שעקף את אור שטיין שלח פצצה מכ-25 מטרים, דניאל שערי התעופף והדף את הכדור בצורה מרשימה. בדקה ה-64 זה סוף סוף נכנס, כדור קרן של שי ביטון הגיע לראשו של מתן כהן שנגח פנימה, 1-1 מוצדק.

 

מתן כהן חוגג (צילום : דוברות עירוני כסייפה)

 

לאחר השער קצב המשחק נרגע משמעותית וכסייפה הורידה את הרגל הגז. אשקלון ניסתה ליזום אך נראתה עייפה ולא מרוכזת. בדקה ה-77 סאיף אל הואשלה סחט עבירה על קו הרחבה, שי ביטון ניגש לכדור החופשי ובעט נהדר אך שוב דניאל שערי הציל את אשקלון. המשחק נגמר ב1-1.

 

שי ביטון לפני הבעיטה לשער (צילום : דוברות עירוני כסייפה)

 

סיכום : הפועל אשקלון יכולה להרגיש מאוכזבת גם מהתוצאה וגם מהיכולת שהציגה במשחק. במועדון קיוו שהניצחון על מרמורק לפני הפגרה ייתן רוח גבית להמשך גם מסתבר ליוני מזור יש עוד הרבה עבודה לקראת המשך העונה. כעת הפער מהמקום השני עומד על חמש נקודות. מנגד, אמיר כהן וכסייפה עשויים להרגיש מעט מאוכזבים מהתוצאה וזאת לאור היכולת האיכותית במחצית השנייה אך גם נקודה במשחק החוץ הקשה יכולה לספק אותם, וזאת לאור הקשיים שעברו על הקבוצה בשבועיים האחרונים.

 

אמיר כהן בסיום : ''היינו שווים במחצית השנייה את השיוויון ואפילו את שלושת הנקודות אבל אם נהיה אופטימיים ונסתכל על חצי הכוס המלאה צברנו פה נקודה מאוד יקרה. במחצית הראשונה לא היינו מספיק טובים אך עשינו את השינוי בחצי השני והיינו שווים עוד גול ניצחון אבל אני מאוד מרוצה מהנקודה במגרש הקשה באשקלון. חזרנו אחרי תקופה ארוכה ללא כדורגל, כל מי שצפה במשחק ראה שכסייפה רצה ועבדה במשך 96 דקות ולכן אני מרוצה.''

 

''מרוצה מהנקודה במגרש הקשה באשקלון'' (צילום : דוברות עירוני כסייפה)

 

שי ביטון בסיום : ''באנו למשחק אחרי שבוע שלא התאמנו ואני חושב שנתנו פה מאה אחוז והגיע לנו לנצח את המשחק. כולם ראו פה את כסייפה האמיתית, הרבה זלזלו לפני המשחק ואמרו שאשקלון תבוא פה לטיול אבל הוכחנו מי הייתה הקבוצה היותר טובה ונקווה בהמשך לנצח משחקים כאלו. יש פה את התנאים להצליח.

 

מילה טובה מגיעה לרועי פחימה שהעביר את השידור הישיר של המשחק דרך דף וקבוצת הפייסבוק '' דרום LIVE''. רועי עושה עבודה מדהימה בכל הקשור לקידום הליגות הנמוכות בישראל והנגשתן בתקופת הקורונה. בזכות עבודתו אלפי אוהדים ממשיכים לצפות במשחקים של הליגות ואנו מברכים על כך. לרועי יש תוכנית הנקראת - ''יציע הנמוכות'' בה הוא מראיין את האנשים הבכירים בעולם הליגות הנמוכות ומביא תוכן מעניין וייחודי. מברוק.

 

רועי פחימה.

 

 

יחצ

הוסף תגובה
תגובות