באקה ניצחה את ערערה ועלתה למקום השלישי בבית

באקה חזרה לנצח לאחר שלושה משחקים כשגברה 2-0 על ערערה וטיפסה למקום השלישי בבית. מנגד, עיסא נוג'ידאת רשם את הפסדו הראשון על הקווים של ערערה. אופק בלסאן כבש ראשון, יוסף עואדי הכפיל וקבע את תוצאת המשחק. אלעד בראון : ''אני שמח מאוד מהתוצאה ומהדרך''. עיסא נוג'ידאת : '' ספגנו שער מוקדם ששיבש לנו את התוכניות''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 01-03-2021
  • 09:03

באקה אל גרביה אירחה את הפועל בני ערערה למשחק ליגה במסגרת המחזור העשירי בבית ב'. שתי הקבוצות באו בידיעה של משחק עד הפלייאוף הוא קריטי לאור המצב שנוצר בבית ב' בו כמעט כל הקבוצות צמודות. באקה הגיעה במומנטום שלילי לאחר שצברה נקודה בודדת מאז החזרה מהפגרה ומנגד ערערה של עיסא נוג'ידאת קיוותה להמשיך את הכושר הנהדר שלה ולצבור עוד נקודות.

 

כבר בדקה החמישית המארחת עלתה על לוח התוצאות, אודי כהן פרץ נהדר באגף, חלף על פני שלושה שחקנים ומסר לחלוץ אופק בלסאן שמקרוב הכניע את השוער, 1-0 באקה. אופק בלסאן הנהדר עלה בהופעת בכורה בהרכב וכבש את שערו הראשון במדי הקבוצה.

 

השליטה של באקה נמשכה לאורך כל המחצית הראשונה כשהיא הניעה כדור בבטחה וחיפשה את השני. לקראת סוף המחצית עבד קבהא כמעט והכפיל את התוצאה אך הבעיטה שלו נעצרה אצל אלדר פשחצקי והמחצית הסתיימה ב1-0 מוצדק למאחרת.

 

את המחצית השני ערערה פתחה יותר כשהיא שלחה יותר שחקנים קדימה אך היא נענשה, בדקה ה-51 גל שלום פרץ קדימה מקו החצי עד לרחבת השוער והעביר רוחב, אור שטרנברג הצעיר הסתבך עם הכדור ולא הצליח להרחיק, ''זיקו'' אמר תודה וחטף את הכדור, שטרנברג ניסה לתקן אך הכשיל את החלוץ ברחבה, השופט לא היסס ושרק על הנקודה הלבנה. יוסף עוואדי לקח את האחריות וכבש מהנקודה הלבנה, 2-0 באקה.

 

זיקו סחט פנדל (צילום : חגאג רחאל)

 

ערערה הגיעה לכמה מצבים מסוכנים עד לסיום אך חוסר ריכוז ודיוק מנעו ממנה כיבוש והמשחק הסתיים ב2-0 לטובת המארחת.

 

לסיכום :באקה אל גרביה יכולה להיות מרוצה מהיכולת ומהתוצאה כשהיא תפסה את המקום השלישי בבית. מנגד, ערערה של עיסא נוג'ידאת נעצרה לאחר שלושה משחקים והיא תקווה לחזור לתלם במהירה. 

 

אלעד בראון בסיום : ''אני שמח מאוד מהתוצאה ומהדרך. באנו למפגש לאחר 2 משחקים בהם איבדנו נקודות לא מחוייבות ואני מרוצה מכך שהשחקנים נתנו הכל. ברוב הדקות שלטנו במשחק, היינו טובים יותר, שמרנו על שער נקי ולכן אני חושב שהתוצאה משקפת. אנחנו מסתכלים על הדברים ממשחק למשחק בליגה משוגעת כזו כל ניצחון מקפיץ אותך וכל הפסד מוריד אותך ולכן חשוב להישאר עם רגליים על הקרקע, כמובן שנרצה להגיע הכי רחוק שאפשר.''

 

אלעד בראון (צילום : חגאג רחאל)

 

עיסא נוג'ידאת בסיום : ''היה משחק מאוד קשה, ספגנו שער מוקדם ששיבש לנו את התוכניות וגרם לנו לרדוף אחריהם ומשם הכל התגלגל לרעתנו.חושב שהגענו לכמה מצבים קורצים וחבל שלא ניצלנו אותם. כרגע צריך לתת לשחקנים מנוחה, הם מאוד עייפים בגלל עומס המשחקים וזה התבטא על כר הדשא,  כל הכבוד לבאקה על הניצחון.''

 

כובש השער הראשון, אופק בלסאן בסיום : ''משחק מעולה שלנו, עלינו עם הרבה מוטיבציה, נכנסנו טוב לעניינים וכבשנו שער מוקדם. המשחק לאורכו היה בשליטתנו ולכן אני חושב שהתוצאה משקפת. אנחנו תמיד שואפים כמה שיותר גבוה ורוצים לעמוד במטרות.''

באקה חוגגת ניצחון חשוב (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל הכבוד לבאקה ולמאמן אלעד בראון פוטנציאל אדיר שפו (אשר 01-03-2021, 14:43)
  2. היה מגיע לבקה נקודות מריינה וכוכאב והנצחון על ערערה משכנע שימו לב איך בקה מעודדת צעירים כמו בשנה שעב (ראמי 02-03-2021, 14:06)
    היה מגיע לבקה נקודות מריינה וכוכאב והנצחון על ערערה משכנע שימו לב איך בקה מעודדת צעירים כמו בשנה שעברה