סיכום מחזור 7 - ליגה ב' צפון א'

המחזור השביעי בליגה ב' מחזור א' הביא לנו סופ"ש אש. היה קרב בין המוליכות כרמיאל ושעב, יפיע ובני ממב"ע נתנו הצגה של כדורגל עם מבול של שערים והפועל טובא נפרדו ממאמנם לאחר הפסד למעלות תרשיחא שגזרה על חשבונם ניצחון ראשון העונה

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 21-03-2021
  • 14:14

בית א

מכבי מעלות תרשיחא  2 – הפועל טובא זנגריה - 0

מכבי מעלות תרשיחא  אירחה את טובא למשחק של להיות או לחדול לאחר חמישה הפסדים וללא ניצחון. טובא הגיעו עם ניצחון, שתי תוצאות תיקו ושני הפסדים ורצו מאוד לנצח את המשחק בשביל לחזור למסלול הניצחונות. מעלות הצליחה להשיג את ניצחונה הראשון העונה, עם 2-0 שאצל טובא שברה את הכלים ולאחר ההפסד המאמן איתן פחימה מצא את עצמו מחוץ לקבוצה כשפחרי עסקאלה מונה למאמן הקבוצה החדש.

 

מכבי אחווה שעב 1 – עירוני כרמיאל 0

זה היה  משחק בין שתי קבוצות חזקות עם מאזנים יפים. כרמיאל הגיעו למשחק לאחר חמישה ניצחונות ולעומתם, שעב עם שלושה ניצחונות שתי תוצאות תיקו. בשעב ידעו לנצח 1-0 קטן ולשמור על הבית, למרות שכרמיאל מעליהם בטבלה.

 

 

(מכבי אחווה שעב - 1-0 קטן הספיק להם. צילום: אחמד חולאד)

 

מכבי צעירי טמרה  - צעירי סכנין 0-0

 

בית ב'

מכבי עירוני יפיע 3 – בני ממב"ע 3

מכבי יפיע ובני ממב"ע, שתי קבוצות בטן הטבלה הגיעו למשחק בדריכות מירבית. בסופו של מותחן המשחק הסתיים בתיקו 3-3 עם משחק כדורגל נהדר שבסיומו כל קבוצה לקחה נקודה אחת הבייתה.

 

(בני ממב"ע - התחלקו בנקודות עם יפיע. צילום: פהד קלעאני)

 

בני כאבול 2 – אחי עכו 0

עירוני בני כאבול, מובילת בית ב' נפגשה עם אחי עכו למשחק בין שתי קבוצות שנמצאות בצמרת בית ב' בליגה. בני כאבול ידעו להיות עם היד על העליונה ולנצח את המשחק שבזכותו עם שומרים על המקום מקום טוב ויציב בבטן הטבלה.

 

מכבי נצרת 0 – כפר מנדא 9

 

עירוני צפת 2 – בני שפרעם 4

 

מכבי אחווה שעב - חזקים בפסגה (צילום: אחמד חולאד)

הוסף תגובה
תגובות