סיכום מחזור 14: ליגה ב' צפון א'

בליגה ב' צפון היה מחזור עם משחקים נהדרים. כפר כנא וכרמיאל ממשיכות לנצח ולשמור על מעמדן בצמרת, יפיע ניצחו את כאבול ועלו למקום השני ובטובא גילו אופי אמיתי.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 22-04-2021
  • 08:04

בית א'
בבית א' כרמיאל וכפר כנא דאגו לקחת שלוש נקודות ולהיות בצמרת הטבלה, טובא חזרה מפיגור יפה ושעב נעצרה בעראבה.

 

הפועל טובא 4 – מ.כ. ביר אל מכסור 2
בטובא הראו משחק אופי גדול. לאחר 10 דקות של משחק ביר אל מכסור ניצלו את שאננות שחקני טובא ועלו ליתרון 2-0. שחקניו של פחרי עסקאלה ידעו להתעשת ולחזור למשחק. בראיון בתחילת עבודתו של עסקאלה הוא אמר שאחת המטרות היא לחזק את הקבוצה מנטאלית והוא אכן עשה זאת. שחקני טובא חזרו למשחק עם ארבעה שערים כשבסופו של מותחן הם הופכים את התוצאה ומנצחים 4-2.

 

שחקני טובא - הראו אופי (צילום: מועדון הכדורגל טובא זנגריה)

 

צעירי טמרה 1 – הפועל עירוני כרמיאל 2
שחקני טמרה אירחו את כרמיאל במטרה לנסות לכן לגנוב נקודות לקבוצה החזקה של לירון יגר. בטמרה רשמו הפסד שני, אך הם משחקים בלי פחד נגד קבוצות גדולות ולא נותנים לאף אחד לקחת נקודות בקלות. בכרמיאל באו מוכנים למשחק במגרש לא פשוט נגד קבוצה טובה. בכרמיאל מגיעים מוכנים לכל משחק.

מידן שטיינברג קפטן הקבוצה אמר לנו לפני המשחק: אנחנו מתקדמים לעבר המטרה שלנו להגיע לפליאוף ובסופו של דבר גם לעלות ליגה בסוף העונה."

 

שחקני כרמיאל - רוצים לעלות ליגה (צילום: אלעד ג'אן)

 

הפועל עירוני עראבה 1 – מכבי אחווה שעב 1


צעירי כפר כנא 3 – מכבי מעלות תרשיחא 1

 

בית ב'

בבית ב' היו לנו רק שני משחקים, אך שניהם היו נהדרים. צפת שברו את רצף שלושת המשחקים ללא ניצחון ויפיע נתנו הצגה שהעלתה אותה למקום השני.

 

מכבי עירוני יפיע 2 - עירוני בני כאבול 1

שחקני יפיע הגיעו למשחק מול כאבול עם מטרה אחת והיא לנצח ולעלות למקום השני. ביפיע כבר בדקה ה- 15 עלו ליתרון 2-0 מצמד שערים של מוראד דראושה. בכאבול אמיר טרביה צימק ל 2-1 בדקה ה- 31, אך עד סיום המשחק התוצאה לא השתנתה. רמי אבולעילה עושה עבודה נהדרת בקבוצה שמטפסת מעלה בטבלה.

 

שחקני יפיע - שמחים להיות במקום השני (צילום: חגאג רחאל)

 

כפר מנדא 0 - הפועל עירוני צפת 2

בעירוני צפת שברו את רצף שלושת המשחקים ללא ניצחון עם 2-0 גדול על כפר מנדא. אסף פחימה רושם לזכותו שני בישולים והקבוצה של איציק בוזורגי חוזרת לנצח. בכפר מנדא רושמים כבר חמישה הפסדים רצופים והקבוצה חייבת להתעשת לקראת המשחקים הבאים. במחזור הבא צפת יארחו את נהריה וכפר מנדא חופשיים.

רמי אבולעילה - מאמן קבוצה של גברים (צילום: חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות