קריית אונו מציגה: הנחת אבן פינה למגרשי הכדורגל

ראש עיריית קריית אונו , ישראל גל, הבטיח וגם מקיים: הקמת מגרשי כדורגל ברמה אירופאית בקריית אונו. אמש נערך טקס הנחת אבן פינה במעמד ראש העיר ישראל גל שאמר:"שמח שנקים מגרשי כדורגל ברמה גבוהה בקרית אונו" . שאול ברשן מהנהלת המועדון:"זהו רגע היסטורי עבור המועדון. תודה לראש העיר. המגרשים ישדרגו את המועדון לרמות הגבוהות בארץ

  • על ידי: אוהד רון
  • 03-05-2021
  • 19:29

יום היסטורי לעיר קרית אונו ולקבוצת הכדורגל של עירוני קריית אונו! המועדון שנחשב לאחד מהמועדונים היותר מאורגנים ומסודרים בליגות הנמוכות צפוי להשתדרג באיצטדיון חדש ברמה הגבוהה ביותר. אמש נערך טקס מכובד במעמד ראש עיריית קריית אונו מר. ישראל גל. 

 

הבניה של האצטדיון צפויה להסתיים בעוד כשנתיים, ואמורה לכלול איצטדיון אחד עם מקומות ישיבה שיתאים לליגות הגבוהות, בנוסף עוד מגרש אימונים אחד שגם אפשר יהיה לערוך בו משחקים. כל המתחם הזה יהיה ברמות הגבוהות ביותר, חניה מסודרת, חדרי הלבשה חדישים, חנויות ועוד. לא ספק מדובר בשדרוג רציני לקבוצת הכדורגל של קריית אונו ולמחלקת הנוער שלה. 

 

ראש עיריית קריית אונו אמר:"זהו רגע היסטורי עבור קריית אונו. רגע היסטורי לכדורגל בקרית אונו. אני כראש עיר חובב ספורט ויודע את החשיבות של הספורט בטח לילדים בתקופה מאתגרת כפי שעברו בתקופת הקורונה. ספורט זה חשוב ולכן אין שמח ממני להיות בטקס הזה ובתקווה שהמגרשים האלה יוביליו את המועדון שלנו קדימה. שיהיה לנו בהצלחה". 

 

שאול ברשן מהנהלת קריית אונו אמר:"שמחים מאד על בניית האיצטדיון החדש בקריית אונו. לאחר הרבה הבטחות בשנים רבות אנחנו שמחים שישראל גל ראש העיר הבטיח וקיים. אני בטוח שהאיצטדיון ישדרג את קבוצת הבוגרים, אבל בעיקר את מחלקת הנוער שלנו שתלך ותגדל ותגיע לגבהים חדשים. אני בטוח שאנחנו נהנה מהתנאים האלה וכמובן הילדים תושבי העיר יהנו. שיהיה לכולם בהצלחה" 

הנחת אבן הפינה המכובד שנערך בקרית אונו.

הוסף תגובה
תגובות
  1. תושב העיר (שי 04-05-2021, 07:39)
    צעד מבורך יקדם את הכדורגל והספורט בעיר
  2. קרית אונו (נומרו אונו 04-05-2021, 07:52)
    חלום שהתגשם תודה לראש העיר ולעושים במלכה רק נותר לעלות ליגה היידה אונו
  3. בקרוב אצלנו באזור בחסות המועצה המושחתת שלנו (יובל 04-05-2021, 13:58)