ויוה לוד: הפועל לוד גברה 0-2 על נתיבות

לעיני כאלף צופים באצטדיון בלוד ואווירה של ליגת העל בכדורגל, הפועל לוד של אופיר רגב גברה על נתיבות במשחק השני במסגרת הפלייאוף העליון, משערים של פיני מתנה וערן זגר. הפועל לוד ממשיכה להציג את הכדורגל שלה גם בפלייאוף העליון, כשהיא סוגרת שני ניצחונות רצופים והמטרה היא ברורה, לעלות בסיום העונה לליגה א׳

  • על ידי: לירן ביטון
  • 13-02-2022
  • 16:54

חגיגת כדורגל גדולה נרשמה אתמול באצטדיון בלוד, ובו המקומיים אירחו את מכבי עירוני נתיבות למשחק במסגרת המחזור ה-2 במשחקי הפלייאוף העליון בליגה ב׳ דרום ב׳. שתי הקבוצות הגיעו למפגש אחרי ניצחונות במחזור הראשון ורצו להמשיך את המומנטום החיובי, אבל אתמול הניצחון היה שייך להפועל לוד. 

 

המשחק נפתח באיחור, לאור העובדה שנתיבות נתקעה בפקקים, אבל החבורה של אהוד כחילה הגיע ערוכה ומוכנה למפגש הקריטי. עם שריקת הפתיחה החלה חגיגה גדול של אוהדי לוד שנכחו באצטדיון, והמשחק נפתח בקצב טוב וגבוה, ושתי הקבוצות החלו בגישושים על מנת לכבוש שער יתרון שיפתח את המשחק, אך הקבוצות לא הצליחו להגיע למצבים ממשים לכיבוש.

 

מצד אחד היה אופיר רגב, שהניע את שחקניו בסמוך למאמן שלומי נגאוקר, שנאלץ לעמוד על הקווים לבדו מאחר והמאמן השני יוסי אברהם היה מורחק. מן העבר השני, אהוד כחילה שלא היה רגוע על הקווים ובצדק כי קבוצתו שיחקה עם הרבה לחץ מהפתיחה, וגם שלמה על כך ביוקר בהמשך היריבות. אחרי מחצית שקולה ללא אירועים מיוחדים הקבוצות ירדו להפסקת המחצית בתיקו מאופס וחלוקת נקודות. 

 

המארחת מלוד עלתה עם אנרגיות חזקות במחצית השנייה, והשער לא איחר לבוא. סרגיי קוריק הגביה כדור מהגף הימני אל תוך הרחבה ופיני מתנה, הקפטן והמוציא לפועל של לוד נגח את הכדור פנימה לרשת של מור קיסוס, ונרשמה חגיגה גדולה ביציע המקומי. נתיבות לא הלכה אחורה, וחיפשה את השוויון אך הלחץ ניכר על החבורה של אהוד כחילה שנקלעה לפיגור קריטי מבחינתה. 

 

 

 

פיני מתנה חוגג את השער הראשון במשחק

 

לקראת תום המחצית השנייה, נתיבות הגיעה למס׳ מצבים מסוכנים ואף הייתה קרובה להשוות, אבל לא הייתה מספיק מדוייקת ושוערה של לוד ג׳רמי חאובל רשם הצלות מרשימות והצטיין במשחק.

 

בדקה ה-80 ירין אבוקסיס, אחד מהשחקנים הכי חשובים במערך של נתיבות פרק את הכתף וקיבל טיפול על הדשא, עד שפונה באמבולנס לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, כאשר קיים חשש שירין צפוי להיעדר זמן רב דבר שעלול להשפיע רבות על התקפת נתיבות בהמשך הפלייאוף.

 

עמוק בתוך תוספת הזמן, ערן זגר שנכנס כמחליף רשם מהלך אישי אדיר , עבר בסללום שתיים משחקני נתיבות ובעט בחוזקה אל השער של מור קיסוס וקבע את תוצאת המשחק.

 

שחקני נתיבות תפסו את הראש בזמן שהקהל של לוד פרץ אל הדשא בחגיגות גדולות, אך שחקני הקבוצה הדפו את הקהל בחזרה ליציע והמשיכו לחגוג. 

 

לוד של אופיר רגב עלתה לראש טבלת הבית של משחקי הפלייאוף בליגה ב׳ דרום ב׳, וסגרה שני ניצחונות רצופים.במחזור הקרוב לוד תנסה להמשיך את המומנטום מול מ.כ ירושלים, ונתיבות מול קריית מלאכי.

אופיר רגב ושחקני לוד חוגגים בחדר ההלבשה

הוסף תגובה
תגובות
  1. היידה לוד (ויוה לוד 13-02-2022, 20:39)
    נתיבות תלכו לעשות חמוצים חשבתם לוד רמת אביב הראינו לכם מה זה קהל לודאי . שריקי נתיבות זה לא פריז ????
  2. רגב קונה משחקים (אבי רמלה 13-02-2022, 23:34)
    כולם יודעים שרגב קונה משחקים הוא קשור למשפחת פשע מרמלה כל הליגה הוא קונה גם שוערים רגב אתה זבל
  3. לא מובן...אופיר גם בהפועל לוד וגם בבני לוד... מוזר ממש (יואב 14-02-2022, 07:59)
    צריך שם חקירה מעמיקה
  4. לא נראה שירשו לו להחזיק 2 קבוצות בליגה א' (דני 14-02-2022, 11:03)
    גם לא מובנת הפוואנתה בזה. זה יהיה לא ספוררטיבי אולי ישים קוף באחת מהם .
  5. לוד תעלה בקל הם קנו את השופטים (אני 14-02-2022, 12:45)
    ב2 המשחקים שהם ניצחו היו טעויות שיפוט חמורות שהכריעו את המשחק..