טורעאן ניצחה את בועיינה

צעירי טורעאן אירחה בסוף השבוע את מ.ס בועיינה במגרש בכאוכב והצליחה להשיג שלוש נקודות חשובות בזכות שער ובישול של מוחמד נוג'ידאת שעשה ככל העולה על רוחו במגרש. בועיינה תחפש נקודות במקום אחר

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 05-11-2013
  • 08:22

מ.ס בועיינה אוהבת המגרש בכאוכב שבדרך כלל מסביר פנים עבורה, אך הפעם מול צעירי טורען, היא פשוט לא יכלה לעשות דבר.טורעאן הגיעה למשחק  עם מאמנה האני רחאל ויכולה להיות מעודדת מחזרתו של הקשר מוחמד נוגידאת, ששיחק משחק ראשון שלו העונה.


מנגד, מס בועיינה של ראפת חמודי  הגיעה למשחק עם אי ודאות על עתיד הקבוצה שלא הופיעה לשני משחקי הליגה האחרונים וזומנה לוועדת משמעת בהתאחדות.למשחק הזה הם הגיעו, אך בדיעבד, היה עדיף שהיו נשארים בבית.


מ.ס טורען פתחה עם מוסטפא נדאף בשער, מוחמד עדוי - עורסאן סבאח - עומרי אזולאי - מוחמד דחלי בחוליית ההגנה, בקישור שיחקו מוחמד נסאר -חאלד חטיב -מוחמד סבאח -ניזאר נסאר, ובהתקפהשיחקו מוחמד נוגידאת וניזאר סבאח. 


מס בועיינה פתחה עם השוער עאמר פוקרא, בהגנה עם מוחמד נוגידאת -ראאפת חמודי -אליאב מלכה -יוסף חמודה, בקישור שיחקו דרור טובול - פתחי בכר -שלומי בן דווד -מוחמד מוסא ובהתקפה סייד עיסאוי ואלמוג כהן. את המשחק שפט שדיא ברמן ועזרו לו ענאן שמא ודורון יאבוב.

 

 מוחמד נוגידאת חזר לשחק ובישל 2 שערים (צילום: עלאא בדרנה)

 

המשחק נפתח כאשר בועיינה ניסו להגיע לרחבה עם כדורים ארוכים שנשלחו לכיוון סייד עיסאוי המהיר, אך האחרון לא הצליח להתמודד עם הגנת טורעאן. בטורעאן ניסו דרך התקפות מסודרות בין חאלד חטיב למוחמד נוגידאת. בדקה הרביעית סייד עיסאוי של בועינה מקבל כדור ארוך ומעביר רוחב, אלמוג כהן בועט אבל מוסטפא נדאף לקח במבחן הראשון של השוער.


בדקה ה-15 חאלד חטיב משחרר טיל מ-26 מטרים לכוון החיבורים אבל השוער עאמר פוקרא הצליח להרחיק בקצות האצבעות.המחצית הראשונה נגמרה ב-0-0. כאשר טורעאן קצת יותר מסוכנת מיריבתה.

 

שחקני טורען חוגגים (צילום: עלאא בדרנה)

 

במחצית השנייה מאמנה של טורעאן האני רחאל  מוציא את הקשר ניזאר נסאר ושולח את החלוץ מגד נסאר למשחק.בועיינה נראו עצבניים וכל הזמן התלוננו על שיפוט, על כך קבלו שלושה כרטיסים צהובים של ראאפת חמודה, פתחי בכר, ואלמוג כהן.

 

בדקה ה-65 מוחמד נוגידאת המצוין נכנס לרחבה מטעה את ההגנה ומוסר כדור נהדר למוחמד סבאח שעושה 1-0.בועיינה המשיכה במשחק הלא מסודר שלה ובטורעאן הרגישו שהם מסוגלים לכבוש את השני. אז יצא המגן ניזאר סבאח ונכנס הקשר אמגד מראדאת.

בדקה ה-90 עוד פעם מוחמד נוגידאת משאיר את כל ההגנה של בועיינה מאחור וחותך מול השוער, מוסר למגד נסאר שעושה 2-0 וקובע למעשה את תוצאת המשחק.טורען עולה למאזן של ארבע נקודות, ואילו בועיינה נראית כמו היורדת הבטוחה כאשר באמתחתה 0 נקודות בלבד.

 

 הנהלת טורעאן חוגגת ניצחון ראשון (צילום: עלאא בדרנה)

 

 סייד עיסאוי סיכן את שערו של נדאף, השוער ניצח (צילום: עלאא בדרנה)

 

 

הוסף תגובה
תגובות