גל מזרחי:"הליגה עוד ארוכה"

ליגה ב צפון: גל מזרחי מבית"ר חיפה, מאמין שמול צפת מחר הדברים יראו טוב יותר אחרי התבוסה בכפר כנא: "הובסנו בכפר כנא עקב נאיביות של כל הקבוצה".

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 13-11-2014
  • 09:23

בית''ר חיפה פתחה את העונה שלה בליגה ב' צפון א' בצורה מגומגמת משהו. חניכיו של אלי זהבי מתקשים לשמור על יציבות והם מדורגים במקום התשיעי עם תשע נקודות אחרי שבעה מחזורים.

מחר [שישי] תארח חיפה את עירוני צפת מהמקום הרביעי בטבלה ותקווה לחזור למסלול אחרי הרביעיה שחטפה בסוף השובע החולף מהפועל כפר כנא שבמקום הראשון. המשחק הזה עוד נערך בכפר מהמגזר מכיוון שאירועי האלימות בו החלו רק בערב שישי האחרון.

בכל מקרה,  קשרה האחורי של בית''ר חיפה, גל מזרחי, התייחס להפסד שם ואמר:" התוצאה שהשגנו בכפר כנא היא בסופו של דבר משקרת כי לעניות דעתי לא היינו פחות טובים ואפילו בשלבים מסוימים במשחק עלינו על כפר כנא".

 

גל מזרחי, המטרה שלנו היא להגיע לפלייאוף העליון". (צילום: עמית אוחנה)

 

אז איך אתה מסביר את זה?

"לדעתי נאיביות של כל הקבוצה לצד ספיגת גולים לא מחויבים במציאות. אני מרגיש מאוכזב כי אני חלק מהקבוצה שהפסידה ואם הייתי יותר טוב או פחות טוב זה כבר לא משנה".

 

העונה שלכם עד עתה מגמגמת. מדוע?

"לקח לנו זמן להתחבר, יש הרבה שחקנים צעירים שזו השנה הראשונה שלהם בקבוצת בוגרים. ממשחק למשחק רואים את השיפור בקבוצה. מצד שני זה נכון שאיבדנו נקודות בתחילת העונה, אפשר אפילו לומר נקודות שהיה אסור לנו לאבד אך הליגה עוד ארוכה ואנחנו נשיג את המטרה".

 

והיא?

לסיים בפליאוף העליון".

 

בשביל זה תצטרכו לנצח מחר את צפת שמעליכם.

"אני מסיכם איתך נכון, למרות שזה משחק קשה מול צפת מחר אני חושב שאנחנו חייבים לנצח אותם על מנת לעמוד בציפיות של הצמרת הגבוהה. אנחנו קבוצה שמשחקת משחק פתוח, משחקים כדורגל חיובי ונקווה לניצחון בשישי. המפתחות של בית''ר חיפה לניצחון במשחק הזה הם הרבה לחץ על הכדור במרכז המגרש, והשערים יגיעו. אנחנו רוצים להיות תמיד בצמרת העליונה, יש פה קבוצה טובה."

-- 

הוסף תגובה
תגובות
  1. הוא לא קשר אחורי (שמעון 13-11-2014, 09:46)
    הוא חומה בקו האחורי
  2. יאללה ביתר (ביתרי בדם 13-11-2014, 09:48)
    הבחור הצעיר הזה יגיע רחוק ראיתי אותו משחק
  3. שחקן טוב (יודע דבר או שניים 13-11-2014, 10:56)
    יש לו הרבה כדורגל צריך להתחיל לטפס בליגות
  4. צריכים חלוץ טוב לקבוצה ( אוהד אדום וצהוב בחיפה 13-11-2014, 11:27)
    חבל שאורן זילכה עזב, חייבים קשר וחלוץ טוב לקבוצה, דווקא ההגנה השתפרה לעומת השנה שעברה
  5. ראיתי אותו במקרה (כריסטיאנו רונאלדו 13-11-2014, 11:46)
    שחקן טוב מאוד יש לו את היכולת להתפתח ולהגיע לשחק לצידי בריאל מדריד, זה המחליף של לוקה מודרנית׳ , אדבר עם אנצלוטי ונראה מה אוכל לעשות על מנת להביאו . !!! Hala Madrid
  6. הגלגל (לגל 22-01-2015, 10:51)
    אחלה שחקן וגבר גבר אוהבים אותך