"ברוך השם עלינו לליגה א"

הקשר סולטאן זועבי, התחיל את העונה בבני אילת מליגה ב' דרום ב' שם זכה בגביע המדינה לליגה ב, עזב את אילת במקום הראשון ועבר להפועל כפר כנא מליגה ב צפון ב' עימה עלה ליגה בסוף העונה: "הרגשתי כמו שחקן שפתח את העונה בקבוצה"

  • על ידי: עלאא בדראנה
  • 07-06-2015
  • 08:18

סולטאן איך אתה מסכם את העונה?

"היתה לי עונה מוצלחת מאוד", מדגיש. בהתחלה שיחקתי בבני אילת מליגה ב דרום, שם הרגשתי שחקן בית לכל דבר. התחברתי מאוד לקבוצה וכולם נתנו לי הרגשה של שחקן בית. זכינו בגביע המדינה לליגה ב', ניצחנו קבוצות מליגה א' אך בסיבוב ח' יצאנו אחרי ההפסד להפועל כפר סבא. הובלנו את הליגה מהמקום הראשון. שיחקתי בקישור, כבשתי 5 שערים והיה לי עוד 15 בישולים. עזבתי את הקבוצה בגלל סיבות אישיות  הייתי בדרום בשביל משימה של עבודה .שסיימתי את המשימה הייתי חייב לחזור לצפון. אני שמח שבסוף, הקבוצה עלתה ליגה ונשארה במקום הראשון".

 

סולטאן זועבי, עונה אחת- שתי עליות עם קבוצות שונות. (עלאא בדראנה)

 

איך היה להגיע לליגה ב' לכפר כנא בצפון?

"קיבלתי את ההצעה מהפועל כפר כנא מליגה ב' צפון א', אז הקבוצה הייתה במקום השני בטבלה. התחברתי טוב מאוד לקבוצה, והרגשתי כמו שחקן שפתח את העונה בקבוצה. לא לקח לי זמן להתאקלם, כבשתי שער ובישלתי עוד מספר שערים. כולם שם חברים שלי, אהבו אותי, וברוך השם עלינו לליגה א".

 

איפה נראה אותך בעונה הבאה?

"אנחנו עכשיו בפגרה, יש לי לא מעט הצעות בנוסף לשתי הצעות מליגה לאומית. יש לי את הזמן, אני אבחן כל הצעה לעומק ובסוף אני אחליט מה יותר מתאים לי".

הוסף תגובה
תגובות
  1. בוא לאסי גלבוע (תענכי 07-06-2015, 11:25)
  2. נהיה שחקן של ליגה ב' זה? שחקן טוב לליגה (אוהד אסי 07-06-2015, 11:59)
  3. חזור לבני אילת אוהבים אותך (בני אילת בדם 08-06-2015, 18:38)