הפועל רובי שפירא חיפה פתחה את העונה

לעיני כ-200 אוהדים נלהבים, עלו שחקני הפועל רובי שפירא חיפה, לאימון הראשון של העונה שהיה מרגש במיוחד. מנהל הקבוצה, פאר שמילוביץ: "המטרה העונה באופן חד משמעי- עליית ליגה". מאמן הקבוצה, חנא פרהוד: "הכל תלוי בשחקנים"

  • על ידי: אביחי חיים ומאור אלקסלסי
  • 15-08-2015
  • 10:47
אחת מהקבוצות המסקרנות ביותר בליגה ב', הינה הפועל רובי שפירא חיפה. המועדון שהוקם אשתקד בעזרת אוהדיה של הפועל חיפה, היה מעל לליגה ג' ובתוך שנה אחת- מצאו את עצמם בליגה ב'. העונה, כל מי שחושב שחיפה הולכת לטייל לה לליגה א' בקלות, כדאי שירד לקרקע. ישנם פערים גדולים מאוד בין ליגה ג' לליגה ב. הקבוצות בליגה ב' הרבה יותר נוקשות ומוכשרות ולהפועל צפוי מאבק לא קל על ראשות הטבלה. עם קהל אוהדים גדול שמגיע לכל משחק, ולאימון הפתיחה (כ-200 אוהדים), השמיים הם הגבול עבור הפועל רובי שפירא חיפה העונה.  
 
אימון פתיחה. (מאור אלקסלסי)
 
מנהל הקבוצה, פאר שמילוביץ, הגיב על ההכנות לקראת העונה הקרובה: "המטרה העונה באופן חד משמעי- עליית ליגה", הדגיש. בנינו חדר הלבשה טוב, בריא ואיכותי. הבאנו שחקנים שישדרגו את הקבוצה. בשבוע הבא ייסגר השיבוץ לליגה, כרגע באופן טכני הקבוצה משובצת בליגה ב' צפון ב'. לאחר מכן, אנו נתייחס באופן ספציפי ליריבות, כמו כן הקבוצה הוגרלה בשלב הראשון של הגביע נגד מועדון ספורט דבוריה אוסמה".
 
פאר שמילוביץ(בכחול) עם ליאם שפירא והדובר דרור מרשלקוביץ. (מאור אלקסלסי)
 
חנא פרהוד, יעשה היסטוריה ויעלה לליגה א' העונה? (מאור אלקסלסי)
 
הסרת חלודה. (מאור אלקסלסי)
 
מאמן הקבוצה, חנא פרהוד, סיפר על המטרות השנה: "השנה בנינו קבוצה חזקה יותר משנה שעברה. הבאתי שחקנים מצויינים שמחויבים למועדון ב-100%. המטרה העיקרית כמובן היא עליה לליגה א׳. אני תמיד מסביר ומחדיר לשחקנים, שלא משנה באיזה מחוז נשחק אנחנו באים תמיד לתת את המקסימום ולנצח בכל משחק", לקראת העונה הקרובה: "מצפה לנו עונה קשה יותר מבשנה שעברה, זו ליגה יותר קשה ומשחקים יותר קשים. זה לא משנה מי הקבוצה היריבה, לכל שחקן יש שתי רגליים והכל תלוי בשחקנים שלי".
 
שחקני שפירא מודים לקהל. (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אתם חיקוי סיני שלנו (אדום בלב 15-08-2015, 13:25)
  2. בהצלחה (עמית 15-08-2015, 16:58)
    בניגוד להפועל יואב כ"ץ הכושלת פה יש לנו כייף אמיתי והרבה הנאה. הלוואי ונעלה לליגה א