1-2 לשועאע כפר קאסם מול בני טייבה

במשחק חם ומעניין בליגה ב גברה כפר קאסם שועאע על בני טייבה 1-2, מצמד שערים של מוחאמד סרסור הילד המוכשר. רן בן שמעון השווה זמנית לטייבה שקופחה פעמיים כאשר לא נשרקו לטובתה שני פנדלים. ללא ספק משחק "חם וגברי" היה בכפר קאסם. כן ירבו משחקים כאלה בליגה ב.

  • על ידי: אוהד רון
  • 23-12-2017
  • 11:00

במסגרת המחזור ה-14 בליגה ב' דרום א', אירחה כפר קאסם שועאע את בני טייבה. כפר קאסם מהקבוצות המסודרות בליגה ב', פגשה את בני טייבה שבה בילאל בדיר מכפר קאסם הפך לאחת המועמדות לעלייה מליגה ב' לליגה א' לאחר שהביא רכש שמתאים לליגה א' כשהחתים שחקנים כמו אלעד כהן, חי אטיאס, חן לוי, רן בן שמעון. ועוד..

 

האיש החזק בטייבה, בילאל בדיר. יש לו קבוצה חזקה שתתמודד עד סוף העונה. תילום: איתן ידגר.

 

אדם סרסור, מאמנה של שועאע כפר קאסם. צילום: איתן ידגר.

 

 

מאמון עאמר, מאמנה של בני טייבה. צילום: איתן ידגר.

 

המשחק נפתח לעיני כ-400 צופים שראו משחק טוב למן הפתיחה, כבר בדקה ה-10 קשוע עמיד מכפר קאסם חוטף כדור באמצע המגרש ומוחמד סרסור הצעיר בועט החוצה ממרחק של 16 מטרים ומאותת שהוא חד מאוד ורוצה לכבוש. שועאע נראים טובים מהפתיחה וטייבה מעט נסוגים לאחור בדקות הפתיחה.

 

בדקה ה-22 מוחמד סרסור פורץ לרחבה ומוציא כדור רוחב לעברו של קשוע עמיד שבועט טוב אך בלם טייבה מצליח לבלום את הכדור.

שתי דקות עוברות, טייבה מגיעה למצב הטוב הראשון שלה שבו אלעד כהן מכניס כדור גדול לרן בן שמעון שעושה תנועה טובה, ובסיבוב בועט החוצה ולא מוצא את המסגרת.

 

משחק גברי היה בכפר קאסם.רמי טעמר ויוסף אבו ראס מהכפר עוצרים את חן לוי.  צילום: איתן ידגר. 

 

מוחמד טאלל, הקפטן של טייבה. צילום: איתן ידגר.

 

בדקה ה-30 קיבלנו טעות שיפוט של השופט, חן לוי מטייבה עובר שחקן על פינת הרחבה ומוכשל בתוך הרחבה, השופט שרק על עבירה מחוץ לרחבה כשכולם ראו בבירור שהעבירה הייתה בתוך הרחבה. טייבה קופחה והייתה צריכה לקבל פנדל. המחצית מסתיימת בתיקו 0-0, במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה.

 

רכע של מחלוקת. היה פנל על חן לוי או לא? היה ברחבה או לא? צילום: איתן ידגר.

 

והוויכוח האם היה פנגל או לא? ללא ספק משחק של גברים היה בכפר קאסם. צילום: איתן ידגר.

 

המחצית השנייה נפתחה חזק מאוד, בדקה ה-46 מוחמד סרסור כובש מקרוב, לאחר שמגיע למצב של אחד על אחד ולא מתבלבל. 0-1 לכפר קאסם.

 

לאחר השער טייבה מנסה להשוות בכל הכוח. בדקה ה-58 אלעד כהן עם פריצה יפה מגביה כדור לרן בן שמעון שעולה, נוגח יפה לשער וקובע 1-1 מוצדק.

 

חי אטיאס מטייבה. חמודי מכפר קאסם מנסה לעצור אותו. צילום: איתן ידגר.

 

 

לאחר הגול כפר קאסם החלה ללחוץ על שער טייבה כדי לנצח את המשחק כשגם טייבה רצתה לנסות לכבוש ונצח. 5 דקות לסיום המשחק, דאבל פס בין מוחה סרסור ומועד בדיר, סרסור מקבל כדור מול השוער, מגלגל פנימה ומקרב את כפר קאסם לניצחון חשוב מאוד. 1-2 לכפר קאסם.

 

בדקה ה-88 טייבה קופחה שוב, פנדל של מאה אחוז לא נשרק לטובתה של טייבה לאחר הכשלה ברחבה של יוסף אבו צאלוק, גם כאן לא ברור איך השופט לא שרק כשלא ראה הכשלה ברורה וטייבה מקופחת בפעם השנייה כשלא מקבלת כדור עונשין מ-11 מטר.

 

שלישייה מנצחת בכפר קאסם, יוסף אבו ראש, עמיד קשועאע. צילום: איתן ידגר.

 

יש לציין שעד הסיום בני טייבה לחצו וכפר קאסם יצאו למתפרצות מאוד מסוכנות, שבאחת מהן מועד בדיר החלוץ הצעיר מקבל כדור בתוך הרחבה מול שוער טייבה ובועט החוצה. בסיום 1-2 לכפר קאסם שיכולה בהחלט להסתכל על הפלייאוף העליון.

בני טייבה? יש לה קבוצה מצוינת ואם יתנו שם את השקט והביטחון ואולי יחזקו את החלק האחורי, הם יגיעו לפלייאוף ומשם אולי יעלו לליגה א'.

 

שיחה מקצועית לאחר ההפסד הכואב. בילאל בדיר ויוסף סבית מטייבה. צילום: איתן ידגר.

שחקני שועאע כפר קאסם עם ניצחון גדול על טייבה. צילום: איתן ידגר.

הוסף תגובה
תגובות
  1. סה מחיר השחצנות (אוהד 23-12-2017, 16:06)
    חשבתם שהבאתם את מיסי חלשים גרועים כישלון בושה
  2. שיפוט תת רמה (נידאל 23-12-2017, 16:08)
    לא הגיע לטייבה להפסיד במשחק הזה .שופט חלש מאוד אפילו לא מתאים למשחק ילדים .
  3. כסף זה לא הכל (אוק 23-12-2017, 17:36)
    שחקנים טיפשים חותמים שם בשביל הכסף גומרים לעצמם את הקריירה