ליגה ב' דרום א': סיכום המחזור ה-16

עוד מחזור הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו... 30 שערים, ניצחון מוחץ לקבוצות הבית, 2 ניצחונות חוץ בלבד לעומת 6 ניצחונות בית. הסטטוס קוו בצמרת ובתחתית נשמר כאשר ארבע קבוצות הצמרת מנצחות וארבע קבוצות התחתית מנוצחות וחילופי מקומות במקום המוליך לפלייאוף... הכל בסיכום של המחזור ה-16 שמוכיח כי הדרך להכרעות רחוקה מאד

  • על ידי: גיא צמח
  • 10-01-2018
  • 10:46

שמשון כפר קאסם – בני יפו אורתודוכסים: 0-2

הקבוצה היקרה בליגה, שהשקיעה סכומי עתק בקבוצה מנצחת את בני יפו הצנועה. שי מאור המאמן מהבולטים בליגה משיג ניצחון יקר ומציג שוב כמה הקבוצה שלו עמוסת כוכבים, הפעם היה תורו של החלוץ המצוין שלה איוב אבו סבית לכבוש צמד ולהעניק עוד 3 נקודות ששומרות את כפר קאסם עוד שבוע בפסגה עם פער של 4 נקודות מהשנייה אור יהודה.

 

מ.כ אור יהודה – רו"ח ת"א 5-0

משחק חד צדדי שבו אור יהודה השנייה בטבלה מביסה את רו"ח ת"א מהמקום ה-13 והלמה בה לא פחות מ-5 פעמים משערים של טל כתב, ארנון טמיר, לידור זגורי וצמד של קובי בדש. אור יהודה שומרת על פער ארבע הנקודות מהמוליכה שמשון כפר קאסם, לעומתה רו"ח עדיין ממוקמת במקום המוביל בסיום העונה למשחקי ההצלבה על הירידה ובמחזור הבא מחכה לה המוליכה כפר קאסם למשחק מאד קשה.

 

קובי בדש עם צמד בחגיגה של אור יהודה על רו"ח

 

עמישב פ"ת – צעירי טייבה : 2-0

צעירי טייבה השלישית, יצאה למגרש קשה נגד עמישב וכבר בדקה ה-11 עלתה טייבה ליתרון משערו של קובי דומר שנגח כדור לא חזק, אבל שוער עמישב שמט לשערו הוא.דומר כמובן שלא חגג לאחר הכיבוש זאת כאות הזדהות עם קבוצתו לשעבר. מקובל? לדעתנו זה עבר מהעולם. שחקן כובש שער חייב לחגוג לאחר מכן.  ארבע דקות לסיום המשחק, מבצע ענק של יחי זכריה המצוין שעובר על פני 3 שחקני עמישב ומול השוער כובש בקלות, שער ענק ליחי זכריה המצוין שהניצחון יכול להיות רשום על שמו. צעירי טייבה במשחק לא גדול במיוחד אבל יעיל מאד אוגרת עוד 3 נקודות לקופה ועם הפנים לדרבי הגדול במחזור הבא.

 

הכובשים לצעירי טייבה יחי זכריה וקובי דומר 

 

שמשון ת"א – כפר קאסם שועאע : 0-2

שמשון ת"א הממוקמת במקום הרביעי מנצחת את החמישית שועאע כפר קאסם שעד כה ספרה 4 ניצחונות רצופים, שמשון מנצחת משחק קשה מאד משערים של נאור הלוי ורועי עובדיה והיא ממוקמת חזק במקום הרביעי המוליך בסוף העונה לפלייאוף העליון, כפר קאסם תפגוש במחזור הבא את ג'ת למאבק ישיר על הפלייאוף העליון.

 

בני ג'ת – הפועל קרית אונו : 2-4

האורחת מקרית אונו הגיעה על מנת לקחת את 3 הנקודות היקרות במאבק נגד הירידה והמשחק נפתח מבחינתה מצוין כבר בדקה השמינית הוליכה 2-0 מצמד של הקפטן כפיר עטיה אבל ג'ת לא נרתעה והגיבה עם ארבעה שערים משלה מרגליהם של עידו אביטן זיו אוסון וצמד של אור אליהו .הניצחון מרחקי את ג'ת מהתחתית הבוערת וקרוב מאד לפלייאוף העליון, לעומתה קרית אונו ממשיכה להיות מסובכת בתחתית וחייבת לעות בדק בית רציני, איך יכול להיות שכקבוצת תחתית אתה מוביל 2-0 ויוצא מובס 4-2. האם זה עניין של הנסיון של המאמן ל"גמור" משחק? או חוסר נסיון של המאמן? ממקורות שלנו, ללא ספק יש "פאניקה" אצל המאמן ולכן הוא מתקשה לתפקד במצבי לחץ. קרית אונו, אם לא ינצחו ומהר הם עלולים לרדת לליגה ג וחבל. 

 

אמנון וייס, האם פאניקה זה מה שגרם לקרית אונו להפסיד או חוסר הנסיון של המאמן? צילום: איתן ידגר.

 

נחלת יהודה – פרדסייה : 0-2

פרדסייה מהמקום ה-15 הגיעה לנחלת יהודה במטרה להתחיל מסע של היחלצות וכבר בדקה ה-25 הייתה מעודדת כשרוני אונה הורחק ונחלת יהודה נותרה ב-10 שחקנים אבל דווקא אז הוכיחו חניכיו של ציון עזרא כמה אופי יש להם ועד לסיום כבשו פעמיים מרגליהם של השחקנים החדשים שחר ברכה ומוחמד שרבוש, כמו שנראה כרגע אין שום תסריט שפרדסייה תיחלץ מהמצב העגום שנמצאת והיא תחבור לא.ס חולון כיורדת השנייה לליגה ג'.

 

הכובשים לנחלת יהודה שחר ברכה ומוחמד שרבוש מעניקים 3 נקודות יקרות לנחלת יהודה

 

שמשון בני טייבה – בית"ר פ"ת : 0-3

ניצחון 3-0 חלק של קבוצת הכוכבים של בני טייבה והמאמן מעמון עאמר נגד בית"ר פתח תקוה ממרכז הטבלה שמקפיץ את טייבה למקום החמישי שאותו הם כל כך רוצים בסוף העונה. צמד של חן לוי ושער של סינדאני וסאם סגרו את גורל המשחק כבר במחצית הראשונה ונתנו קצת נחת לקברניטי הקבוצה .

 

חן לוי כובש צמד ענק בניצחון שמשון בני טייבה והוא שחקן המחזור

 

א.ס חולון – עירוני בית דגן : 8-0

עצוב לראות מה שקורה עם א.ס חולון העונה והיא היורדת הבטוחה הראשונה לליגה ג' ובעוד מופע אימים ספגו תבוסה כואבת מחניכיו של יהודה זגורי שהלמו בהם ללא רחם משערים של אדיר מנשה, ניר ביטון, ניב חנוכה, דיוויד קריאנסקי וצמדים של נתנאל אליהו ואלמוג סמט כהן ,א.ס חולון נותרה ב-10 שחקנים כבר בדקה ה-15 כאשר שוערה ספג כרטיס אדום ולשער נכנס שחקן השדה מאור חרדון. בית דגן עם הפנים קדימה אל עבר עונה הרבה מעבר לציפיות שלה.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: חן לוי קשרה של שמשון בני טייבה כובש צמד בניצחון קבוצתו שמקפיץ אותה למקום המוביל לפלייאוף העליון ומקנה לקבוצתו ניצחון חשוב והוא זוכה בארוחה בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון.

 

מאמן המחזור: צביקה לוי מאמנה של צעירי טייבה משיג ניצחון חשוב ולא פשוט בכלל על עמישב בחוץ והוא זוכה בארוחה בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון.

עוד ראויים לציון: מאמון עאמר, שי מאור, ויעקב טל שקבוצותיהן עשו ניצחונות יפים.

 

צביקה לוי מאמן צעירי טייבה עם ניצחון חשוב מאד לפני הדרבי של טייבה 

 

קבוצה מצטיינת: שמשון תל אביב מנצחת משחק קשה מאד נגד שועאע כפר קאסם והקבוצה זוכה בארוחה קבוצתית בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון.

 

שחקני שמשון עושים ניצחון ענק נגד הקבוצה החזקה של שועאע כפר קאסם

ליגה ב' דרום א' - סיכום מחזור 16

הוסף תגובה
תגובות
  1. בושה (ראמי 10-01-2018, 12:40)
    לא יכול להיות שג'ת שחזרו מפגור 2-0 אחרי 10 דקות לא יקחו את תואר הקבוצה המצטיינת של השבוע אתר גולר לא מפרגנים בכלל לג'ת כי אנחנו בצפון ולא קרובים לצלחת שחקן שלנו אור אליהו היה מצוין והפקיע צמד חשוב גם הוא צריך להיות מצטיין תמשיכו לא להתייחס יא מכורים
  2. ל-1 (אחד שמבין 10-01-2018, 14:34)
    אפשר לחשוב ניצחתם את ברצלונה ניצחתם את קרית אונו החלשים. תתביישו שקיבלתם מהם גול בכלל
  3. פרדייסה (יוסף 10-01-2018, 14:45)
    קבוצה חלשה לט היתחזקה בינאור וזה כניראה מה שגרם לה לרדת ליגה
  4. יפת (ר 10-01-2018, 16:54)
    מישהו יודע מה הולך עם גיא יפת מנחלת עם הפציעה שלו
  5. אמנון תעשה טובה ושים את המפתחות. אם הקבוצה חשובה לך תן למישהו אחר להוציא את העגלה מהבוץ (צביקי 10-01-2018, 21:39)