משחק מטורף : בית דגן מנצחת את שמשון ת"א 4-3

במסגרת המחזור ה-20 אירחה השלישית שמשון ת"א את בית דגן הקבוצה המפתיעה של העונה מהמקום החמישי , בפועל קיבלנו משחק קיצבי עם אין ספור מצבים ובסיום ניצחון גדול לבית דגן רק חבל מאד שהאירועים האלימים בסוף המשחק העיבו על המשחק המצוין שקיבלנו וחבל, כי לאלימות אין מקום במגרשי הכדורגל ולא משנה באיזו ליגה

  • על ידי: גיא צמח
  • 14-02-2018
  • 08:41

2 הקבוצות לפני שריקת הפתיחה , בית דגן עלתה ראשונה ליתרון 

 

 

שמשון תל אביב רצתה לנצח ולשמור על מרחק סביר מהמוליכה שמשון כפר קאסם אבל פתחה את המשחק מעט שאננה וכבר בדקה ה-12 בית דגן עולה ליתרון, אדיר מנשה הקפטן של בית דגן עם כדור אומן לאלמוג סמט כהן שקובע 1-0 לבית דגן.

 

אלמוג סמט כהן מעלה את בית דגן ליתרון 1-0 ורץ לחגוג

 

9 דקות לסיום המחצית בית דגן הכפילה את התוצאה כאשר חלוצה המצוין דיויד קריאנסקי כובש שער מחוץ לרחבה וקובע 2-0 לבית דגן .

דווקא השער הזה העיר מעט את שחקניו של שמעון ועקנין ו-2 דקות לירידה למחצית שמשון מצמקת משער של קורל אזולאי לאחר עירבוביה ברחבה וקובע 2-1 ובכך חותם את תוצאת המחצית.

 

קורל אזולאי מימין מצמק רגע לפני הירידה למחצית 

 

המחצית השניה נפתחה בסערה מצידה של שמשון ת"א שבחלוף 2 דקות מצאה את השיוויון משער של ריף פרץ הבלם שזהו שערו השישי העונה נתון מדהים לבלם וקובע 2-2.

 

דווקא כשהיה נראה ששמשון משתלטת על המשחק ותבצע מהפך הגיע שער דווקא מהכיוון השני כאשר בדקה ה-69 אלמוג סמט כהן משלים צמד ומעלה את בית דגן ליתרון 3-2.

 

אוהדי שמשון ביציע , ציפו למשחק יותר טוב של קבוצתם 

 

שמשון לא נשברה ו-7 דקות לאחר השער שספגה הצליחה למצוא את השיוויון מרגליו של אביתר נדלר חלוצה של שמשון שקובע שיוויון 3-3 מטורף.

2 הקבוצות לא הסתפקו בשיוויון ויצאו קדימה ובית דגן באה על שכרה בדקה ה-83 דיויד קריאנסקי מקפיץ באלגנטיות מעל שוערה של שמשון ת"א וקובע 4-3 מדהים לבית דגן.

 

דיויד קריאנסקי מספר 30 בכחול משלים צמד ומעניק ניצחון לבית דגן.

 

שחקני בית דגן חוגגים ניצחון 

 

עד לדקות הסיום שמשון עוד ניסתה להשוות אבל ללא הצלחה ובסיום ניצחון לבית דגן שנתן את האות לתיגרה ההמונית שהתפתחה במגרש שעליה דובר לא מעט.

תגובתו של קפטן בית דגן אדיר מנשה: ״היה משחק מאוד קצבי שמשון קבוצה מצויינת ששלטה במשחק בית דגן נתנו להם להניע את הכדור וכל 4 השערים הגיעו מתפרצות המשחק היה ברמה מאוד גבוהה שחקנים איכותיים משתי הקבוצות לסיכום הגיע לבית דגן לנצח באו מוכנים למשחק עם שיטת משחק לאורך כל המשחק הכל עבד כמו שצריך חבל על התקרית המכוערת שהייתה בסוף לא קיים דבר כזה שעוזר מאמן של הקבוצה ואוהדים פורצים ומשתמשים באלימות של ממש".

תגובתו של מאמן שמשון ת"א שמשעון ועקנין: "משחק לא טוב שלנו אחרי תקופה טובה מאוד לא הגענו מנטלית טוב למשחק התחלנו לשחק רק בפיגור 2-0, חזרנו שלוש פעמים מפיגור היינו מאוד נאיבים, בית דגן מבחינתם סגרו מאחור ויצאו למתפרצות הם ניצלו את השאננות שלנו עד הסוף מגיע להם כל הכבוד, אנחנו לא נוריד את הראש נמשיך לעבוד קשה על מנת להבטיח את המקום בפלייאוף, לגבי מה שקרה בסוף המשחק יהודה זגורי במקום ללכת לחגוג את הניצחון הגדול שלהם הגיע לכיוון שלנו וביצע שלוש פעמיים תנועה מגונה חבל שמאמן שאמור לתת דוגמא מתנהג ככה".

שחקני בית דגן חוגגים ניצחון

הוסף תגובה
תגובות
  1. שמשון זבלים (אוד 14-02-2018, 14:32)
    גם השחקנים וגם האוהדים של שמשון זבלים.!!! עובדה כל הבלגנים ב ב' דרום א הם מעורבים במשחקים. בושה!!
  2. תגובה לאחד (גאה להיות אוהד שמשון 14-02-2018, 15:59)
    תגיד לי באיזה זכות אתה מדבר על אוהדי שמשון ?? פגשת אותם ?? אתה מכיר אותם?? בתור אוהד שמשון שגם נכח במשחק אומר לך שמי שהתחיל את כל הבלאגן בסוף המשחק היה אדון זגורי מאמן בית דגן, בנוסף לזה קפטן קבוצת בית דגן לארוך כל המשחק התגרה באוהדי שמשון ואף קיל
  3. לא קבוצה (חוחי 14-02-2018, 16:00)
    חייבים להעניש אותם
  4. קראינסקי דיויד קראינסקי (בבון זה קוף 17-02-2018, 13:38)