שער ובישול לאבי מלכה, דבוריה מנצחת 2-0 את זלפה במשחק העונה בליגה ב'

אבי מלכה כבש בפנדל ובישל את השני, דבוריה ניצחה 2-0 את זלפה במשחק העונה בליגה ב' בין היתר בזכות משחק ענק גם של השוער שלה אבי עמוס. מאמן דבוריה חנא פרהוד ירשום עליית ליגה רביעית בחמש שנים?

  • על ידי: אלעד שומינוב
  • 04-03-2018
  • 08:52

מ.ס. דבוריה אירחה את הפועל בני זלפה למשחק העונה בליגה ב' צפון ב'. משחק שאחריו המנצחת בו תלויה רק בעצמה, כשנשארו 5 משחקים לסיום העונה לכל קבוצה, חוץ מזלפה שלה משחק חסר ולה נשארו אחרי המשחק 6 משחקים.

 

השחקנים עולים אל כר הדשא.  צילום: אלעד שומינוב.

 

הראשונים ליזום היו דווקא זלפה. בדקה ה-20 עזרא דסטא ניסה להרים כדור לרחבה, הכדור פגע בגבו של שחקן הגנה וחזר לדסטא, שבעט כדור קשתי שהלך אל חיבור השער אך אבי עמוס הדף לקרן.

 

ניסה את כוחו מול אבי עמוס. צילום: אלעד שומינוב.

 

כ-8 דקות לאחר מכן מתפרצת של זלפה, בסופה בעט עלי זאמל מעשרים מטרים ואבי עמוס הדף לקרן, חלפו עוד כמה דקות ושוב עלי זאמל ניסה את כוחו מול אבי עמוס, בעיטה נוספת שלו ממרחק קצת יותר גדול נהדפה גם היא על ידי השוער המצוין שהיה ביום ענק. ובזכות המשחק הנפלא של השוער אבי עמוס - במחצית 0-0 למרות השליטה של בני זלפה.

 

השוער אבי עמוס והמאמן שלו חנא פרהוד לאחר המשחק. צילום: אלעד שומינוב.

 

15 דקות בתוך המחצית השניה, דבוריה יצאה להתקפה, מוחמד חג'יר קיבל את הכדור בשפיץ של הרחבה עם הגב לשער, ניסה לצאת מהרחבה ולהסתובב והוכשל בתוך הרחבה, השופט איתי נזר שרק לפנדל, אבי מלכה ניגש לבעוט וקבע 1-0 לדבוריה אחרי 60 דקות של משחק.

 

שער ובישול, אבי מלכה. צילום: אלעד שומינוב.

 

הפועל בני זלפה ניסתה לחזור וקיבלה לא מעט הזדמנויות במשחק הזה בכדורים נייחים, את רובם לקח יניב דרעי ורובם נהדפו על ידי שוער דבוריה אבי עמוס. בדקות האחרונות לחץ כבד של זלפה על השער של דבוריה, בני זלפה עלו להתקפה והלכו בכל הכוח כדי לנסות להשוות, ההגנה נשארה חשופה למתפרצת קטלנית של דבוריה. כדור ארוך נשלח לאבי מלכה שעבר את השוער מוחמד חמזה, התקדם, מסר כדור רוחב למוחמד חג'יר שגלגל פנימה וקבע את תוצאת המשחק 2-0 לדבוריה בסיום.

 

מוחמד חג'יר כובש את השני. צילום: אלעד שומינוב.

 

רגע לפני שריקת הסיום השופט שלף כרטיס אדום לאחר משחקני זלפה. ומיד אחר כך שרק לסיום ונתן את האות לחגיגות ביציע, מ.ס. דבוריה מנצחת 2-0 את זלפה ותלויה רק בעצמה, אם תנצח את 5 המשחקים שנשארו לה העונה היא תהיה בעונה הבאה בליגה א' גם אם זלפה תנצח את המשחק החסר שלה.

 

עדי אלישע ויניב דרעי. צילום: אלעד שומינוב.

 

אבוקה ביציע אוהדי דבוריה. צילום: אלעד שומינוב.

 

 

מופע של אוהדי דבוריה. צילום: אלעד שומינוב.

הוסף תגובה
תגובות
  1. דבוריה חוזרת לימים הטובים (אילן אלקסלסי שחקן לשעבר 06-03-2018, 00:57)
    היתי שחקן של הקבוצה ונשארתי האוהד שלכם יאלה דבוריה ליגה א