ליגה ב' דרום א': סיכום המחזור ה-29

עוד מחזור הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו! 40 שערים, העולה שמשון כפר קאסם מביסה, אור יהודה מנצחת ומבטיחה את המקום השני, שמשון בני טייבה , עמישב ורו"ח ת"א מנצחות בבית, בני ג'ת ובית"ר פ"ת מנצחות בחוץ. הכל בסיכום של המחזור ה-29 שמראה כי כפר קאסם כבר בליגה א', זהות היורדות כבר ידועה, הפלייאוף העליון כמעט והוכרע, ורק בתחתית הקרב על ההינצלות ממשחקי ההצלבה נגד הירידה עדיין רותח והכל יוכרע במחזור הסיום

  • על ידי: גיא צמח
  • 31-03-2018
  • 10:11

שמשון כפר קאסם – צעירי טייבה : 2-6

העולה הטרייה שמשון כפר קאסם הגיעה למגרשה הביתי ונתנה עוד תצוגת כדורגל הפעם נגד השלישית צעירי טייבה שהיתה צריכה מאד את הנקודות על מנת לנסות לסיים את העונה הסדירה במקום השני אבל כפר קאסם הביסה אותה ללא תנאי. כפר קאסם הבקיעה משערים של סאלם אבו סיאם, עבדאללה שעבאן, מחמוד סרסור, עיוב אבו סבית וצמד של יוסף אבו לאבן, טייבה הצליחה רק לצמק משערים של אמיר גבארה ורפי עמרן, טייבה תסיים במקום השלישי ותנסה להעפיל לליגה א' מהפלייאוף.

 

חוגגים עליה בכפר קאסם. האם מ.ס. כפר קאסם צריכה לדאוג?  

 

מ.כ אור יהודה – עירוני בית דגן : 2-3

אור יהודה השנייה אירחה במגרשה את הפתעת העונה מבית דגן למשחק קצבי ואיכותי ולבסוף ניצחה והבטיחה את המקום השני ואת יתרון הביתיות בפלייאוף. אור יהודה ניצחה משערים של קובי בדש, אריאל ענבי ומתן ארביב, בית דגן כבשה משערים של גל גוטליב ואדיר מנשה . אור יהודה תתארח במחזור האחרון אצל בני יפו אורתודוכסים שזה עבורה משחק קריטי עבור ההישארות, אור יהודה תחסר במחזור האחרון 4 שחקנים משמעותיים מאד בעקבות צהובים אבל מי שחושב שיפו תטייל לניצחון לא מכיר את אור יהודה ואת מאמנה יעקב טל שירצו להגיע במומנטום חיובי לפלייאוף.

 

שלמה חזן ויאיר משיח האנשים החזקים באור יהודה מבטיחים את המקום השני.

 

שמשון ת"א – קרית אונו : 1-1

שמשון ת"א שהבטיחה בשבוע שעבר את הפלייאוף העליון אירחה במגרשה את קרית אונו שנלחמת על חייה , השמשונים הפגינו ספורטיביות ראויה ונלחמו עד סוף המשחק והובילו כבר בדקה ה-11 משערו של טל בוזגלו אבל דורון דריי המצויין הישווה הדקה ה-28 והעניק נקודה יקרה לקרית אונו . קרית אונו תאחר במחזור הסיום את רו"ח ת"א לקרב ישיר על ההישארות וניצחון ישאיר אותה בוודאות בליגה.

 

דורון דריי מעניק לקבוצתו נקודה יקרה (גיא צמח)

 

נחלת יהודה – איחוד בני ג'ת : 6-0

בני ג'ת הלהיט של הליגה רוצה להבטיח את השתתפותה בפלייאוף העליון ומחצה את נחלת יהודה שתשחק במשחקי הפלייאוף התחתון . לאחר ההפסד במחזור הקודם לשמשון בני טייבה הגיעו שחקני בני ג'ת מרוכזים והלמו בנחלת יהודה לא פחות מ-6 פעמים, בני ג'ת ניצחה משערים של עדן בן מנשה, שחף נעימי, אור אליהו ושלושער של אברהם חי. ניצחון בשבוע הבא נגד שמשון יבטיח לג'ת את הפלייאוף כל תוצאה אחרת תשלח את אנשיה לראות מה עשתה יריבתה למקום החמישי שמשון בני טייבה.

 

שמשון בני טייבה – שועאע כפר קאסם : 2-3

שמשון בני טייבה מנצחת בביתה את שועאע כפר קאסם ומשאירה לעצמה עדיין שיכוי להשתחל לפלייאוף העליון במידה ותנצח בשבוע הבא ובני ג'ת תמעד . המשחק נפתח טוב מצידה של כפר קאסם שהובילה משערו של דיאב חמדן בדקה ה-23 אבל טייבה מבצעת מהפך משערים של יוסף אבו צעלוק ומוחמד מצרי, כפר קאסם לא אמרה נואש והישוותה 2 דקות לסיום וכשנראה כי המשחק יסתיים בשיוויון הגיע ארז שמואלי וקובע את תוצאת המשחק 3-2 לטייבה.

 

ארז שמואלי עם שער הניצחון לקבוצתו (גיא צמח)

 

עמישב פ"ת – פרדסייה : 2-4

עמישב פ"ת מנצחת בביתה את פרדסייה אבל כמה שזה היה קשה והתוצאה משקרת , פרדסייה שכבר ירדה לליגה ג' הגיעה להילחם על הכבוד שלה, פרדסייה הובילה פעמיים מצמד של עומר דייגי, עמישב לא ויתרה והישוותה פעמיים מרגליהם של נתנאל ועקנין ואוריאל הנדרי, כשהיה נראה כי עמישב מסתבכת הגיע המושיע ומלך השערים שלה נתנאל ועקנין בדקה ה-90 ומשלים מהפך, בדקה ה-93 ינאי אלבז קובע את תוצאת המשחק ומבטיח את ההישארות של עמישב פ"ת עוד עונה בליגה ב'.

 

רו"ח ת"א – בני יפו אורתודוכסים : 1-2

קרב ישיר על 6 נקודות בסיומו הרוח של רו"ח ת"א ניצחה ושיפרה את מעמדה לקראת מחזור הסיום, לעומתה יפו תהיה חייבת לנצח בשבוע הבא את אור יהודה וכל תוצאה אחרת תשלח את אנשיה לראות מה תסתיים התוצאה בקרית אונו . במשחק עצמו רו"ח הפגינה הקרבה ונחישות יוצאות מהכלל וניצחה משערים של עומרי יופה ושער מדהים של ליאב נופרבר יפו הצליחה רק לצמק משערו של עאמר יתים בדקה ה-90.למרות צבירת הנקודות המרשימה של רו"ח במחזורים האחרונים הקבוצה עדיין לא הבטיחה את מקומה בליגה ותצא למשחק העונה מבחינתה בשבוע הבא נגד קרית אונו , תיקו יספיק לרו"ח אבל זו תהיה מלחמת עולם מבחינתה כי גם קרית אונו תרצה להבטיח את ההישארות ללא משחקי המבחן.

 

ליאב נופרבר עם שערו הראשון העונה והגיע בדיוק בזמן (גיא צמח)

 

א.ס חולון – בית"ר פ"ת : 5-0

בית"ר פ"ת מביסה את היורדת מחולון ומבטיחה רשמית עוד עונה בליגה ב' משערים של נס שמעון, ניסן ספיר, רמי צבי, דור אזולאי וגיא חזן.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: נתנאל ועקנין חלוצה של עמישב פתח תקווה מבקיע צמד, ומבטיח את הישארותה של עמישב עוד עונה בליגה ב'.

 

נתנאל ועקנין עם צמד משאיר את עמישב בליגה 

 

מאמן המחזור: מוחמד עוודי משיג ניצחון מרשים וקרוב מאד להבטיח עלייה לפלייאוף העליון.

 

מוחמד עוואדי מאמנה של בני ג'ת עושה עונה מצויינת (איחוד בני ג'ת)

 

קבוצה מצטיינת: איחוד בני ג'ת מנצחת בחוץ את נחלת יהודה וקרובה מאד להבטיח את השתתפותה בפלייאוף העליון.

 

ליגה ב' דרום א' - סיכום מחזור 29

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק אור יהודה עולים (אפי מימון 31-03-2018, 12:16)
    במשחקי המבחן אור יהודה דורסים ועולים ליגה אני דואג לבתי מלון ויחד יוצאים לקרב רק
  2. לא תוכלו (אוהד של מ.ס כפר קאסם 31-03-2018, 12:54)
    אתם יוכלים לקנות שחקנים הכי טובים ואת המאמן שאתם רוצים בקסף
  3. כדורגל (שמשון טווילי 01-04-2018, 17:14)
    אסור שאור יהודה יעלו כולם שם נוכלים וזה יהיה נצחון הגווים אויי ויי
  4. הוא אה מי זה ראש העירייה הבא (אפי מימון 02-04-2018, 09:12)
    אני זוכה בראשות העיר ועושה סדר בכל התחומים במיוחד בקבוצת הכדורגל הכושלת למרות הכוכבים