אווירת סוף עונה: שמשון כפר קאסם מנצחת את בית דגן 3-1

במסגרת המחזור ה-30 אירחה בית דגן (ללא ספק ההפתעה הנעימה של העונה) את האלופה שמשון כפר קאסם למשחק ללא חשיבות מיוחדת, ובאווירה משוחררת ובהתאם לכך ראינו משחק עם ארבעה שערים ואין ספור מצבים, בסיומו כפר קאסם מנצחת 3-1

  • על ידי: גיא צמח
  • 06-04-2018
  • 12:42

עירוני בית דגן ההפתעה הנעימה של העונה אירחה במגרשה את האלופה והקבוצה שהבטיחה את עלייתה לליגה א' לפני מספר מחזורים.

 

עשה עונה גדולה - יהודה זגורי מאמנה של בית דגן נינוח (ליעוז צמח)

 

שי מאור מאמנה של שמשון כפר קאסם נהנה מהמשחק (ליעוז צמח)

 

המשחק מהפתיחה היה משוחרר ובשתי הקבוצות היו חסרים מספר שחקנים, בית דגן פתחה טוב יותר וכבר בדקה השביעית עולה ליתרון משער של דיוויד קריאנסקי, שבועט חזק מתוך הרחבה ומכניע את שוער כפר קאסם ובית דגן מובילה 1-0.

 

דיויד קריאנסקי חלוצה המצוין של בית דגן עולה גבוה מעל כולם (ליעוז צמח)

 

השער העיר את שחקני כפר קאסם שהחלו לתקוף, ובדקה ה-24 היו קרובים לשוויון כשיוסף אבו לאבן עוצר נהדר ובועט מ-16 מטרים אבל הכדור מפספס את המסגרת במעט .

 

עודאי סרסור שוער המשנה של כפר קאסם מציג יכולת טובה (ליעוז צמח)

 

ברק אברג'יל שוערה של בית דגן עם יכולת טובה למרות השערים שספג (ליעוז צמח)

 

3 דקות חולפות והגיע השוויון, אבו לאבן מוריד כדור בתוך הרחבה לירין הילל שבועט חזק מ-7 מטרים, הכדור פוגע בשחקן הגנה ונכנס לרשת, שוויון 1-1.

 

ירין הלל כובש את הראשון לכפר קאסם (ליעוז צמח)

 

כפר קאסם השתלטה לגמרי על המשחק ויכלה להגדיל את התוצאה ובדקה ה-45 כמעט ראינו את שער העונה, סאלם אבו סיאם מפציץ כדור חוזר מ-20 מטרים היישר אל  בין חיבורי הקורות אבל עצירה מדהימה של ברק אברג'יל שוערה של בית דגן שהודף לקרן. על סף השריקה למחצית הכדור מגיע לעידן חג'ג' שמשתלט על הכדור בסיבוב 18 מטרים מהשער מניף את הרגל והכדור נעצר רק ברשת ומעלה את כפר קאסם ליתרון 2-1 והשופט שורק למחצית.

 

עידן חג'אג' מעלה את כפר קאסם ליתרון עם השריקה למחצית (ליעוז צמח)

 

המחצית השנייה הייתה פתוחה לחלוטין עם המון מצבים ליד שני השערים ובדקה ה-75 דניאל שערי שוערה של כפר קאסם במהלך העונה שעלה כמה דקות קודם לכן כחלוץ מוסר כדור לעידן חג'ג' בתוך הרחבה , חג'ג' חולף על פני השוער ובמחווה יפה מוסר ליוסף אבו לאבן שכובש את שערו ה-26 העונה ומעלה את שמשון כפר קאסם ליתרון 3-1.

 

יוסף אבו לאבן החלוץ הטוב בליגה עם 26 שערים (ליעוז צמח)

 

עד לסיום כפר קאסם יכולה הייתה להגדיל את יתרונה אבל לא עשתה זאת, בסיום 3-1 לשמשון כפר קאסם שתתחיל את ההכנות לעונה הבאה בליגה א' שזו אופרה אחרת.

עידן חג'ג' וירין הלל כבשו שניים מהשערים של כפר קאסם (ליעוז צמח)

הוסף תגובה
תגובות