"עשיתי את זה בדרך שלי עם מספר המזל בפלייאוף - 49"

כך אמר בילאל בדיר שכבר שלוש שנים ברציפות משיג את הכרטיס לפלייאוף לאחר שהשיג 49 נקודות. שנתיים זה היה עם מ.ס. כפר קאסם בליגה א' דרום, והעונה הוא עשה זאת עם שמשון בני טייבה כשהוא משיג את הכרטיס לפלייאוף ממש במחזור האחרון של העונה. "לפלייאוף חוקים משלו"

  • על ידי: אוהד רון
  • 11-04-2018
  • 19:05

בילאל, סיימתם את העונה במקום ה-5, עם הכרטיס לפלייאוף. איך אתה מסכם את העונה?
"היתה לי עונה מאוד מיוחדת וקשה מאד. מי כמוך יודע שהתחלנו את העונה עם סגל של ליגה ג', כי היינו בליגה ג' ו-3 ימים לפני פתיחת העונה הודיעו לנו שאנחנו בליגה ב', לאחר שהתפרקה קבוצה. אתה מגיע לסגור קבוצה, וכל השחקנים הטובים כבר סגורים בקבוצות טובות. התחלתי להביא שחקנים תוך כדי תנועה, היה מקרה אחד שהחתמתי שחקן ביום חמישי, יום שישי הוא שיחק וביום ראשון כבר שוחרר. ההנחיה הראשונה שהייתה לי עם הצוות המקצועי והמאמן היא שלא נושפל ושנעשה תוצאות מכובדות. לאט לאט הבאתי שחקנים בכירים, אבל משום מה היה לי 'ביש מזל'. עד סוף העונה לא שיחקתי עם הרכב מלא ועם כל השחקנים שהבאתי. היו לנו הרבה אדומים, פציעות ולא שיחקנו משחק אחד יחד".

בילאל ממשיך ומספר: "שאלו אותי בתחילת העונה "מה המטרות שלך...?" תמיד אמרתי פלייאוף עליון... זה היה נשמע מוזר לכולם אבל אני האמנתי ואני מאמין בדרך שלי ובתוכנית שאני מגדיר בתחילת העונה ובסוף זה מגיע. לפני שלושה מחזורים היינו עם 40 נקודות, עשיתי אסיפה לשחקנים אחרי שההפרש בינינו ובין הפלייאוף היה 5 נקודות, אמרתי לשחקנים יש עוד 9 נקודות בקופה ואם נביא אותם אנחנו בפלייאוף. מספר 49 אומר הרבה בשבילי. כי זאת עונה שלישית שלי ברציפות שאני נכנס לפלייאוף עם 49 נקודות. שנתיים עם כפר קאסם הגעתי לבאר והשנה אני רוצה גם לשתות מהבאר עם טייבה".
 

יש קבוצות יותר מסודרות ויותר מאורגנות ממך בפלייאוף. אתה חושב שתוכל להפתיע?
"לפלייאוף יש חוקים משלו. אני מהניסיון שלי בפלייאוף יודע שכל משחק זה גמר גביע. וכל משחק צריך להתכונן ל-120 דקות ולא ל-90 דקות. אני סומך על השחקנים שיש לי, כי עשיתי בשבילם הכל והם יודעים שהגיע הזמן להחזיר לי על המגרש. חומר השחקנים שיש לי הוא עם ניסיון רב ואני מאמין בו. בפלייאוף הכל יכול להיות, אחנו באים לנצח כל משחק ואני מאמין שאפשר לנצח כל קבוצה".

 

בילאל בדיר יחד עם יוסף סבית, הלכו יד ביד עד הפלייאוף (גיא צמח)


כל העונה שאלתי אותך למה לא נשארת בבית בכפר קאסם והלכת לטייבה. עכשיו תפרט?
"אני אוהב להיות איפה שאני מחליט והולך בדרך שלי. כי בכדורגל כשיש הצלחה כולם נהנים מזה, וכשיש כישלון רק ראש הפירמידה משלם על זה, אז לפחות אם יהיה כישלון אני רוצה לשלם על הטעויות שלי ולא של אחרים. ואת השקט הזה מצאתי בטייבה והתוצאות מדברות בעד עצמן. אני עשיתי הכל בדרך שלי, יש לציין שללא השקט שנתן לי יוסף סבית והיה מסכים איתי בכל החלטה לא היינו מגיעים לפלייאוף".
 

מה אתה חושב על העונה בליגה ב'?
"העונה ללא ספק זאת עונה של שמשון. שמשון כפר קאסם עלתה מהמקום הראשון, שמשון ת"א ושמשון טייבה עלו לפלייאוף".

בילאל בדיר מאושר מהגעתו לפלייאוף, אך הוא לא מתכוון לעצור כאן... (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה בילאל כתבה יפה (שחקן עבר 11-04-2018, 19:37)
  2. בילאל היה הכי חזק בכפר קאסם (שחקן עבר 11-04-2018, 19:37)
  3. אבל אף פעם לא עלה ללאומית (סעיד 11-04-2018, 22:14)
  4. זה לא אבי סינוואני? (אורן 11-04-2018, 22:20)
  5. בילאל כל יכול בליגה ב (ערן לוי 12-04-2018, 00:34)
    חייבים לשמור על אנשים כאלה
  6. איזה שמשון איזה נעליים (מימון אפי 12-04-2018, 06:03)
    שמשון יש רק אחת שמשון תל אביב לא קסם ולא טייבה ביום שישי תקבלו בראש מאור יהודה