הוד השרון: שחקנים בכירים צפויים לחתום בימים הקרובים

בהוד השרון כבר נערכים לעונה הבאה. רונן וינשטיין מאמן הקבוצה מסכם את העונה מבחינה אישית ומספר על ההערכות של הוד השרון לעונה הבאה, כשהמטרה ברורה - חזרה לליגה א'.

  • על ידי: אוהד רון
  • 25-04-2018
  • 13:37

מחזור אחרון השבוע, אתה בטח מחכה שהעונה הזאת כבר תיגמר

"כן אני שמח שהיא מסתיימת ונוכל להתחיל בהערכות לעונה הבאה במלוא המרץ. זה נכון שהרבה הופתעו והרימו גבה כשהגעתי להוד השרון כשהקבוצה כבר ירדה לליגה ב'. אבל המהלך היה ידוע ומתוכנן מראש, להגיע על מנת לבנות כבר מעכשיו את התשתית לעונה הבאה. כשהמטרה ברורה, לעשות הכל בכדי לחזור לליגה א'".

 

איך בכל זאת מאמן ותיק ומצליח, שעלה ליגה עם הכח עמידר, העלה את טירה ללאומית ושנה אחרי את בית"ר ת"א ללאומית ואף הגיע איתה לחצי גמר גביע המדינה מול הפועל ת"א, הולך לאמן בליגה ב'?
"מי שמכיר אותי יודע שרונן וינשטיין זה איש של אתגרים ומשימות שאף פעם לא היו ברורות ומובנות. ככה היה בכל הקריירה שלי וככה זה גם יימשך. גם כשהגעתי לבאקה זה היה אתגר שרבים לא נתנו לו סיכוי. אני חייב לציין כשנפגשתי עם הנהלת הוד השרון, ראיתי עד כמה יש בהם רצון עז להחזיר את הקבוצה לליגה א'. הם הבהירו לי שהם לא יבחלו בשום אמצעי ויעמידו לרשותי את כל הכלים הדרושים כדי לעמוד במשימה". 

 

רונן וינשטיין, יקבל את כל הכלים הדרושים בכדי להחזיר את הוד השרון כמה שיותר מהר לליגה א'.


ציינת את החצי הראשון בבאקה, מה קרה שם?
"הגעתי לבאקה בסמוך לתחילת העונה כשכל הקבוצות כבר היו מוכנות לליגה. בניתי מהר קבוצה שהוכיחה את עצמה והיתה במרכז הטבלה, שזה הישג גדול לעומת איך שהעונה התחילה. באמצע העונה התחלפה שם ההנהלה ונפרדנו. באקה זה מקום מצוין ואני שמח שלמרות ההכנה הלא אופטימלית הקבוצה שבנינו סיימה את העונה במרכז הטבלה".

אז כמו שאמרת, להחזיר את הוד השרון כבר בעונה הבאה זה אתגר גדול במיוחד כשראינו השנה עד כמה ליגה ב' מאוד חזקה ומשקיעים שם הרבה כספים. האם התחלתם כבר לעבוד על השנה הבאה?

"מבחינתי זה אתגר גדול ואני איש של אתגרים. ביחד עם התמיכה של ההנהלה נעשה את הכל כדי להחזיר את הוד השרון כמה שיותר מהר לליגה א'.

בזמן הקרוב אנחנו אמורים לשבת ולסגור עם מספר שחקנים בכירים מאוד ואף התחלנו לדבר על מחנה אימונים בתחילת השנה".

רונן וינשטיין, שחקנים בכירים אמורים לחתום בהוד השרון

הוסף תגובה
תגובות
  1. רונן ויינשטיין (ששון שאבי 25-04-2018, 15:43)
    מאמן גדול ... ואישיות נפלאה בחור עם לב זהב .... שההיה לו בהצלחה ....
  2. בלוף (שחקן 25-04-2018, 19:11)
    תגידו אתם הזויים? חייבים מאות אלפי שקל לשחקנים וספקים. קודם תשלמו משכורות שחייבים