"אני חי את הכדורגל 24 שעות ביממה וחולם הכי רחוק שאפשר"

כך אומר צביקה לוי מאמנה של צעירי טייבה בעונה החולפת שהצעיד את קבוצתו לעונה מצוינת, שלפרקים הובילה את הטבלה אבל מסיימת את העונה במקום השלישי. צביקה מאמן צעיר ומבטיח, מסיים עונה שנייה כמאמן ראשי בבוגרים וחולם הכי רחוק שאפשר

  • על ידי: גיא צמח
  • 19-05-2018
  • 17:36

צביקה לוי בן ה-35 מאמנה של צעירי טייבה בעונה החולפת נחשב לאחד המאמנים הצעירים והמבטיחים בליגה ב' בעונה החולפת, צביקה צמח וגדל בשמשון תל אביב כשחקן עד לקבוצה הבוגרת בליגה הארצית דאז לאחר מכן החל בקריירת האימון במועדון שמשון תל אביב בה אימן את קבוצת הנוער במשך 3 שנים לאחר מכן עבר לעמדת עוזר המאמן בקבוצות הבוגרים של הכח ר"ג בליגה הלאומית ובעמישב פ"ת בליגה א' ומשם מונה למאמנה הראשי ובשנה וחצי שאימן עשה חיל והוביל את הקבוצה עד למקום השני וכאמור השנה מונה למאמנה של צעירי טייבה והוביל את הקבוצה למקום השלישי.

 

אימנת השנה את צעירי טייבה, עשיתם עונה טובה והגעתם עד לפלייאוף, איך אתה מסכם את העונה?

"הייתה עונה מאתגרת מאוד וקשה, כמעט כל העונה התמודדנו על המקום הראשון אך הסיום הגיעה הקבוצה עם המשאבים הגדולים והעומק הבלתי נגמר וסיימה במקום הראשון. לצערי לא ידענו לבוא מוכנים למשחק הפלייאוף והפסדנו לקבוצה טובה יותר שבאה מוכנה מאוד למאבקים".
 

מה לדעתך היה חסר לכם על מנת לעלות ליגה ?

"בשביל לעלות ליגה צריך הרבה מעבר לצד המקצועי  צריך סגל גדול עמוק ורחב שזה משהו שלא היה לנו נוסיף לזה פציעות של שחקנים משמעותיים שפגעו בנו אבל לא מתלוננים צריך לדעת לעבוד עם מה שיש ועדיין בליגה כמו של השנה עדיין ההישג שלנו לא מבוטל".
 

"עשינו הישג לא מבוטל", צביקה לוי (איתן ידגר)

 

מה דעתך על ליגה ב' דרום א' השנה?

"אני נמצא שנתיים בליגה הזו ובכל שנה שעוברת הליגה מקבלת עוד ועוד שחקנים ומאמנים בכירים מה שיוצר המון עניין ומשדרג את הרמה והקצב של המשחקים בסך הכל הליגה חזקה מאוד ומאתגרת".

 

האם הופתעת מהרמה של הליגה העונה?

"האמת שלא הופתעתי מהרמה כי אני ממש חי את הליגה הזו אבל להבדיל משנים קודמות קבוצות צמרת השקיעו המון כספים והביאו מספר לא מבוטל של שחקנים מליגה לאומית וליגה א' כך שהרמה עלתה וכראייה צפינו במספר לא מבוטל של משחקים ברמה גבוהה ובקצב גבוה".
 

מה התוכניות לעונה הבאה?

"השאיפה תמיד להתקדם ויש נכונות מצד צעירי טייבה ומצידי  להמשך ההתקשרות לעונה הבאה אבל צריך לראות לאן הולך הכדורגל בעיר טייבה אנחנו צריכים לשבת ולדבר  אני רוצה להיות בקבוצה עם אתגר וכמובן לאחר העונה הטובה שעשינו יש מספר הצעות מליגה א' שאבחן אותן בכובד ראש ובסוף אקבל את ההחלטה הכי טובה להתפתחות המקצועית שלי כמאמן".
 

איפה נראה את צביקה לוי עוד 5 שנים?

"אני חולם הכי רחוק שאפשר ועובד קשה מאוד בשביל להגיע למטרות שאני מציב אני חיי את הכדורגל 24 שעות ביממה כך שאני מאמין מאוד שעם המשך עבודה קשה והתפתחות מקצועית גם ההתקדמות לליגות גבוהות יותר יגיעו בהמשך ,בנוסף רוצה להמשיך להיות בריא וליהנות מהמקצוע הזה כמה שרק אפשר".
 

כמה מילים לסיום?

מודה לאתר גולר על החשיפה לליגות הנמוכות ומאחל לכולם קיץ נעים ופגרה שקטה ושנחזור שנה הבאה עם כוחות מחודשים לעונה

 

מאחל לצביקה לוי בהצלחה בכל מקום שיאמן בעונה הבאה...

 

צביקה לוי מאמנה של צעירי טייבה מסכם עונה טובה מאד.

הוסף תגובה
תגובות
  1. עתיד גדול (אסי 19-05-2018, 18:54)
    מאמן מצויין, מקצוען מדרגה ראשונה שיהיה בהצלחה
  2. צביקה לוי (פרדי 19-05-2018, 20:23)
    צביקה מאמן יסודי מקצוען בן אדם לפני הכל שיהיה לך בהצלחה רבה אין לי ספק שתצליח.
  3. אחלה מאמן (עומר 20-05-2018, 09:33)
    צביקה מאמן מצויין אוהבים אותך
  4. טייבה (יאלה צעירי 20-05-2018, 09:49)
    אתא תהי איתנו עוד שנה אתה טוב
  5. צביקה גדול (טארק 20-05-2018, 10:26)
    הגדול מכולם צביקה מאמן עם עתיד זוהר
  6. אחלה מאמן (מכיר אותו 20-05-2018, 10:52)
  7. מאמן ענק (שחקן 20-05-2018, 11:12)
    ענק רק בגודל חחח חלש מאד שמחרבן במכנסיים ברגע האמת ולא מסוגל להכין קבוצה למשחקים מכריעים,בדיוק כמו שמעיד על עצמו בכתבה!