"זו העונה הכי טובה שלי מאז שאני בבוגרים"

כך אמר קובי דומר, שחקנה של מ.ס. צעירי טייבה שסיים אתה עונה עם 18 שערים ו-9 בישולים. צעירי טייבה סיימו את העונה האחרונה במקום השלישי וקובי יודע שהקבוצה פספסה הזדמנות לעלות לליגה א', אך הוא כבר מסתכל קדימה

  • על ידי: אוהד רון
  • 06-06-2018
  • 09:09

קובי דומר גדל בהפועל כפ״ס מגיל 5, שם שיחק עד הבוגרים. ומשם הוא מספר שדחקו אותו הצידה ללא שום סיבה. דומר היה מלך שערים של הנוער ושימש כקפטן כל החיים...לאחר מכן שיחק כ-5 שנים בבית"ר כפ״ס, וסיים כמלך השערים ב-3 עונות מתוך 5. לאחר מכן עבר לקרית אונו יחד עם המאמן עמי נמני, שיחק גם שנתיים בבית"ר פ"ת עם 'דודו הגדול', ובעונה שעברה כאמור שיחק בעמישב פ"ת וכבש 12 שערים. את העונה האחרונה סיים קובי עם 18 שערים במדי מ.ס. צעירי טייבה.

 

קובי, איך אתה מסכם את העונה? מבחינה אישית וקבוצתית..

"האמת מבחינה אישית זה העונה הכי טובה שלי מאז שאני בבוגרים. 18 שערים ו-9 בישולים.  קבוצתית? עונה טונה מאוד, סגל שחקנים טוב מאוד, מאמן מצוין וניהול מדהים, לפי דעתי יכולנו לעלות ליגה אך משהו ברח לנו וחבל".

 

קובי דומר יחד עם יחי זכריה בעונה האחרונה

 

סיימתם במקום השלישי המכובד. מה היה הסוד שלכם לדעתך?

"היה לנו חדר הלבשה מדהים, היה חיבור טוב בין ערבים ליהודים, בין הדת שלנו לדת שלהם והיינו משפחה כולם. תוסיף לזה חומר שחקנים טוב מאוד עם מאמן שכיוון אותו בצורה נכונה וככה מצליחים".

 

מה אתה חושב על הליגה שהייתה בעונה האחרונה ביחס לעונות קודמות?

"לפי דעתי זאת הייתה הליגה הכי טובה שהייתה. שחקנים מליגה לאומית ומליגה א' ירדו לשחק וזו הליגה הכי חזקה שהייתה בליגה ב׳ ".

 

מה התוכניות לעונה הבאה?

קיבלתי כמה הצעות כבר, ואני מאמין שאקבל עוד אחרי עונה כזו. את האופציה הראשונית אני נותן לטייבה, מחכים להתפתחויות. אם לא בטייבה אז במקום אחר בעזרת השם. קבוצה שיש לה מטרות, אני לא רוצה סתם להעביר עונה".

 

מילה לסיום: "אתר גולר זה אחלה אתר! בשם השם נעשה ונצליח..ויוצאים לחופש עד לעונה הבאה!"

הוסף תגובה
תגובות
  1. אור יהודה בכל הכח ליגה א (יוסי 06-06-2018, 11:38)
    בוא לאור יהודה יקבלו אותך באהבה יש קהל חם אוהב מפרגן קהל הכי גדול בליגה
  2. לאור יהודה (יוני 06-06-2018, 12:24)
    רק באור יהודה תוכל להצליח
  3. לאור יהודה (יוני 06-06-2018, 12:24)
    רק באור יהודה תוכל להצליח