אודי כבודי חוזר לקרית אונו

המאמן אודי כבודי חתם בסוף השבוע לעונה אחת כמאמן הפועל קרית אונו. בעבר כבודי כבר אימן במועדון במשך כשלוש עונות, בסיומן הוחלף על ידי אמנון וייס. כעת, מחליף כבודי את וייס לאחר שתי עונות, שהאחרונה מביניהן הייתה מהגרועות שידע המועדון בשנים האחרונות, והקבוצה ניצלה מירידה רק לאחר משחק מבחן מול יהוד מליגה ג׳

  • על ידי: דורון נגר
  • 10-06-2018
  • 15:14

במהלך השנתיים האחרונות, כבודי אימן את מכבי עמישב פ״ת מליגה ב׳ ואף הספיק לאמן את הפועל מחנה יהודה מליגה א׳. בקרית אונו מתכננים השנה לבנות סגל צעיר, שיתבסס על השלד שסיים את העונה הקודמת.


יניב בוכניק, יו״ר הפועל קרית אונו, מסר לאתר ״גולר״: "אנחנו שמחים להחזיר את אודי אלינו. הוא האיש המתאים מבחינתנו לאמן את קבוצת הבוגרים השנה, עם סגל צעיר ומקומי. כבודי מכיר היטב את התנאים, את המועדון ואת השחקנים ואנחנו מאמינים שהעונה נצליח לבנות סגל שימשוך אותנו לטווח ארוך״.


 

אודי כבודי, במעמד החתימה השבוע עם שאול ברשאן ויניב בוכניק מהנהלת קרית אונו.

הוסף תגובה
תגובות
  1. אודי (דודי 10-06-2018, 19:52)
    מאמן חלש לעשה אימון שנתים לא היה רצוי שחצן מאמן של דחקנים שהם חברים שלו
  2. אודי (ש .ב 11-06-2018, 14:53)
    חברים למה לשון הרע למה אודי בחור זהב מאמן גדול ובחור חבוב בבקשה לא יפה
  3. מאמן תותח ברוך שובך אודי אני אוהב אותך (חגולי 11-06-2018, 16:14)
    אחלה אודי מאמן תותח אף אחד לא הביא אותנו לעליית ליגה לפני 4 שנים נגד יפו הוא העלאה אותנו עד הפליאוף וכמעט הגענו בזכותו העלינו עד לעליית ליגה. מאמן תותח עם ראייה התקפית ולא הגנתית . יודע לאמן מאמן עם ניסיון וטוב שחוזר הנוסטלגיה. ברוך שובך בהצלחה. אין כמוך ולא יהיה בקרית אונו . מה שאתה עשית אף עוד לא עשה.ב ה צ ל ח ה . ❤❤
  4. מאמן קריית אונו (שמעון 13-06-2018, 17:36)
    אפשר לצחוק על המאמן עד מחר ,בנתיים הוא היחיד שהביא את קריית אונו למרחק של גול מעליית ליגה,אפילו הזקנים של קריית אונו לא זוכרים דבר כזה.(וזה עוד עם חברים שחקנים)