משחק אימון: הוד השרון וקרית אונו נפרדו בתיקו 1:1

הוד השרון היורדת הטרייה לליגה ב', שרוצה לחזור לליגה א' בתום העונה והביאה רכש נוצץ, נפרדה בתיקו עם קרית אונו שתרצה להתבסס השנה במרכז הטבלה ומעלה שהתחזקה עם שחקנים צעירים לצד וותיקים מוכשרים. אודי כבודי מקרית אונו:"אנחנו רק בתחילת ההכנה. יש לנו עבודה רבה. חייבים להשתפר בהמשך"

  • על ידי: דורון נגר
  • 08-08-2018
  • 14:48

במשחק אימון על טהרת ליגה ב' דרום א' אירחה אמש היורדת הוד השרון ששמה לעצמה למטרה לשוב לליגה א' כבר בתום העונה את קרית אונו שתרצה להעביר עונה שקטה יותר לאחר שאשתקד הקבוצה ניצלה בשנייה האחרונה מירידה.

 

הוד השרון פתחה היטב את המשחק וכבר לאחר כעשר דקות עלתה ליתרון, אחרי כיבוש השער קרית אונו התייצבה במרכז המגרש ונכנסה יותר למשחק. קרית אונו התחילה לצאת להתקפות מתפרצות בצורה מאוד טובה ובאחת ההתקפות היפות של קרית אונו, שחר אלבז נתן כדור למגן עדן עזריה שהגביה לרחבה,  יוסי גואטה הוכשל ברחבה ואביעד זרביב כבש מהנקודה הלבנה. בהמשך המשך היה שוטף משני צידי המגרש עם מצבים לשתי הקבוצות, אבל יכולת טובה של ההגנות של שתי הקבוצות מנעו כיבושים נוספים. במחצית השנייה שני המאמנים ביצעו חילופים ונתנו לשחקנים נוספים דקות משחק, דווקא ברגעים האלה קרית אונו היתה טובה יותר ועם קצת יותר ריכוז וניסיון של שחקניה הצעירים אף יכלה לנצח את המשחק.

 

אודי כבודי מאמנה של קרית אונו אמר בתום משחק האימון: "אני שמח שיש הרבה שחקנים מקרית אונו בסגל הנוכחי, נעשה הכל ששחקני בית ישתלבו במערך של קרית אונו, הבנו שחקנים מנוסים שיעזרו לצעירים להצליח וכמובן שנשתפר ממשחק למשחק. כבר מחר יש לנו משחק אימון נוסף מול בית דגן"

שחקני קרית אונו, שחקנים צעירים לצד וותיקים מוכשרים. צילום: גיא צמח.

הוסף תגובה
תגובות
  1. הלואי וגם בליגה אונו תוציא תיקו מהוד השרון זו תהיה הפתעה. (שי 08-08-2018, 16:34)
    המגרש באור יהודה עושה טוב לקרית אונו שיאמצו אותו מידי פעם.
  2. אודי כבודי (אברהם 08-08-2018, 22:10)
    מאמן מצויין, בנה קבוצה חדשה וכבר רואים תוצאות, מאמין שקרית אונו תהיה הפתעה השנה.