גיא צמח מארח את אוהד רון: תחזית ליגה ב' דרום א' מחזור ה-14

השבוע בחרתי לארח את חברי אוהד רון מנהל אתר גולר, מי שבעברו שיחק לא מעט שנים בליגה ב' וחורר לא מעט רשתות. מי תנצח? מי תפסיד ומי תשיג אולי את ניצחונה הראשון העונה, אבל הכי מעניין האם אוהד יוכל לנצח אותי?

  • על ידי: גיא צמח
  • 20-12-2018
  • 17:32

אוהד, מה דעתך על ליגה ב' דרום א' העונה?

לדעתי הליגה מעניית מאד. אם שנה שעברה הייתה שמשון כפר קאסם שהשקיעה כספים גדולים כדי לעלות ליגה ואכן עלתה ליגה די בקלות, העונה אנחנו עדים למצב שלא ברור מי יעלה ליגה, למרות שאור יהודה עשתה רכש מצוין ולא נראה שיש מי שיכול לעצור אותה העונה. בני טייבה ושמשון ת"א לא וויתרו אבל יהיה להם קשה לסגור את הפער בגלל איכות השחקנים מאור יהודה."

 

איזו קבוצה לדעתך תעלה מהמקום הראשון? ומי יגיע לפלייאוף העליון?

"לדעתי אור יהודה תעלה ליגה בפער דו ספרתי. לא רואה קבוצה שתוכל לעצור אותם. היריבה הכי גדלה של אור יהודה היא אור יהודה ב...האימונים נראים יותר קשים לאור יהודה מאשר היריבות בליגה. לפלייאוף נראה לי יגיעו שמשון ת"א, בני טייבה, עמישב פ"ת ופה אני מתלבט אם הוד השרון או בני יפו או גת.  מה שבטוח הוד השרון לא תהווה פקטור בפלייאוף ועדיף לה להתכונן לעונה הבאה. בני יפו יכולה להוות הפתעה נעימה שתגיע לפלייאוף העליון. ולא אתפלא אם שועאע כפר קאסם יפתיעו את כולם ויתברגו בפלייאוף העליון".

 

מי הקבוצות שינשרו בתום העונה לליגה ג'?

"כפי שזה נראה עכשיו צעירי טייבה ורואי חשבון כבר נשרו לליגה ג'. המאבק יהיה על הפלייאוף התחתון שנחלת יהודה בטוח תהיה שם, והקבוצה השנייה תהיה בין כפר ברא ובין ביתר ר"ג. לדעתי כפר ברא יהיו בפלייאוף ויישארו בליגה". 

 

קהל גדול יש באור יהודה יכול להתאים לליגה א.....צילום: מני בן ארי..

 

ונעבור לתחזית :

בית"ר פ"ת – הפועל כפר ברא, סירקין 11:45

אוהד – משחק על 6 נקודות. פ"ת של דודו שרון יודעת מה זה קרב תחתית ומקומה לא בתחתית לדעתי. כפר ברא עלתה ליגה העונה והיא עדיין לא מכירה את הליגה אבל יש בהרבה קהל בכפר ברא וכייף לשחק במקום עם הרבה קהל והלוואי עלינו עוד מקומות כאלה. ההימור שלי: פ"ת בבית תנצח.

גיא – בית"ר פ"ת מתאוששת לאחרונה ובשבוע שעבר השיגה ניצחון חשוב על הפועל קרית אונו, מנגד כפר ברא הראתה העונה שהיא קבוצה קשה. ההימור שלי: תיקו.

 

שמשון ת"א – הפועל נחלת יהודה, ספורטק צפון 12:00

אוהד – צביקה לוי עושה עונה נפלאה בשמשון ת"א. בנה סגל מצוין וללא ספק מוביל אותם לצמרת הגבוהה בזכות ויש לו דרך ואם הוא ימשיך איתם עוד עונה הם שווים ליגה א'. נחלת יהודה עם תקציב כל כך גדול ביחס לליגה ב', כרגיל מאכזבת ולאף אחד לא אכפת ולא בודקים איפה הכסף ולאן הוא הולך. הימור שלי: שמשון ת"א ינצחו בקלות. 

גיא – שמשון ת"א נחלה את הפסדה הראשון העונה בשבוע שעבר, אבל עד כה היא עם עונה טובה מאד. שמשון תפגוש את נחלת יהודה השבוע והיא תראה כי המעידה בשבוע שעבר נגד שמשון בני טייבה הייתה חד פעמית. ההימור שלי: ניצחון לשמשון ת"א.

 

צביקה לוי עושה עונה נפלאה!

 

בית"ר ר"ג – צעירי טייבה , המושבה סינטטי 12:00

אוהד – דודו חלף הוא ללא ספק הקוסם הגדול של בית"ר ר"ג העונה. לקח קבוצה מרוסקת אולי אפילו יורדת בטוחה והביא אותה כבר עכשיו לחוף מבטחים. דוד בעונה גדולה אימן ברמות הגבוהות ביותר והוא יחזור לשם. צעירי טייבה חלשים ולא ברור האם הם רוצים להישאר בליגה. ההימור שלי: לדעתי טייבה כבר ירדו ליגה ור"ג ינצחו.

גיא – בית"ר ר"ג בתקופה פחות טובה לאחר שהשיגה רצף ניצחונות מרשים, אבל מאז ששוערה עדי בויטר עזב את הקבוצה, לקבוצה קשה יותר לקחת נקודות. השבוע ר"ג תפגוש את צעירי טייבה החלשה וכנראה תחזור למסלול הניצחונות. ההימור שלי: ניצחון לבית"ר ר"ג.

 

דודו חלף, הקוסם של ר"ג (יוסי סוריק)

 

הפועל הוד השרון – הפועל איחוד בני ג'ת , הוד השרון 12:00

אוהד – הוד השרון התרסקה העונה, הנהלת הקבוצה הלכה על הימור פוליטי וזה ריסק את המועדון. חבל שמועדון כזה לוקח צד פוליטי אבל כשאין שכל אין דאגות... את ג'ת מאמן חבר טוב שלי שהיה כוכב כדורגל בעברו מוחמד עוודי שהיה שחקן מהשורה הראשונה ומוביל את קבוצתו לעונה טובה. ההימור שלי: ג'ת עדיפים ומקווה שינצחו.

גיא – הפועל הוד השרון פתחה בצורה אדירה את העונה ולאחרונה התחילה לאבד גובה לאחר שעזבו אותה לא מעט שחקנים, מנגד בני ג'ת קבוצה מצוינת שתרצה להתברג העונה בפלייאוף העליון, צפוי לנו משחק שקול. ההימור שלי: תיקו.

 

עירוני בית דגן – מ.ס רו"ח ת"א, בית דגן 13:00

אוהד – בית דגן של שוקי סדיס נמצאת במרכז הטבלה במקום הראוי לה. רו"ח ירדו ליגה ואין להם לדעתי מה לחפש במשחק הזה כי נקודות הם לא ימצאו. ההימור שלי: בית דגן עדיפים וינצחו.

גיא – עירוני בית דגן הייתה צריכה להיות העונה עם עוד כמה נקודות, שוקי סדיס בנה קבוצה טובה והשבוע תפגוש את האחרונה בטבלה רו"ח ת"א, ומי שמכיר את ההיסטוריה בין הקבוצות לבית דגן יהיה קשה לנצח, אני הולך על הפתעה. ההימור שלי: ניצחון ראשון לרו"ח ת"א העונה.

 

שוקי סדיס, בנה קבוצה טובה בבית דגן (רמי גרידיש)

 

מ.כ אור יהודה – מ.ס בני יפו אורתודוכסים, אור יהודה 13:15

אוהד – אור יהודה הקבוצה מספר 1 בליגה ב' העונה בלי כל צל של ספק. השקיעו כסף רב והביאו שחקנים מצוינים והכי טובים בליגה. לאור יהודה יש קהל גדול והנהלה בראשות יאיר משיח שעושה עבודה נהדרת, וכל הכבוד לו שהעמיד קבוצה כזאת, ומה שיפה שהוא משקיע בקהל שלו, מפרגן לו, ואפילו עוזר לו בקניית ציוד עידוד, וכל הכבוד על המחשבה ורואים תוצאות, כשמגיעים 800 צופים לפחות כל משחק. הם עדיפים על בני יפו ואני כבר מחכה להם בעונה הבאה בליגה א'. ההימור שלי: ניצחון לאור יהודה.

גיא – אור יהודה הקבוצה הטובה בליגה עם הסגל הטוב בליגה, תארח בביתה את הקבוצה שכל הזמן עושה לה חיים קשים בני יפו אורתודוכסים. אבל נראה שבאור יהודה השנה תיקנו את כל מה שהפריע להם בעבר לעלות ליגה. ההימור שלי: ניצחון לאור יהודה.

 

 

יאיר משיח וראשת העיר ליאט שוחט - הנהלה שעושה עבודה מצוינת וראשת העיר תומכת. צילום: איתן ידגר

 

 

יאיר משיח, גיץ פרץ ושלמה חזן - השלישיה החזקה באור יהודה רוצה לחגוג עליה בסוף העונה (גיא צמח)

 

שמשון בני טייבה – הפועל קרית אונו, טייבה 13:15

אוהד – בני טייבה החזקה הביאה מאמן מהשורה הראשונה, רונן ויינשטיין, שבונה תוך כדי תנועה קבוצה טובה. רונן יודע את העבודה ויבנה בטייבה קבוצה חזקה מאד שתתמודד בפלייאוף, ויכולה לתת פייט לכל קבוצה בליגה א'. בקריית אונו אודי כבודי עושה עונה מדהימה לאור התקציב הכל כך נמוך שיש לו העונה. יש לו שליש תקציב מהעונה שעברה והוא מצליח הרבה יותר. ההימור שלי: בני טייבה עדיפים והם ינצחו.

גיא – שמשון בני טייבה החזקה עם ניצחון גדול בשבוע שעבר על שמשון ת"א, תרצה להמשיך את המומנטום ולסיים את העונה במקום הכי גבוה שיכולה ולפחות להבטיח את הפלייאוף העליון. השבוע היא תפגוש את קרית אונו שעשתה עד כה פתיחת עונה טובה מאד אבל לדעתי יחסי הכוחות והביתיות ישאירו את הנקודות בטייבה. ההימור שלי: ניצחון לשמשון בני טייבה.

 

שועאע כפר קאסם – עירוני עמישב פ"ת, כפר קאסם 13:30

אוהד – שועאע כפר קאסם זאת קבוצה שאני מאד אוהב, ניקסון  פריג' בעל הבית הוא איש כדורגל שמכבד כל שחקן שמגיע לכפר וכיף לשחק שם. אדם סרסור היה בלם מצוין והוא המאמן והוא איש כדורגל. עמישב בנו קבוצה טובה אבל שועאע בבית עדיפה כמעט על כל קבוצה בליגה והם ינצחו. ההימור שלי: ניצחון לשועאע. 

גיא – מפגש בין שתי קבוצות שניצחו בשבוע שעבר אבל עם מטרות שונות. כפר קאסם תרצה להבטיח את מקומה בליגה כמה שיותר מוקדם ולא להיאבק בתחתית, מנגד עמישב פ"ת תילחם כל העונה על הפלייאוף העליון לכן לא תוכל לוותר על הנקודות. ההימור שלי: ניצחון לעמישב.

 

מאחל לכולנו שישי של כדורגל מרתק...

גיא צמח מארח את אוהד רון : תחזית המחזור ה-14 של ליגה ב' דרום א'

הוסף תגובה
תגובות
  1. אני פוחד משאננות של אור יהודה (אור יהודה - עיר האורות 20-12-2018, 19:02)
  2. רק עליה (חוג האוהדים 20-12-2018, 19:57)
    אני רוצה להגיד תודה לשלומי חזן שעוזר לנו בציוד לעידוד ונותן לנו האוהדים את כל הלב ונשמה
  3. שלומי חזן (שמעיה 20-12-2018, 20:23)
    האיש החזק של מ.כ.
  4. תודה (יניב 21-12-2018, 05:49)
    רציתי להגיד תודה ענקית לאוהדים הנפלאים שבאים לכל משחק בית וחוץ ומעודדים ומפרגנים לקבוצה. תודה!@!!!
  5. החזק ביותר (רוני 21-12-2018, 08:07)
    אפי מיימון הכי החי חזק, הבתיח להבי שחקני ליגת אל
  6. תגובה לרוני (שבי 21-12-2018, 10:05)
    תלמד לכתוב