בני טייבה מפסידה בביתה 2:0 לקרית אונו

הפועל קרית אונו מי שמסתמנת כאחת ההפתעות הנעימות של העונה משיגה ניצחון חוץ יקר על בני טייבה השואפת לעלות לליגה א' בתום העונה, מצמד של מאיר דרעי. אודי כבודי מאמנה של קרית אונו: "עשינו ניצחון ענק על קבוצה מצוינת ומאומנת, גאה בשחקנים שלי"

  • על ידי: דורון נגר
  • 23-12-2018
  • 10:55

שמשון בני טייבה אשר סימנה לעצמה למטרה לעלות בתום העונה לליגה א', נעצרה בביתה על ידי הפועל קרית אונו שמסתמנת כאחת ההפתעות היפות של העונה. 

 

המשחק התחיל בקצב טוב עם 20 דקות ראשונות בשליטה של בני טייבה אך ללא הזדמנויות ממשיות ליד שערה של קרית אונו שהתחילה אט אט להיכנס למשחק ואף להגיע להזדמנות נהדרת של ינאי אלבז שחטף כדור ודהר לכוון שערה של בני טייבה ושיחרר בעיטה אדירה שנעצרה רק במשקוף השער. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים.

 

לאחר כעשרים דקות במחצית השנייה, עופר סער דקה קיבל כדור על הקו, חלף על שחקן ובכדור ארוך לצד השני של המגרש מצא את מאיר דרעי שמ-30 מטרים שיחרר כדיר אדיר שנעצר רק ברשת של שמשון בני טייבה. 1:0 לזכותה של קרית אונו.

 

רונן וינשטיין מאמנה של בני טייבה ערך מספר חילופים התקפיים בעוד אודי כבודי מאמנה של קרית אונו הוציא את עופר סער והכניס במקומו את אביעד זרביב. זרביב לאחר כעשר דקות של משחק קיבל כדור עומק, חלף על פניו של בלמה של טייבה והוכשל על סף הרחבה. עדן עזריה הגביה את הכדור ושוב מאיר דרעי הפעם בראש בין כל הגנת טייבה נגח פנימה. 2:0 לקרית אונו עם צמד של מאיר דרעי.

 

לאחר כיבוש השער, אודי כבודי בניהול משחק נהדר ביצע שני חילופים במטרה לשמור על התוצאה. בסיום קרית אונו משיגה ניצחון חוץ ענק על אחת המועמדות לעלייה בתום העונה.

אודי כבודי בניהול משחק נהדר ומאיר דרעי עם צמד שערים מפתיעים את בני טייבה בחוץ

הוסף תגובה
תגובות
  1. יש לקרית אונו אחלה מאמן חבל על הזמן (אוהד הוד השרון 23-12-2018, 13:22)
    בעזרת השם ביום שישי הקרוב שמשון תל אביב הולכים לקבל שלוש שערים בקרית אונו וזה יהיה להם הפסד שני בהצלחה לקרית אונו
  2. קרית אונו קבוצה טובה אבל לא יציבה קשה לה לחבר 2 נצחונות ברצף ( דני 23-12-2018, 16:06)
    התחילה טוב את העונה ומאז לא יציבה. עדיין הקבוצה הכי טובה שהיתה לה ב3 שנים האחרונות.
  3. אודי כבודי (אברהם 23-12-2018, 18:40)
    מאמן מצויין, עושה עונה גדולה יחסית לסגל השחקנים שלו!!! כל הכבוד
  4. שימשון דורסת את קרית אנו (ניר 24-12-2018, 00:08)
    קרית אונו להתכונן אתם חוטפים שלוש
  5. טייבה קבוצה חלשה לא קבוצה של עליה רק אמצע טבלה. בגלל זה מפסידים בקלות (אחמד 24-12-2018, 20:00)