ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-16 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

המחזור ה-16 לעונת 2018-19 הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו 32 שערים. המוליכה מ.כ אור יהודה מנצחת, שמשון ת"א והוד השרון מסיימות בתיקו. עמישב פ"ת, נחלת יהודה, עמישב פ"ת וצעירי טייבה מנצחות בבית. קרית אונו ובית דגן מנצחות בחוץ והמשחק של שמשון בני טייבה ובני יפו אורתודוכסים מסתיים ללא הכרעה. הכל בסיכום מחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 08-01-2019
  • 19:08

איחוד בני ג'ת – עירוני בית דגן : 5-1

בית דגן מהמקום ה-11 יצאה למשחק חוץ קשה נגד בני ג'ת אבל על כר הדשא היה לה פחות קשה ממה שציפתה. בית דגן פתחה את המשחק מצויין ושלטה בו לאורך דקות רבות וכבשה לא פחות מחמישה שערים מרגליהם של גל גוטליב, דיויד קריאנסקי, אדיר מנשה וצמד של אלמוג סמט כהן. בני ג'ת הצליחה להבקיע רק לצמק מרגליו של תאאר אבו בכר. חניכיו של שוקי סדיס משיגים ניצחון ענק נגד קבוצה חזקה ואיכותית.

 

הפועל נחלת יהודה – שועאע כפר קאסם : 1-2

נחלת יהודה המתאוששת אירחה במגרשה את שועאע כפר שאסם למשחק תחתית על 6 נקודות שמי שתיקח את הנקודות תוכל לנשום אויר. לאחר מחצית מאופסת חניכיו של ציון עזרא על ליתרון משער של יניב סבג בדקה ה-67. 3 דקות חולפות וכפר קאסם משווה משער של איסלם אלזינטי וכבר שהיה נראה כי המשחק הולך לתיקו הגיע צ'יקו דננבאום המחליף וקבע 2-1 4 דקות לסיום וניצחון חשוב לנחלת יהודה.

 

אור יהודה חוגגת עוד שער (יאיר שמואל)

 

מ.ס רו"ח ת"א – מ.כ אור יהודה : 4-2

משחק קצוות בין הראשונה אור יהודה לאחרונה רו"ח ת"א התחיל קשה עבור המוליכה אבל ככל שהדקות נקפו הבדלי הרמות הורגשו. לאחר מחצית ראשונה מאופסת אור יהודה עלתה למחצית השניה כמו מלוע של תותח וכבשה 4 שערים מרגליהם של יוסף אבו לאבן, גמליאל פרץ, גיל גילקרוב ומתן ארביב. רו"ח הצליחה רק לצמק פעמיים את התוצאה מרליהם של משה מסילטי ומתן מלכה. אור יהודה מגדילה את יתרונה בצמרת ל-4 נקודות לאחר ששמשון ת"א סיימה בתיקו.

 

אור יהודה מנצחת 4-2 ומגדילה את הפער בפיסגה ל-4 נקודות (יאיר שמואל)

 

עירוני עמישב פ"ת – בית"ר ר"ג : 1-4

עמישב פ"ת רצתה לחזור לנצח לאחר ההפסד בשבוע שעבר לבית דגן והשבוע אירחה את בית"ר ר"ג. עמישב פתחה חזק והובילה 2-0 מרגליהם של בר מזרחי וסהר דהאן, 2 דקות לסיום המחצית בית"ר ר"ג צימקה ל 2-1 משער של עידו שוקרון. במחצית השניה היתה כל כולה של עמישב שהצליחה להבקיע עוד 2 שערים מרגליהם של באילין אדמה וסהר דהאן שהשלים צמד. בית"ר ר"ג שיחקה החל מהדקה ה-30 ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של חי ספיר.

 

מ.ס צעירי טייבה – בית"ר פ"ת : 1-2

צעירי טייבה שכבר סומנה כאחת היורדות הבטוחות התחזקה לאחרונה ומתחילה להראות סימני התאוששות והשבוע מנצחת את בית"ר פ"ת המתאוששת . קובי דומר המצוין העלה את טייבה ליתרון 1-0 במחצית הראשונה. במחצית השניה בית"ר פ"ת משווה משערו של בן בירן אבל עמוק בתוספת הזמן נתנאל ניסני מבקיע לזכות טייבה ומנצח עבורה את המשחק. בעקבות הניצחון צעירי טייבה רחוקה רק 5 נקודות מפליאוף תחתון וזה המון עבור קבוצה שכבר חרצו את גורלה.

 

שמשון ת"א והוד השרון לא מצליחות להבקיע (ליאור טרי)

 

הפועל הוד השרון – שמשון ת"א : 0-0

משחק צמרת טיפוסי התפתח בהוד השרון כאשר הרביעית הפועל הוד השרון אירחה את השניה שמשון ת"א. משחק קשוח וקצבי התפתח במגרש אבל שתי הקבוצות לא השכילו להבקיע והמשחק נגמר בתיקו 0-0 ששירת בעיקר את מ.כ אור יהודה המוליכה שהגילה את יתרונה ל-4 נקודות בפיסגה.

 

שחקני שמשון ת"א יורדים מאוכזבים בסיום (ליאור טרי)

 

הפועל כפר ברא – הפועל קרית אונו : 3-2

קרית אונו הקבוצה המפתיעה של העונה יצאה למשחק חוץ קשה מאד בכפר ברא ולאחר מחצית ראשונה מאופסת החלה חגיגת שערים מצד 2 הקבוצות. מאיר דרעי בתוך 2 דקות מבקיע צמד לקרית אונו ובתוספת שער של אורן שירי מעניקים לקרית אונו יתרון מבטיח של 3-0 בדקה ה-69. כפר ברא לא מרימה ידיים ובתוך 2 דקות מבקיעה שער מרגליו של זכי נוג'ידאת ובדקה ה-90 עומר עראקי מבקיע עוד שער לזכות כפר ברא אבל זה מאוחר מדיי וקרית אונו יוצאת עם מלוא 3 הנקודות ממגרש קשה, למרות הרחקתו של מאור לנקרי בדקה ה-94.

 

מ.ס בני יפו אורתודוכסים – שמשון בני טייבה : 2-2

בני יפו אורתודוכסים מהמקום ה-9 אירחה את שמשון בני טייבה מהמקום ה-5. חניכיו של באשיר כבהה פתחו מצוין ותוך 4 דקות הובילו משערו של לואי אבו סתה, בדקה ה-32 יפו נותרת ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של רמי אשקר אבל עד המחצית מצליחה לשמור על יתרונה ולרדת להפסקה ביתרון 1-0. בדקה ה-54 שמשון בני טייבה מצליחה להשוות משערו של הראל יחזקאל. 4 דקות חולפות ויפו נותרת ב-9 שחקנים לאחר הרחקתו של יונס יאגי. דווקא כשהיא ב-9 שחקנים יפו לא מוותרת ומצליחה להחזיר את היתרון לרגליה משער של מוחמד סכחפי בדקה ה-80 וכשהיה נראה כי יפו יצאו עם כל הנקודות הגיע והיב שייח יוסף וקבע את השיוויון הדרמטי בדקה ה-91 וקובע חלוקת נקודות בין הקבוצות.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור : מאיר דרעי עם צמד בניצחון של קרית אונו בכפר ברא.

 

מאיר דרעי עם עונה מצויינת סוחף את קרית אונו אחריו (איתן ידגר)

 

מאמן המחזור : שוקי סדיס מאמנה של עירוני בית דגן עם ניצחון ענק נגד בני ג'ת, מילה טובה מגיעה גם לאודי כבודי מאמנה של קרית אונו עם ניצחון חשוב בכפר ברא.

 

שוקי סדיס עם ניצחון מרשים נגד בני ג'ת

 

קבוצה מצטיינת : עירוני בית דגן עם ניצחון גדול נגד בני ג'ת.

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-16 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות
  1. שמשון אכלו צפרדע בהוד השרון (ניר משמשון ירד למחתרת חחחחח 09-01-2019, 06:18)
    נזמין את התימנים לחגוג באקומקו את העליה ההיסטורית
  2. היידה מ כ (חוג האוהדים 09-01-2019, 10:58)
    האימפריה בלבן כובשת את הפיסגה היידה מ כ אור יהודה לליגה א
  3. היידה מ כ (חוג האוהדים 09-01-2019, 10:58)
    האימפריה בלבן כובשת את הפיסגה היידה מ כ אור יהודה לליגה א
  4. רק מ.כ אור יהודה (חוג האוהדות 09-01-2019, 13:51)
    הקבוצה הטובה ביותר בעשור האחרון. היידה אור יהודה.
  5. רק אור יהודה (חוג האוהדות 09-01-2019, 15:05)
    הקבוצה הטובה ביותר בעשור האחרון.