ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-18 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

המחזור ה-18 לעונת 2018-19 הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו עם 19 שערים. המוליכה מ.כ אור יהודה מאבדת נקודות. השניה שמשון ת"א מנצחת ומקטינה את הפער בפיסגה ל-2 נקודות בלבד. בני יפו אורתודוכסים מנצחת בבית. בית"ר פ"ת ועירוני בית דגן מנצחות בחוץ ושאר המשחקים מסתיימים ללא הכרעה. הכל בסיכום מחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 22-01-2019
  • 10:08

הפועל נחלת יהודה – בית"ר ר"ג : 1-0

בית''ר ר"ג יצאה למשחק חוץ נגד נחלת יהודה, משחק על 6 נקודות בין 2 קבוצות שרק רוצות להבטיח את מקומן בליגה לעוד עונה. לאחר מחצית מאופסת חניכיו של דודו חלף השכילו להבקיע שער בדקה ה-70 מרגליו של אוריאל יעקב ועד הסיום שמרו על היתרון ובסופו של דבר חזרו עם 3 נקודות יקרות.

 

שמשון ת"א – שועאע כפר קאסם : 0-3

השניה בטבלה אירחה במגרשה את שועאע כפר קאסם. חניכיו של צביקה לוי לא התקשו לנצח את שועאע כפר קאסם משערים של אורי אשורוב, ריף פרץ ונאור הלוי. שמשון ת"א מקטינה את הפער בצמרת מאור יהודה החזקה ל-2 נקודות בלבד .

 

נאור הלוי חלוצה המצוין של שמשון מוסיף עוד שער 

 

צביקה לוי מאמנה המצוין של שמשון מצמק את הפער מהמוליכה ל-2 נקודות בלבד.

 

עמישב פ"ת – בית"ר פ"ת : 3-1

הדרבי של פתח תקוה שייך לבית"ר!! ביתר פ"ת התארחה השבוע לדרבי נגד עמישב פ"ת.

עמישב המדורגת המקום החמישי המוליך לפלייאוף העליון אירחה את בית"ר פ"ת מהמקום ה-11 אבל על המגרש מי ששלטה היתה בית"ר פ"ת ולבסוף ניצחון גדול של בית"ר פ"ת 3-1 בדרבי.

 

הפועל הוד השרון – עירוני בית דגן : 4-1

בית דגן ממשיכה ברצף הניצחונות המדהים שלה והשבוע עוד חגיגה מבית היוצר של שוקי סדיס . בית דגן יצאה למשחק חוץ קשה נגד הוד השרון והבקיעה לא פחות מארבעה שערים מרגליהם של ניר ביטון, דיויד קריאנסקי וצמד של אלמוג סמט כהן שעל החגיגה מנצח המאסטרו של בית דגן אדיר מנשה. הוד השרון הצליחה רק לצמק משער של רום בראון. ניצחון גדול לבית דגן.

 

מ.ס רו"ח ת"א – שמשון בני טייבה : 1-1

רו"ח ת"א מתחילה להראות סימני התאוששות לאחרונה והשבוע היתה רחוקה מספר דקות מעוד ניצחון. השבוע אירחה רו"ח ת''א את קבוצת הצמרת מטייבה, לאחר מחצית ראשונה מאופסת רו"ח ת"א עלתה ליתרון מפנדל בדקה ה-55 מרגליו של משה מסילטי אבל בתוספת הזמ הצליחה טייבה להשוות מרגליו של והיה שייח יוסף.

רו"ח ת"א חוגגת את שער היתרון , היתה רחוקה 3 דקות מניצחון ענק (פייסבוק מ.ס רו"ח ת"א)

 

סיימון שכט שוערה המצוין של רו"ח ת"א עם יכולת טובה מאד השבוע (פייסבוק מ.ס רו"ח ת"א)

 

איחוד בני ג'ת – מ.כ אור יהודה : 0-0

המוליכה מאור יהודה יצאה למשחק חוץ קשה נגד בני ג'ת שעד לא מזמן היתה חזק במאבקי הכניסה לפלייאוף העליון . חניכיו של מוחמד עוודי עצרו את המוליכה תוך הפגנת משחק אגרסיבי ולחימה על כל כדור. שתי הקבוצות סיימו את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתם של אלירן שערי מאור יהודה ורמזי אלגאזי מבני ג'ת. בעקבות איבוד הנקודות הפער בצמרת בין אור יהודה לשמשון ת"א ירד ל-2 נקודות בלבד.

 

צעירי טייבה – הפועל קרית אונו : 2-2

צעירי טייבה אירחה במגרשה את אחת הקבוצות המרעננת השנה בליגה את החבורה מקרית אונו . מחצית ראשונה מאופסת נתנה את הבמה למחצית שניה סוערת עם חגיגת שערים . תוך דקה במחצית השניה קובי דומר מעלה את צעירי טייבה ליתרון 1-0. 13 דקות חולפות ומאיר דרעי משווה את התוצאה. לא נרגעו מהשיוויון וצעיר טייבה מחזירה לעצמה את היתרון משער נוסף של קובי דומר שמשלמים צמד. זהו ?? ממש לא תוך 3 דקות קרית אונו חוזרת למשחק וחנן אסור הותיק מבקיעים וקובע את תוצאת המשחק 2-2 וחלוקת נקודות בסיום.

 

בני יפו אורתודוכסים – הפועל כפר ברא : 0-1

בני יפו הוכיחה עוד פעם השבוע כי מדובר בקבוצה חזקה ובביתה הצליחה לאסוף עוד 3 נקודות נגד כפר ברא. מחצית ראשונה מאופסת ובשנים סלים סכחפי מעלה את יפו ליתרון בדקה ה-73, שער שמתברר בסופו של דבר שהוא שער הניצחון 1-0 חשוב ליפו. יפו סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של יונס ירגיש עמוק בתוספת הזמן.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור : קובי דומר שחקנה של צעירי טייבה עם צמד שנותן לקבוצתו נקודה יקרה.

 

 

מאמן המחזור : מוחמד עוודי עוצר את המוליכה  מאור יהודה בניהול משחק מצוין.

 

 

קבוצה מצטיינת : עירוני בית דגן עם ניצחון ענק בהוד השרון.

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-18 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות
  1. ביתר פ"ת (ברק 22-01-2019, 16:28)
    מפסידה נגד האחרונות בטבלה רו"ח וטיבה אבל מנצחת בגדול את החמישית בטבלה עמישב
  2. בני ג'ת מובסת פעמיים בחמישיות (ברק 22-01-2019, 16:29)
    אבל נגד המוליכה אור יהודה היא עושה תיקו 0:0. איפה ההיגיון?