קרית אונו גוברת על רוח ת"א 2:3

צמד של אביעד זרביב ושער מרהיב של עדן עזריה העניקו לקבוצתו של אודי כבודי שלוש נקודות יקרות. אודי כבודי מאמנה של קרית אונו: "ניצחון חשוב להמשך הדרך"

  • על ידי: דורון נגר
  • 29-01-2019
  • 16:28

המשחק נפתח עם לחץ של קרית אונו על רוח ת"א. כבר לאחר חמש דקות של משחק, כדור עונשין מהאגף, עדן עזריה הגביה את הכדור הישר לראשו של ינאי אלבז שנגח היטב אך הכדור ניתז ממשקוף השער, אביעד זרביב עט על הכדור החוזר והעלה את קבוצתו של אודי כבודי ליתרון מוקדם.

 

לאחר השער קרית אונו המשיכה לשלוט במשחק והגיעה למספר מצבי הבקעה שלא נוצלו. לאחר 25 דקות של משחק במחצית הראשונה רוח ת"א הצליחה לאזן את התוצאה, עם שער של דניאל אלמו שדחק את הכדור פנימה מתוך ערבוביה ברחבה לאחר כדור חופשי שהוגבה אל הרחבה. 

 

פחות מחמש דקות לאחר שער השוויון התקפה יפה של קרית אונו שבסופה מאור למקרי מגן הקבוצה הוציא כדור רוחב לאביעד זרביב שהשלים צמד והחזיר את היתרון לקבוצה הביתית מקרית אונו.

 

המחצית השנייה החלה באותה מגמה כאשר קרית אונו שולטת במשחק ולוחצת על שערה של רוח ת"א. רבע שעה בתוך המחצית השנייה, הרחקת כדור לא טובה של הגנת רוח, הכדור הגיע לעדן עזריה שבכדור גאוני מ-30 מטרים הקפיץ מעל השוער שהיה מחוץ לשערו והעלה את קרית אונו ליתרון 1:3. 

 

אודי כבודי - מוביל את קרית אונו לעונה טובה מעל המצופה (איתן ידגר)

 

רבע שעה מסיום המשחק צהוב שני נשלף לעברו של עזר ארביב וקרית אונו נותרה בעשרה שחקנים. מאותה הרגע המשחק ברובו התנהל במרכז המגרש כשבסמוך לשריקת הסיום רוח ת"א מצליחה רק לצמק את התוצאה עם שער של עשהאל שוקרון. קרית אונו רושמת ניצחון חשוב טרם משחקה הקשה במחזור הבא מול עמישב פ"ת.

 

אודי כבודי מאמנה של קרית אונו הגיב בתום המשחק: "היה משחק קשה מאוד, רוח קבוצה מאוד טובה וראו את זה על המגרש וגם בתוצאות האחרונות שלה. השחקנים עבדו לאורך כל 90 הדקות והניצחון חשוב מאוד להמשך הדרך כאשר ביום שישי יש לנו משחק חשוב מאוד וקשה נגד עמישב שהיא קבוצה חזקה מאוד".

אביעד זרביב ועדן עזריה כובשי השערים לזכות קרית אונו

הוסף תגובה
תגובות
  1. בושה היתי נצחון חשוב רואה חשבון קבוצה מפורקת שיורדת בטוח ליגה וכבודי כמעט היה תיקו מה ניצחון חשוב הי (דודי 30-01-2019, 08:40)
  2. בושה היתי נצחון חשוב רואה חשבון קבוצה מפורקת שיורדת בטוח ליגה וכבודי כמעט היה תיקו מה ניצחון חשוב הי (דודי 30-01-2019, 08:40)
  3. בושה היתי נצחון חשוב רואה חשבון קבוצה מפורקת שיורדת בטוח ליגה וכבודי כמעט היה תיקו מה ניצחון חשוב הי (דודי 30-01-2019, 08:40)
  4. כתבה מגמתית (ברק 30-01-2019, 15:42)
    לטובת ק. אונו. ניצחו בקושי את רו"ח ת"א ועשיתם מהם קבוצה טובה
  5. משחק שקול היה (אוהד 30-01-2019, 23:41)
  6. כתב צריך להיות ניטרלי ולא לטובת שום צד (כתבה מוזרה 31-01-2019, 13:05)
    ברור שהוא אוהד ק.אונו חבל שלא כותב בצורה עניינית