ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-20 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

המחזור ה-20 לעונת 2018-19 הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו עם 24 שערים. המוליכה מ.כ אור יהודה מאבדת נקודות.שמשון ת"א מנצחת ומשווה את מספר הנקודות בפיסגה. עמישב פ"ת, צעירי טייבה, שועאע כפר קאסם ואיחוד בני ג'ת מנצחות בבית.כפר ברא מנצחת בחוץ. הכל בסיכום מחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 05-02-2019
  • 10:39

הפועל נחלת יהודה - בית"ר פ"ת : 2-1

בית"ר פ"ת המתאוששת יצאה למשחק חוץ לא קל נגד נחלת יהודה שלאחרונה מאבדת גובה לאחר שהתאוששה מפתיחת עונה לא טובה.  האורחים עלו ליתרון כבר בדקה ה-13 מרגליו של דור אזולאי אבל תוך 5 דקות נחלת יהודה הישוותה את התוצאה מרגליו של טל פלקה ובמחצית 1-1. 18 דקות לסיום נס שמעון כובש את שער הניצחון לבית"ר פ"ת ומעלה אותה למקום ה-8 בטבלה.

 

עמישב פ"ת - הפועל קרית אונו : 1-2

קרית אונו ההפתעה הנעימה של העונה יצאה למשחק חוץ קשה נגד קבוצת הצמרת עמישב. הכל הלך כמו שצריך עבור האורחים כשבדקה ה-17 עלו ליתרון משער של ינאי אלבז. עד לסיום המחצית עמישב נותרה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של אור הלל בדקה ה-38. בתחילת המחצית השניה היה נראה כי עמישב מתרסקת לאחר שנותרה ב-9 שחקנים לאחר הרחקתו של שלומי לוי ובמשך 40 דקות שיחקה בחיסרון מספרי משמעותי . קרית אונו שלטה אבל לא הצליחה להכריע את המשחק וכשאתה לא כובש אתה סופג ו-4 דקות לסיום המשחק בר מזרחי המצוין כובש צמד תוך 2 דקות ומספק ניצחון הירואי 2-1 של עמישב פ"ת.

 

מ.ס רו"ח ת"א - הפועל כפר ברא : 3-2

נועלת הטבלה רו"ח ת"א אירחה במגרשה את כפר ברא במשחק שהוא הצ'אנס האחרון שלה אולי להתחיל מסע הישרדות בלתי יאמן. הפתיחה היתה טובה למקומיים ובמחצית ירדו ליתרון 1-0 מרגליו של עומר אפנדרוביץ. בתחילת המחצית השניה רו"ח נותרה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של עומרי יפה. כפר ברא ניצלה היטב את היתרון המספרי שלה על כר הדשא ועד הדקה ה-78 ביצה מהפך מרגלי המחליפים דורון דריי וצמד של גארי שפורקין. בדקה ה-90 רו"ח הצליחה רק לצמק משערו של אלמוג אוחיון ובסיום 3-2 לכפר ברא.

 

הפועל הוד השרון - מ.כ אור יהודה : 0-0

המוליכה יצאה למשחק חוץ קשה מאד נגד הוד השרון מהמקום השלישי. משחק קשוח ולחימה על כל כדור איפיין בעיקר את ההתמודדות ובסיום 0-0 ואיבוד נקודות יקרות לאור יהודה. אור יהודה לא הצליחה השנה לנצח את הוד השרון לאחר שבסיבוב הראשון הוד השרון היתה זו שהנחילה לה את הפסדה הראשון העונה.

אור יהודה מאבדת נקודות יקרות (יאיר שמואל)

 

צעירי טייבה - בני יפו אורתודוכסים : 1-2

צעירי טייבה שעד לפני מספר שבועות סומנה כיורדת ודאית מתאוששת ואוספת נקודות . השבוע אירחה במגרשה את בני יפו אורתודוכסים. פתיחת המשחק היתה של האורחים מיפו וכבר בדקה השלישית עאמר יתים מעלה אותה ליתרון שנשמר עד לדקה ה-40 כאשר אור אליהו כובש לטייבה והקבוצה יורדות למחצית בתיקו 1-1. 14 דקות לסיום אמיר בדיר קובע את תוצאת המשחק ומעניק את הניצחון 2-1 לצעירי טייבה שמרוחקת כעת 3 נקודות בלבד ממשחקי ההצלחה כנגד הירידה. צעירי טייבה סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של קובי דומר בדקה ה-72.

 

שועאע כפר קאסם - בית''ר ר"ג : 0-2

משחק בין 2 קבוצות שרוצות להבטיח את מקומן בליגה כמה שיותר מהר . שועאע כפר קאסם ניצלה את יתרון הביתיות שלה על מנת לקחת 3 נקודות חשובות נגד בית''ר ר"ג משערים של אמיר לב ומעאד עאמר . ובסיום 2-0 לשועאע כפר קאסם שמדלגת למקום ה-13 ובמרחק נקודה מחוף מבטחים.

 

אוהדי שמשון ת"א יכולים להיות מרוצים ביציע (ליאור טרי)

 

שמשון ת"א - עירוני בית דגן : 1-2

שמשון ת"א השניה אירחה במגרש בוולפסון את הלהיט של הליגה המחזורים האחרונים . שמשון ת''א פתחה מצוין את המשחק וכבר בדקה ה-27 הובילה 2-0 משערים של ריף פרץ ודניאל פלדמן. עד למחצית שמשון יכלה להבקיע מספר שערים אבל לא היתה מרוכזת. בתחילת המחצית השניה בית דגן חוזרת למשחק מפנדל של אלמוג סמט כהן  בדקה ה-57. עד לסיום היו מספר מצבים לשתי הקבוצות אבל התוצאה לא השתנתה 2-1 לשמשון ת"א. בית דגן סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של דיויד קריאנסקי בדקה ה-80. בעקבות הניצחון  ואיבוד הנקודות של המוליכה משווה שמשון ת"א את מספר הנקודות לאור יהודה והקרב על המקום הראשון רותח מתמיד  כשנותרו 10 מחזורים לסיום העונה.

שמשון ת"א מנצחת ונדבקת לאור יהודה (ליאור טרי)

 

איחוד בני ג'ת - שמשון בני טייבה : 1-4

איחוד בני ג'ת אירחה במגרשה את שמשון בני טייבה מהצמרת, בני ג'ת עלתה ראשונה ליתרון משערו של אלון כהן בדקה ה-18 אבל עד המחצית טייבה הישוותה משערו של אברהם חי. המחצית השניה היתה של בני ג'ת שכבשה 3 שערים מרגליהם של ראמי אלגזי, שחף נעימי ואלון כהן שהשלים צמד ובסיום 4-1 גדול לבני ג'ת שמרוחקת כעת 2 נקודות בלבד מהמקום החמישי המוליך בתום העונה לפלייאוף העליון.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור : בר מזרחי שחקנה של עמישב פ"ת עם צמד בניצחון קבוצתו על קרית אונו.

 

מאמן המחזור : מוחמד עוודי מאמנה של בני ג'ת עם ניצחון גדול על שמשון בני טייבה.

 

קבוצה מצטיינת : בני ג'ת עם ניצחון על שמשון בני טייבה.

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-20 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהדי הקבוצה עליק חחחח (אוהד ליגות נמוכות 05-02-2019, 13:14)
    לי נראה שאפילו הורים אחים קרובי משפחה לא מגיעים למשחקי בית . בושה ככה לא עולים ליגה הקבוצה צריכה עידוד בתמונה נראה כי אלה אנשי הנהלה .מאמן מעסה . מאמן כושר וזהו עליק אוהדי שמשון חחחחחחחח
  2. עושים הרבה רוח (שחר 05-02-2019, 14:30)
    רק רושם והיסטוריה .נקווה שאור יהודה יסיימו את העבודה ויפוצצו את הבלון הנפוח הזה שנקרא שמשון.
  3. תמשיכו לפתוח רגליים לשמשון (אוהד מהצד 05-02-2019, 17:21)
    כל משחק שלהם נגמר דקה 30 ועם אדום לקבוצה היריבה.. זה כבר שקוף
  4. לאור יהודה אף קבוצה בליגה לא אוהבים אותכם אתם שווייצריים אנחנו נפרק אתכם בשישי, חכו ותראו מה קאסם ת (אחמד 05-02-2019, 17:30)
  5. בכיינים (יוסי דורני 06-02-2019, 09:58)
    אוהדי אור יהודה אתם פטאתים בכיינים מי פותח לשמשון רגליים בית דגון קבוצה טובה נתנה פייט בהצלחה לכפר ק
  6. אור יהודה ליגה א (אור יהודה בלב ובנשמה 06-02-2019, 10:53)
    תגובה למספר 4 אחמד אנחנו נוריד את כפר קסם ליגה יעגלות תלמדו לשחק כדרוגל משחקים בונקר בכל הכוח ננצצח את כפר קסם במשחק הזה בונקר לא יעזור לכפר קסם