ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-21 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

המחזור ה-21 לעונת 2018-19 הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו עם 24 שערים. המוליכות מ.כ אור יהודה ושמשון ת"א מנצחות. בית"ר ר"ג, קרית אונו, בית"ר פ"ת ובני יפו מנצחות בבית. נחלת יהודה מנצחת בחוץ ורק המשחק בין כפר ברא ועמישב הסתיים ללא הכרעה. הכל בסיכום מחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 12-02-2019
  • 09:10

שחקני שמשון ת"א לפני שריקת המשחק (ליאור טרי)

 

צעירי טייבה – שמשון ת"א : 2-0

שמשון ת"א השניה יצאה למשחק חוץ לא פשוט בטייבה נגד צעירי טייבה שנלחמת על חייה . לאחר מחצית ראשונה מאופסת שמשון ת"א עלתה ליתרון 1-0 בדקה ה-55 מרגליו של דניאל פלדמן שדקה אחרי כיבוש השער הורחק בכרטיס אדום. החיסרון המספרי לא השפיע על חניכיו של צביקה לוי לעלות ליתרון 2-0 בדקה ה-68 מרגליו של ריף פרץ המצוין שגם קובע את תוצאת המשחק. שמשון נשארת צמודה לאור יהודה בפיסגה.

 

שחקני שמשון ת"א חוגגים ניצחון (ליאור טרי)

 

בית"ר ר"ג – עירוני בית דגן : 1-2

בית"ר ר"ג מהמקום ה-11 אירחה את בית דגן שלה שאיפות להתברג בפלייאוף העליון. בית"ר ר"ג פתחה היטב וכבר במחצית הראשונה הובילה 1-0 מרגליו של מוחמד חטארי. במחצית השניה המגמה נמשכה ובדקה ה-55 מוחמד חטארי משלים צמד ומעלה את בית"ר ר"ג ליתרון 2-0. 13 דקות לסיום בר סדיס מבקיע לזכות בית דגן אבל מצליח רק לצמק ובסיום ניצחון חשוב לבית"ר ר"ג שבורחת מעט מהתחתית. בית"ר ר"ג סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של בר אהרוני בדקה ה-68.

 

הפועל קרית אונו – איחוד בני ג'ת : 2-4

קרית אונו אירחה במגרשה את איחוד בני ג'ת למשחק בין 2 קבוצות שמאמינות שעוד יכולות להתברג בפלייאוף העליון. לאחר מחצית ראשונה מאופסת קיבלנו מחצית שניה לא פחות מ-6 שערים. בני ג'ת עלתה ראשונה ליתרון משער של עידו אביטן בדקה ה-50. קרית אונו הישוותה לאחר 5 דקות מרגליו של אורן שירי, 4 דקות חולפות והיתרון חוזר לג'ת מרגליו של עידו אביטן שמשלים צמד אבל ב-20 הדקות האחרונות קרית אונו מבקיעה לא פחות מ-3 שערים ומבצעת  מהפך גדול מרגליהם של עדן עזריה, אביעד זרביב ומאיר דרעי.

 

בית"ר פ"ת - הפועל הוד השרון : 1-2

בית''ר פ"ת מהמקום השמיני אירחה במגרשה את השלישית הפועל הוד השרון. בית"ר פ"ת פתחה מצוין ובדקה ה-20 עלתה ליתרון מרגליו של שגיא פישביין ובמחצית הובילה 1-0. בפתיחת המחצית השניה הוד השרון חזרה למשחק והישוותה ל 1-1 . שתי הקבוצות שיחקו על מנת לנצח וכבר שהיה נראה כי הקבוצות תתחלקנה בנקודות הגיע ליאב פרנקו והבקיע את שער הניצחון, קובע 2-1 ומשאיר את הנקודות בפתח תקוה. בעקבות הניצחון בית''ר פ"ת רחוקה נקודה מהמקום החמישי המוביל בתום העונה למשחקי הפלייאוף

 

הפועל כפר ברא – עמישב פ"ת : 1-1

כפר ברא מהתחתית אירחה את קבוצת הצמרת של עמישב פ"ת. לאחר מחצית ראשונה מאופסת כפר ברא עלתה בפתיחת המחצית השניה ליתרון 1-0 מרגליו של עומר עיראקי אבל היתרון החזיק מעמד רק 10 דקות לאחר שנוצר שרעבי מעמידה הישווה את התוצאה ובדיעבד קבע את תוצאת המשחק 1-1 וחלוקת נקודות בין הקבוצות.

 

ארנון טמיר וגמליאל פרץ אדריכלי הניצחון של אור יהודה (אורי רחביה)

 

מ.כ אור יהודה – שועאע כפר קאסם : 0-3

המוליכה אירחה במגרשה את שועאע כפר קאסם מהתחתית ומהפתיחה השתלטה על הנעשה במגרש וכבר במחצית הראשונה עלתה ליתרון 2-0 מרגליהם של ארנון טמיר הפנדל וגמליאל פרץ. במחצית השניה גמליאל פרץ השלים צמד  וקבע את תוצאת המשחק כאשר פנדל מדוייק שכבש נתן 3-0 לאור יהודה. אור יהודה יכלה בקלות להגדיל את התוצאה כאשר במחצית הראשונה החמיצה פנדל, סך הכל נשרקו לטובת אור יהודה לא פחות מ-3 פנדלים.

 

גמליאל פרץ מקבל אהבה לאחר הצמד שכבש (יאיר שמואל)

 

בני יפו אורתודוכסים – רו"ח ת"א : 2-3

בני יפו אורתודוכסים אחת ההצעות הנעימות של העונה אירחה במגרשה את רו"ח ת"א שאם לא יתחרש נס תרד בסוף העונה לליגה ג'. יפו פתחה מצוין וכעבור 4 דקות הובילה משערו של סלים סכחפי . רו"ח הגיבה עם צמד  שערים של עמית קמחזי וירדה למחצית ביתרון 2-1. יפו שמאד רוצה להתברג בפלייאוף העליון לא ויתרה והגיבה בשני שערים מרגליהם של איימן סבע אלעיש ולואי אבו גאנם והשלימה את המהפך ועד לסיום רו"ח ת"א לא הצליחה להגיב בעוד שער ובסיום 3-2 חשוב ליפו. בעקבות הניצחון יפו מרוחקת 2 נקודות בלבד מהמקום החמישי המוביל בתום העונה לפלייאוף העליון.

 

שמשון בני טייבה – הפועל נחלת יהודה : 1-0

נחלת יהודה מהמקום ה-14 יצאה למשחק חוץ קשה מאד נגד שמשון בני טייבה מהמקום החמישי. נחלת יהודה פתחה היטב ונלחמה על כל כדור ובדקה ה-27 עלתה ליתרון 1-0 משערו של בר אזולאי. שמשון בני טייבה תקפה עם כל הכלים ההתקפיים שיש לה אבל עד לסיום הגנת נחלת יהודה עמדה החומה בצורה ושחקניו של ציון עזרא חוזרים עם מלוא 3 הנקודות.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור : מוחמד חטארי חלוצה של בית"ר ר"ג עם צמד בניצחון קבוצתו

מאמן המחזור : אודי כבודי מאמנה של קרית אונו עם ניצחון גדול על בני ג'ת החזקה.

 

 

קבוצה מצטיינת : נחלת יהודה עם ניצחון גדול על שמשון בני טייבה בחוץ.

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-21 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות