ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-23 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

המחזור ה-23 לעונת 2018-19 הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו עם 20 שערים. המוליכות מ.כ אור יהודה ושמשון ת"א מנצחות. בית"ר פ"ת וקרית אונו מנצחות בבית. בני ג'ת מנצחת בחוץ ושאר המשחקים מסתיימים ללא הכרעה . הכל בסיכום מחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 25-02-2019
  • 12:12

רו"ח ת"א - שמשון ת"א : 4-0

שמשון ת"א שבמקום השני יצאה למשחק חוץ נגד נועלת הטבלה רו"ח ת"א בהרצליה. פערי הרמות באו לידי ביטוי כבר בפתיחה ושמשון ת"א עולה ליתרון 2-0 כבר במחצית הראשונה מרגליהם של עומרי פרל ובן סירא. במחצית השניה המגמה לא השתנתה ושמשון כבשה עוד 2 שערים מרגליהם של איתי נייברג ובן סירא שמשלים צמד ובסיום 4-0 חלק לשמשון שבוע לפני שהיא פוגשת את אור יהודה למשחק העונה.

 

שחקני שמשון חוגגים את הניצחון (ליאור טרי)

 

שלשית הכובשים למשון ת"א (ליאור טרי)

 

שמשון בני טייבה – שועאע כפר קאסם : 1-1

שמשון בני טייבה מהצמרת אירחה את שועאע כפר קאסם מהתחתית. שמשון בני טייבה פתחה מצוין ובדקה ה-28 עלתה ליתרון מפנדל של מוסטפא שיח יוסף . בדקה ה-58 כפר קאסם נוצרה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של אמיר פריג בכרטיס צהוב שני . דווקא לאחר ההרחקה כפר קאסם לא ויתרה ולאחר 4 דקות הישוותה מרגליו של סהר אזולאי שקובע את תוצאת המשחק 1-1 וחלוקת נקודות .

 

בית"ר פ"ת – עירוני בית דגן : 1-2

בית''ר פ"ת המצרית בכושר מצוין ואירחה השבוע את בית דגן למפגש בין 2 קבוצות שעושות עונה טובה ורוצות להפוך אותה לגדולה עם הגעה לפלייאוף. בית''ר פ"ת עלתה ליתרון כבר בדקה ה-35 משער של הכוכב שלה דור אזולאי . בית דגן חזרה למשחק במחצית השניה משער של אלמוג סמט כהן בדקה ה-70. שתי הקבוצות כבר השלימו עם התיקו חוץ מליאב פרנקו שבדקה ה-94 קבע ניצחון 2-1 דרמטי לבית"ר פ"ת שנצמדת להודעה השרון שבמקום החמישי עם אותן נקודות.

 

בני יפו אורתודוכסים – איחוד בני ג'ת : 3-1

בני ג'ת יצאה למשחק חוץ קשה מאד ביפו נגד בני יפו אורתודוכסים. המארחים פתחו היטב את המשחק ובמחצית הראשונה עלו ליתרון משערו של עאמר יתים. במחצית השניה היתה רק קבוצה אחת על המגרש וזה הקבוצה מג'ת שהבקיעה לא פחות מ-3 שערים וביצעה מהפך גדול משערים של שחף נעימי, אלון כהן ויירון כהן. בעקבות הניצחון בני ג'ת רחוקה נקודה ממקום בפלייאוף.

 

הפועל כפר ברא – הפועל נחלת יהודה : 0-0

כפר ברא אירחה את נחלת יהודה לקרב תחתית על 6 נקודות . המשחק אופיין באגרסיביות ובעיקר נסיון לשמור על משחק ללא ספיגות ולא היו יותר מדיי מצבים ליד שני המצבים ובסיום כל קבוצה הסתפקה בנקודה.

 

גמליאל פרץ עם צמד בניצחון אור יהודה (אורי רחביה)

מ.כ אור יהודה – בית"ר ר"ג : 1-3

המוליכה מאור יהודה אירחה במגרשה את בית''ר ר"ג במטרה לאסוף עוד 3 נקודות לפני המשחק החשוב נגד שמשון בשבוע הבא.

המחצית הראשונה הסתיימה בתיקו 1-1 לאחר שגמליאל פרץ העלה את אור יהודה ליתרון ובר אהרוני הישווה את התוצאה. במחצית השניה אור יהודה השתלטה על המשחק והבקיעה צמד שערים מרגליהם של מתן ארביב וגמליאל פרץ שמשלים צמד. אור יהודה סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של אלירן שערי . בסיום 3-1 לאור יהודה שנראית מוכנה לקראת משחק הצמרת השבוע.

 

שחקני אור יהודה חוגגים את הניצחון (יאיר שמואל)

 

הפועל קרית אונו – הפועל הוד השרון : 0-1

קרית אונו ההפתעה הנעימה של העונה אירחה במגרשה את הוד השרון המידרדרת. מחצית ראשונה מאופסת ובשניה קרית אונו השכילה להבקיע שער בדקה ה-67  מרגליו של עדן עזריה שמעניק לחניכיו של אודי כבודי את הניצחון היקר. בעקבות הניצחון קרית אונו עולה למקום הרביעי המוביל בתום העונה לפלייאוף העליון.

 

צעירי טייבה – עמישב פ"ת : 1-1

צעירי טייבה שנלחמת על חייה אירחה במגרשה את עמישב פ"ת שרוצה לסיים את העונה הסדירה במקום המוליך לפלייאוף העליון. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים ובמחצית השניה אנדשו בזה העלה את עמישב ליתרון בדקה ה-61 . יתרון שהחזיק עד לדקה ה-80 עד שאור אליהו כבש לזכות צעירי טייבה והעניק לקבוצתו נקודה יקרה במלחמה על ההישארות.

 

מצטייני המחזור

 

שחקן המחזור : גמליאל פרץ כובש צמד בניצחון אור יהודה על בית''ר ר"ג

 

 

מאמן המחזור : אודי כבודי מאמנה של הפועל קרית אונו עם ניצחון על הוד השרון ועליה למקום הרביעי.

 

 

קבוצה מצטיינת : הפועל קרית אונו עם ניצחון יקר על הוד השרון

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-23 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות
  1. ביתר פ"ת מפתיעה את בית דגן (ברק 25-02-2019, 16:58)
    החזקה...הבעיה היא חוסר היציבות של ביתר.