"יכולים להגיע הכי רחוק שיש"

כך אמר אסף קריסי, שוערה של עירוני בית דגן שתפתח ביום שישי את משחקי הפלייאוף שלה מול בית"ר ר"ג. קריסי יחד עם מאמנו שוקי סדיס ינסו לעשות צעד אחר צעד בפלייאוף, בדרך אולי לעלות לליגה ב'. שווה לקרוא

  • על ידי: מערכת גולר
  • 11-04-2019
  • 07:49

אסף, ספר לנו קצת על התגלגלות הקריירה שלך... 

"אחרי שנים רבות במחלקת הנוער של הפועל פ"ת ושנה נהדרת במכבי ת"א, הגעתי לשחק בנוער של הפועל רמת גן (תחת שוקי סידיס), ועברתי שם שנה מוצלחת מאוד שבסיומה היינו במרחק נגיעה מעלייה לליגת העל לנוער, אך לקראת סיום העונה נאלצתי להתגייס ומשם החלה התדרדרות. לאחר 8 חודשים שלא התאמנתי ירדתי לליגה ב' בשביל להסיר מעצמי את החלודה ולחזור לשחק באופן רציף. שנה לאחר מכן כבר חזרתי לליגה א' למכבי שעריים והעונה לאחר התייעצות עם הסוכן שלי, שי אבני, החלטתי לרדת לליגה ב' בפעם השנייה ולהצטרף לבית דגן בשביל שמכאן רק אעלה למעלה".

 

איך אתה מסכם את העונה?

"אם אני צריך להסתכל מבחינה קבוצתית דעתי היא שבבית דגן בנו השנה קבוצה שיכולה הייתה להשיג הרבה יותר ממה שהשיגה, למרות שעצם זה שהגענו לפלייאוף העליון זה הישג. כל מי שראה יותר ממשחק אחד שלנו העונה, ראה קבוצה שיודעת מה היא רוצה לעשות ומשחקת כדורגל שהוא לא טבעי בליגה ב'. מבחינה אישית אני מרגיש שכל דקת משחק במועדון הזה עזרה לי להשתפר ולהתקדם אל עבר המטרה שלי, למרות הקשיים מסביב. העונה הזאת עזרה לי להשתפר הן מנטלית והן פיזית גם ברמות של ליגות גבוהות יותר".

 

אסף קריסי ובית דגן ייפגשו את בית"ר ר"ג במשחק הפלייאוף. צילום: יח"ץ

 

הגעתם לפלייאוף העליון, בהחלט הצלחה ענקית. ספר מה הסוד...

"ההחלטה להצטרף לבית דגן הגיעה מכיוון שהמאמן שוקי סידיס שאימן אותי בעבר, הסביר לי את המטרות של הקבוצה ומה הדרך להשיג אותן. יש לנו קבוצה צעירה ורעבה עם שילוב של מספר שחקנים מנוסים, וזה מה שגורם לכולם לרוץ על המגרש יותר מהיריבה ולרצות תמיד לנצח וזה מה שהשיג לנו את הפלייאוף. בנוסף לכך ההנהלה בבית דגן מתנהלת בצורה נהדרת ואפילו ברמה מעל הליגה. לא מחסירים כלום מהשחקנים, יש אווירה במועדון שיתנו הכל רק למען ההצלחה וזה מתבטא על המגרש".

 

אתם פוגשים בפלייאוף את בית"ר ר"ג. תעברו אותם?

"משחקי הפלייאוף אלו משחקים על כל הקופה, כל משחק זה גמר גביע. אני יודע להגיד שלנו יש קבוצה הרבה יותר רעבה וכישרונית, אם אנחנו נבוא להראות את מה שאנחנו יודעים ולשחק את הכדורגל שלנו, אנחנו נוכל להגיע הכי רחוק שיש ובעזרת השם אני מאמין שכך נעשה".

 

איפה אתה רואה את עצמך בעוד 5 שנים?

"אני יודע שאני מסוגל להגיע לרמות הכי גבוהות בארץ. שוערים ששיחקתי לפניהם לפני שנה או שתיים נמצאים היום בליגות הגבוהות בגלל ששיחק להם המזל, אני יודע שהיכולות שלי מתאימות לליגות הגבוהות. ואם מותר לי להיות חצוף אז אגיד שאני חולם על ליברפול".

 

איזה שוער אתה אוהב בעולם? ובארץ?

"לצערי בתור אוהד ליברפול מי שהערצתי בתור ילד היו פיטר שמייכל האגדי, בכדורגל של היום הדוגמאות הכי טובות לשוער ללמוד מהן זה אליסון של ליברפול וטר שטגן של בארסה. בארץ אני לא יכול להגיד שאני מעריץ מישהו, אבל יש לי המון הערכה להרוש וג'ראפי שהם השוערים הכי טובים בארץ לדעתי". 

אסף קריסי מתכונן למשחקי הפלייאוף. צילום: יח"צ

הוסף תגובה
תגובות
  1. עים כול הכבוד אין להם מה למכור מול שמשון אולי מולנו הם שווי כוחות (דני קרית אונו 11-04-2019, 08:15)
    שמשון תעלה מהמבחנים להתמודדות מול דרום ב'.
  2. טעות (בית דגן 11-04-2019, 08:21)
    בדרך לעלות לליגה א׳ לא לליגה ב׳ יש טעות
  3. אסף קריסי אתה פשוט אלוף! (איתן אשטמקר 11-04-2019, 15:51)
    כל הכבוד מאחל לך להגיע הכי למעלה שיש!
  4. שוער טוב. עוד פעם בית דגון עולה ליגה א. (אבי 12-04-2019, 22:42)
    כמה התמנים טמבלים עוד לא שיחקו מול ר"ג וכבר מדברים על ליגה א עובדה בית דגון הפסידה כנראה זה פס יצור תמנים לא חכמים