3-2 דרמטי לקריית אונו מול צעירי טייבה

משחק נהדר נערך בשישי האחרון בין הפועל קריית אונו לצעירי טייבה. קריית אונו הובילה, טייבה הצליחה להפוך, וקריית אונו הצליחה להפוך שוב כולל שער בתוספת הזמן של ננו ועקנין, מזה טייבה כבר לא יכולה הייתה לחזור. כבודי:"משחק של ווינרים, הפנים קדימה".

  • על ידי: מערכת גולר
  • 23-09-2019
  • 08:17

המשחק התנהל בקצב גבוה מאוד עם תחילת המשחק עם מצבים ליד שני השערים. בדקה ה-30 הוצאת חוץ של לנקרי ומאיר דרעי בנגיעה אחת מקפיץ מעל השוער וקובע 0-1 לקריית אונו!

 

משחק טוב של לירן כהן במדי קריית אונו 


שמונה דקות עוברות ועבירה של ינאי אלבז מקנה כדור חופשי לטייבה מרחק 20 מטר מהשער, רפי עמרן עם בעיטה נהדרת כובש שער יפייפה, וקובע שוויון 1-1. ממש בתוספת זמן של המחצית, גמליאל פרץ עובר את המגן על הקו מוציא רוחב וסער אזולאי שדוחק מקרוב ופנימה 2-1 לטייבה.

 

מהלך נהדר של גמליאל פרץ

 

עד לדקה ה-70 המשחק היה מאוזן ושווה כוחות, באותו רגע הכניס כבודי שלושה שחקנים וקריית אונו עברה למערך שונה לגמרי. בדקה ה-80 קריית אונו זוכה בכדור עונשין מהנקודה הלבנה לאחר עבירה על אביעד זרביב, ננו ועקנין לוקח את הבעיטה אך מחמיץ והתוצאה נשארת בעינה.  בדקה ה-90 אורן שירי מקבל כדור ובאחד על אחד עובר את בריגה ושולח טיל לחיבורים, גול גדול שקובע 2-2. 

 

נגמר? ממש לא... בתוך תוספת הזמן פוניה מוצא את אורן שירי במצב של אחד על אחד מול שוערה של טייבה, שירי מנסה לעבור אותו אך שוער טייבה הודף בידו, הכדור מגיע לננו ועקנין שממרחק של 16 מטר שולח את הכדור פנימה וקובע 3-2 ענק וניצחון גדול של קריית אונו!

 

אודי כבודי מאושר בסיום המשחק (אלי שמואלי)


מאמנה של קריית אונו, אודי כבודי אמר לאחר המשחק: ״היה משחק מצוין מהתחלה ועד הסוף, עם המון שינויים ודרמות לאורך כל המשחק. אני שמח שוב שהמחליפים שנכנסו עשו את השינוי במשחק וזה כוח של קבוצה. יוצאים לפגרה השבוע נמשיך לעבוד קשה ולתקן את הדברים הלא טובים ונבוא מוכנים מול הוד השרון. שיהיה בהצלחה״.

הוסף תגובה
תגובות
  1. ח חי כ (כ ע"י ח 27-09-2019, 08:57)
    ערוני. טבריה. לאילן. האפסנאי. יש. היום יומולדת. תעשו. לו. את. השבת. חוזרים ממגדל. העמק. אם. נצחון