ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-10

המחזור ה-10 לעונת 2019-20 הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו... 22 שערים. קרית אונו, קלנסאוה, שמשון ת"א, צעירי טייבה מנצחות בחוץ ויתר המשחקים מסתיימים. הכל בסיכום מחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 12-11-2019
  • 13:23
עוצמה חולון – הפועל הוד השרון : 0-0
עוצמה חולון אירחה במגרשה את הוד השרון לקרב תחתית בין 2 קבוצות שרק רוצות להבטיח את מקומן בליגה. כיאה לקבוצות תחתית, שתי הקבוצות שיחקו בעיקר על מנת לא לספוג ובסיום תיקו 0-0 וחלוקת נקודות.
 
הפועל מחנה יהודה – הפועל קלנסאוה : 3-0
קלנסואה יצאה למשחק חוץ בפתח תקוה נגד מחנה יהודה מהתחתית. קלנסואה פתחה חזק וכבר במחצית הובילה 2-0 משערים של אברהם דניאל וחי אברהם. במחצית השנייה חי אברהם השלים צמד וקבע את תוצאת המשחק, 3-0 לקלנסואה.
 
בית"ר ר"ג – צעירי טייבה : 4-1
צעירי טייבה החזקה יצאה למשחק חוץ קשה מול בית"ר ר"ג ומהפתיחה עשתה אותו קל, כאשר במחצית הראשונה הובילה 2-0 משערים של אלון כהן ואמיר גבארה. בר הרניק צימק רבע שעה לסיום, אבל צעירי טייבה לחצו על הגז והבקיעו שני שערים מרגליהם של קורל אזולאי וגמליאל פרץ. בסיום 4-1 גדול לטייבה. 
 
גמליאל פרץ עם עוד שער 
 
בני יפו אורתודוכסים – עמישב פ"ת : 1-1
בני יפו מהתחתית אירחה במגרשה את עמישב פ"ת ממרכז הטבלה. יפו עלתה ליתרון בדקה ה-16 משערו של עבד אטרש אבל עד למחצית אור גירו השווה את התוצאה. במחצית השנייה שתי הקבוצות ניסו להכריע את המשחק אך ללא הצלחה ובסיום חלוקת נקודות בין הקבוצות. שתי הקבוצות סיימו ב-10 שחקנים לאחר הרחקתם של בשארה אלהברא מיפו וגל יער מעמישב.
 
בית"ר פ"ת – שמשון ת"א : 4-1
שמשון ת"א המתאוששת יצאה למשחק חוץ בפתח תקווה נגד בית"ר המקומית . שמשון פתחה נהדר ועד למחצית הובילה 2-0 משערים של עומר הלוי ואלירן בבדזנוב. בתחילת המחצית השנייה עומר כהן מפתח תקווה צימק, אבל עד לסיום שמשון כבשה עוד שני שערים מרגליהם של ציון אזולאי ועומר הלוי שהשלים צמד . 
 
שמשון בני טייבה – הפועל קרית אונו : 3-0
שמשון בני טייבה אירחה לקרב צמרת את הפועל קרית אונו . קרית אונו עלתה ראשונה על לוח התוצאות בדקה ה-23, משער של מאיר דרעי שלמעשה קבע את תוצאת המחצית. במחצית השנייה טייבה הייתה קרובה להשוות, אבל עמוק בתוספת הזמן צמד שערים של המחליף ננו ועקנין קובע את תוצאת המשחק 3-0 יקר לקרית אונו.
 
שמשון בני טייבה לפני שריקת הפתיחה (פייסבוק הפועל טייבה)
 
בית"ר כ"ס – שועאע כפר קאסם : 1-1
בית"ר כפר סבא אירחה במגרשה את שועאע כפר קאסם. כפר קאסם עלתה ליתרון מהיר מרגליו של אבו עאנם מוחמד בדקה השלישית אבל עד למחצית רימון כהן השווה עבור בית"ר כפ"ס ולמעשה קבע את תוצאת המשחק וחלוקת נקודות בין הקבוצות.
 
הפועל כפר ברא – עירוני בית דגן : 1-1
המוליכה בית דגן יצאה למשחק חוץ קשה בכפר ברא. כפר ברא עלתה ליתרון במחצית הראשונה אבל בדקה ה-90 בית דגן חילצה נקודה משערו של שון אזולאי. 
 
מצטייני המחזור
שחקן המחזור: ננו ועקנין חלוצה של קרית אונו עם צמד שערים ב-10 דקות בלבד בניצחון החוץ של קבוצתו.
מאמן המחזור: אודי כבודי מאמנה של קרית אונו עם ניצחון גדול בחוץ.
 
 
קבוצה מצטיינת: שמשון תל אביב עם ניצחון ענק על בית"ר פ"ת ר"ג בחוץ.

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-10

הוסף תגובה
תגובות
  1. ביתר פ"ת איזו אכזבה (ברק 12-11-2019, 17:33)