ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-12

המחזור ה-12 לעונת 2019-20 הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו... 25 שערים, מחנה יהודה, שמשון בני טייבה, בית דגן ויפו מנצחות בבית, קלנסאוה וצעירי טייבה מנצחות בחוץ והמשחק בין כפר ברא וקרית אונו מסתיים ללא הכרעה. הכל בסיכום מחזור שלפניכם...

  • על ידי: גיא צמח
  • 09-12-2019
  • 11:06
הפועל מחנה יהודה – עוצמה חולון: 1-2
מחנה יהודה אירחה במגרשה את עוצמה חולון. האורחת מחולון עלתה ליתרון מוקדם משערו של דוד גרדש. עד ההפסקה למחצית מחנה יהודה השוותה משערו של טל כתב. בדקה ה-67 מחנה יהודה השלימה את המהפך משערו של קובי דומר שלמעשה קובע את תוצאת המשחק ובסיום 2-1 חשוב למחנה יהודה.
בית"ר ר"ג – הפועל קלנסוואה: 2-1
קלנסוואה החזקה יצא לרמת גן למשחק חוץ נגד בית''ר המקומית. קלנסוואה פתחה היטב ועלתה ליתרון תוך 17 דקות מרגליו של חי אברהם. היתרון החזיק 2 דקות עד ששירן היימן איזן את התוצאה. עד המחצית היה זה דניאל אברהם שהחזיר את היתרון לקלנסוואה ולמעשה קבע את תוצאת המשחק 2-1 לקלנסוואה.
 
צעירי טייבה חוגגים ניצחון (אמיר חאג יחיא)
 
בית"ר פ"ת – צעירי טייבה: 2-1
צעירי טייבה שמפגינה יכולת נהדרת יצאה למשחק חוץ נגד בית''ר פ״ת. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים ובמחצית השנייה התחילה ההצגה של גמליאל פרץ עם צמד שערים. שער של דור אזולאי רק צימק את התוצאה עבור פ״ת ובסיום עוד ניצחון לצעירי טייבה ששומרת על הפרש 2 נקודות מהמוליכה בית דגן.
 
סאמר עזאם ואבו הלאל (אמיר חאג יחיא)
 
שמשון בני טייבה – עמישב פ"ת: 2-3
שמשון בני טייבה אירחה במגרשה את עמישב פ"ת ואיזה משחק קיבלנו עם לא פחות מחמישה שערים. המחצית הראשונה הסתיימה בתיקו 1-1 משערים של כרם נסיראת מטייבה ואלי כהן מעמישב. בדקות הסיום התחוללה דרמה שבה הובקעו 3 שערים, שער אחד של דניאל אילמו מעמישב וצמד של אוריאן יעקב מטייבה ובסיום 3-2 דרמטי לשמשון בני טייבה.   
בית"ר כפ"ס – שמשון ת"א: 1-3
בית"ר כפ"ס אירחה במגרשה את שמשון ת"א. כפ"ס פתחה נהדר ובמחצית הובילה 2-1 משערים של דניאל פוזילוב וגיל נבון. שמשון צימקה משער עצמי של הגנת כפ"ס. במחצית השנייה כפ"ס נותרה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של רימון כהן בדקה ה-54, אבל זה לא מנע ממנה לכבוש עוד שער בדקה ה-90 מרגליו של איתי מצרי שקבע את תוצאת המשחק ובסיום 3-1 לכפר סבא.
עירוני בית דגן – שועאע כפר קאסם: 0-3
המוליכה אירחה במגרשה את שועאע כפר קאסם. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים אבל במחצית השנייה הייתה חגיגה של המוליכה מבית דגן. צמד שערים של דויד קריאנסקי ועוד שער של אלמוג סמט כהן סגרו את גורל המשחק ובסיום 3-0 ענק לבית דגן.
בני יפו אורתודוכסים – הפוע הוד השרון: 1-3
בני יפו אורתודוכסים אירחה במגרשה את הוד השרון לקרב תחתית לוהט. יפו פתחה מצוין ובמחצית הובילה 3-0 משערים של צ'יקו דננבאום, יוסף אלעוברה ועבד אטרש. הוד השרון הצליחה רק לצמק בדקה ה-71 משערו של הראל יחזקאל ובסיום ניצחון חשוב מאד ליפו שמדלגת מעל הקו האדום. יפו סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של סלים סכחפי. 
הפועל כפר ברא – הפועל קרית אונו : 0-0
כפר ברא אירחה במגרשה את קרית אונו והמשחק הסתיים ללא שערים ובסיום חלוקת נקודות בין הקבוצות. 
 
מצטייני המחזור
שחקן המחזור: דויד קריאנסקי חלוצה של בית דגן עם צמד שערים בניצחון קבוצתו.
מאמן המחזור: שוקי סדיס מאמנה של בית דגן עם ניצחון גדול.
 
 
קבוצה מצטיינת: בני יפו עם ניצחון חשוב על יריבתה לתחתית הוד השרון.

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-12

הוסף תגובה
תגובות
  1. בני יפו (אמר 09-12-2019, 11:42)
    ירדם. ליגה
  2. שוקי סידיס מלך אוהד רון גם מלך בהצלחה שוקי (דודי 09-12-2019, 13:20)
    כפר שלם אוהבים אותך מאוד אותך בפינוקיו
  3. שוקי סידיס אוהבים אותך מאוד (‏linux 09-12-2019, 20:00)
    תעלה ותצליח נשמה הלוואי מתעלל ליגה אוהבים מכפר שלם תנחש מי זה
  4. מאמן בני יפו, בשיר כבהא, מציג : ניצחון = חסינות (מישל היפואי 09-12-2019, 22:21)
    ניצחנו קבוצת כדורגל חלשה של יהודים אבל במחזור הבא בקלאנסווה נחטוף בראש מקבוצה ערבית חזקה וזה בגלל שסקחאפי הורחק ואין לו מחליף, חחח.... קונה הפסד עד 0:3
  5. כפר ברא הפתיעה כשחילצה נקודה מקבוצת צמרת (ברק 09-12-2019, 23:20)
    ביתר ר"ג, ביתר פ"ת ועוצמה חולון ממשיכות להפסיד ולאבד גובה. עוצמה כבר לפני אחרונה