ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-14

המחזור ה-14 לעונת 2019-20 הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו... 22 שערים, מחנה יהודה, בית"ר פ"ת, בית דגן ושועאע כפר קאסם מנצחות בבית, עמישב פ"ת מנצחת בחוץ והמשחקים בין עוצמה חולון נגד יפו והוד השרון נגד שמשון בני טייבה מסתיימים ללא הכרעה. הכל בסיכום מחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 24-12-2019
  • 15:51

שמשון בני טייבה – הפועל הוד השרון : 1-1

שמשון בני טייבה בעלת היומרות לפלייאוף העליון, אירחה במגרשה את נועלת הטבלה מהוד השרון. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. במחצית השנייה טייבה עלתה ליתרון משער עצמי של הגנת הוד השרון, אבל היתרון החזיק רק 7 דקות ובדקה ה-64 ירין בלי איזן את התוצאה וקבע את תוצאת המשחק 1-1 ונקודה יקרה להוד השרון במאבק להישארות בליגה.

 

בית"ר כפ"ס – צעירי טייבה : 2-0

בית"ר כפ"ס אירחה בלויטה את צעירי טייבה, אחת הקבוצות החזקות בליגה. טייבה שבמקום השני פתחה היטב ובמחצית הראשונה ירדה להפסקה ביתרון 1-0 משער עצמי של הגנת כפ"ס. בתחילת המחצית השנייה שער מהיר של גד עובדיה קבע את תוצאת המשחק, 2-0 לטייבה שממקומת במקום השני מרחק 2 נקודות מבית דגן שבפסגה.

 

צעירי טייבה חוגגים עוד ניצחון (אמיר חאג' יחייא)

 

הפועל כפר ברא – עמישב פ"ת : 3-2

כפר ברא מהתחתית אירחה את עמישב פ"ת שנמצאת בכושר מצוין. כפר ברא פתחה היטב וכבר בדקה ה-23 עלתה ליתרון משערו של ריאן סלים. עמישב לא נלחצה ועד המחצית השוותה את התוצאה מרגליו של בן אוזן. במחצית השנייה עמישב ביצעה מהפך מצמד שערים של דני פרדה ואלי כהן. בדקה ה-77 שער של דורון דריי רק צימק את התוצאה ולמעשה קבע את תוצאת המשחק, 3-2 לעמישב.

 

בית"ר פ"ת – הפועל קלנסאוה : 0-2

בית"ר פ"ת מהתחתית אירחה במגרשה את קבוצת הצמרת מקלנסאוה. המקומיים פתחו נהדר וכבר במחצית הראשונה הובילו 1-0 מרגליו של עידן סרור. במחצית השנייה הייתה זו קלנסאוה שלחצה על מנת לכפות שוויון, אבל בדקה ה-93 היתה זו פ"ת שכבשה שער נוסף מרגליו של רון דוידוב ובסיום ניצחון 2-0 יקר לבית"ר פ"ת. קלנסאוה סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של בר בלומברג בדקה ה-85.

 

עידן סרור עם שער בניצחון שנותן הרבה אויר לבית"ר פ"ת (יוסי סוריק)

 

עירוני בית דגן – שמשון ת"א : 2-3

המוליכה עירוני בית דגן אירחה את שמשון ת"א. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים והמחצית השנייה נפתחה בסערה ושתי הקבוצות כבשו לא פחות מחמישה שערים. עומר הלוי הבקיע צמד לשמשון ת"א, אבל בית דגן הגיבה בשלושה שערים מרגליהם דויד קריאנסקי, אלמוג סמט כהן ושער ניצחון של גל גוטליב בדקה ה-93. בעקבות הניצחון בית דגן שומרת על פער 2 הנקודות מצעירי טייבה השנייה.

 

בני יפו אורתודכסים – עוצמה חולון : 0-0

בני יפו אירחה במגרשה את עוצמה חולון לקרב תחתית בין 2 קבוצות שרק רוצות להבטיח את מקומן בליגה. המשחק לא התעלה למה גבוהה ושתי הקבוצות שיחקו בעיקר על מנת לא לספוג ובסיום תיקו מאופס בין השתיים.

 

שועאע כפר קאסם – הפועל קרית אונו : 0-1

שועאע כפר קאסם אירחה את קרית אונו לקרב צמרת בין 2 קבוצות שירצו לסיים את העונה בפלייאוף העליון. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים ובמחצית השנייה שער בודד של סהר אזולאי בדקה ה-72, קבע את תוצאת המשחק ו-3 נקודות יקרות לכפר קאסם שמתמקמת במקום ה-6.

 

הפועל מחנה יהודה – בית"ר ר"ג : 2-3

מחנה יהודה אירחה במגרשה את בית''ר ר"ג. המחצית הראשונה הסתיימה בשוויון 1-1 משערים של שורי נוסוביץ ממחנה יהודה ובר אהרוני מבית"ר ר"ג. במחצית השנייה מחנה יהודה כבשה שני שערים מרגליהם של אור גירו וטל כתב. בית''ר ר"ג הצליחה רק לצמק שער של עודד בירו ובסיום 3-2 למחנה יהודה.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: אדיר מנשה המאסטרו של בית דגן עלה מהספסל ובישל שני שערים יקרים בניצחון הדרמטי של קבוצתו.

 

אדיר מנשה בכושר מצוין אולי סוף סוף אחרי הרבה שנים יעלה את בית דגן לליגה א' (דינה אזולאי)

 

מאמן המחזור: טל לוי מאמנה של בית''ר פ"ת עם ניצחון יקר.

קבוצה מצטיינת: בית''ר פת עם ניצחון על קבוצת הצמרת מקלנסאוה.

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-14

הוסף תגובה
תגובות
  1. ביתר פ"ת הפתיעה בגדול בניצחון (ברק 24-12-2019, 17:27)
    על קלנסוואה.כך גם הוד השרון נגד שמשון טיבה.