דור אלקבץ חתם בשועאע כפר קאסם

בלמה המצוין של עירוני שדרות, דור אלקבץ, חתם בהפועל שועאע כפר קאסם באמצעות סוכנו עו"ד שי אבני. דור נחשב לאחד הבלמים הטובים בליגה וללא ספק מהווה החתמה משמעותית לקבוצתו של איציק שאקי. דור בתגובה: ״שמח לחזור לשחק בכפר קאסם, שיחקתי בעבר ואני זוכר תקופה ממש יפה", שאקי: "דור בלם מהטובים שאפשר להביא ואני שמח שהוא איתנו. אנחנו מחפשים להתחזק בעוד 2 שחקנים״

  • על ידי: אוהד רון
  • 08-01-2020
  • 19:30

הפועל שועאע כפר קאסם ממשיכה להתחזק ואמש החתימה את בלמה של עירוני שדרות, דור אלקבץ עד לסיום העונה. דור נחשב לבלם מהטובים בליגה וללא ספק מהווה שידרוג לחלק ההגנתי של כפר קאסם. דור חתם באמצעות סוכנו, עו"ד שי אבני. 

 

דור אלקבץ בתגובה לאחר החתימה: ״שמח לחתום בכפר קאסם. אני רוצה להודות להם על היחס החם והרצון, היו לי כמה הצעות אך הם היו הכי רציניים והכי רצו שאשחק אצלם. זכורה לי תקופה יפה בכפר קאסם עם אנשים טובים וחמים, אני מקווה שנסיים את העונה בצורה טובה״.

 

סוכנו של דור אלקבץ, עו"ד שי אבני בתגובה: "דור בלם מצוין והוא מעל הרמה של ליגה ב'. אני מאמין ובטוח שהוא יעזור לכפר קאסם בכל המטרות שלהם. הכרתי אנשים נפלאים בכפר קאסם ואני בטוח שיהיה לו טוב. היו לדור כמה הצעות אבל הוא מאד רצה לחזור לשחק בכפר קאסם בגלל ניסיון העבר הטוב שהיה לו בכפר קאסם ואני מאחל לו בהצלחה".

 

מאמנה של שועאע כפר קאסם, איציק שאקי בתגובה: "אני שמח שדור הצטרף אלינו, מדובר בבלם מצוין שיוסיף לנו המון מהניסיון שלו. בימים הקרובים נצרף עוד שני שחקנים שיחזקו אותנו. אני בטוח שכבר במשחקים הקרובים נראה קבוצה חזקה יותר שתתמודד מול כל יריב ללא חשש. אנחנו עושים את כל מה שצריך כדי ששועאע לא תהיה עוד סתם קבוצה אלא תהיה קבוצה משמעותית בליגה הזאת. זה מועדון טוב שמגיע לו להיות במקום גבוה יותר ועל זה אנחנו עובדים".

דור אלקבץ. חיזוק משמעותי לחלויית ההגנה של שועאע כפר קאסם. צילום: יקיר כהן.

הוסף תגובה
תגובות