ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-22

המחזור ה-22 לעונת 2019-20 הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו 23 שערים. קלנסאוה ומחנה יהודה מנצחות בבית. קרית אונו, בית דגן, צעירי טייבה, כפר קאסם ושמשון ת"א מנצחות בחוץ. המשחק בין שמשון בני טייבה נגד כפר ברא הסתיים ללא הכרעה. הכל בסיכום המחזור שלפניכם.

  • על ידי: גיא צמח
  • 17-02-2020
  • 14:30

בני יפו אורתודוכסים - שועאע כפר קאסם : 1-0

שועאע כפר קאסם יצאה למשחק חוץ ביפו נגד בני יפו אורתודוכסים. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. במחצית השניה שער של סהר אזולאי בדקה ה-65 הכריע את גורל המשחק והעניק 1-0 יקר לשועאע כפר קאסם.

שמשון בני טייבה - הפועל כפר ברא : 1-1

שמשון בני טייבה אירחה במגרשה את כפר ברא האחרונה . כפר ברא עלתה ליתרון בדקה ה-14 משערו של מוחמד אבו עאנם. טייבה לא נבהלה ובדקה ה-23 הישוותה משערו של ליאב פרנקו שלמעשה קבע את תוצאת המשחק 1-1 וחלוקת נקודות בין הקבוצות.

 

הפועל קלנסאוה - עמישב פ"ת : 1-3

קלנסאוה השלישית אירחה את עמישב בעלת היומרות להשתלב בפלייאוף העליון. המקומיים פתחו נהדר ובמחצית הובילו 2-0 משערים של דניאל אברהם ובר בלומברג . במחצית השניה איתי נייברג צימק את התוצאה בדקה ה-70 אבל 5 דקות מאוחר יותר אלעד דן הבקיע וקבע את תוצאת המשחק 3-1 לקלנסאוה.

קלנסאוה מנצחת את עמישב פ"ת וחוגגת (אלי שמואלי)

 

הפועל הוד השרון - צעירי טייבה : 3-1

המוליכה צעירי טייבה יצאה למשחק חוץ קשה בהוד השרון הנלחמת על חייה. הוד השרון פתחה נהדר ובמחצית הראשונה הוליכה 1-0  משערו של ליאור אסולין. המחצית השניה היתה כל כולה של טייבה שהפגינה עליונות תוך שכובשת שלושה שערים מרגליהם של בן בריגה, קורל אזולאי וגיל גילקרוב ובסיום 3-1 לצעירי טייבה.

 

בית"ר פ"ת - עירוני בית דגן : 2-1

בית דגן השניה יצאה למשחק חוץ נגד בית"ר פ"ת. בית דגן עלתה ליתרון במחצית הראשונה משערו של אמית ליבגוט. במחצית השניה אלכס נזרוב הישווה את התוצאה לטובת בית''ר פ״ת אבל בדקה ה-83 פנדל של אלמוג סמט כהן ניצח בעבור בית דגן את המשחק ובסיום 2-1 לחבורה של שוקי סדיס.

עוצמה חולון - שמשון ת"א : 3-1

שמשון ת"א יצאה למשחק חוץ קשה מאד נגד עוצמה חולון שנלחמת על חייה. שמשון הפגינה עליונות לאורך כל המשחק ובסיומו ניצחה 3-1. במחצית הראשונה שמשון הובילה 2-1 משערים של נאור הלוי ולירן כהן. עוצמה הישוותה זמנית מפנדל של אבירן אלקריף. במחצית השניה שער של דיויד גומז בדקה ה-54 קבע את תוצאת המשחק. 

מחנה יהודה - בית''ר כפ"ס : 0-1

מחנה יהודה אירחה במגרשה את בית''ר כפ"ס לקרב ישיר בין שתי קבוצות שרוצות לסיים את העונה בפלייאוף העליון. שער בודד של המחליף אוריאל הנדרי בדקה ה-89 קבע את תוצאת המשחק 1-0 יקר למחנה יהודה שעולה למקום החמישי.

ביתר ר"ג - הפועל קרית אונו : 3-1

קרית אונו יצאה למשחק חוץ לא פשוט נגד בית"ר ר"ג המתאוששת. המחצית הראשונה היתה מאוזנת בסיומה כל קבוצה הבקיע שער אחד, טל חבה לקרית אונו ומישל חורי לבית"ר ר"ג. המחצית השניה היתה של קרית אונו שהבקיעה בה שני שערים מרגליהם של מאור לנקרי ועדן עזריה ובסיום 3-1 לקרית אונו. בית''ר ר"ג סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של רז כהן בדקה ה-89.

קרית אונו חוגגת ניצחון (אלי שמואלי)

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור : סהר אזולאי שחקנה של שועאע כפר קאסם עם שער ניצחון נגד בני יפו בחוץ.

מאמן המחזור : מעיין נגב מאמנה של שמשון ת"א עם ניצחון חוץ יקר בעוצמה.

קבוצה מצטיינת : קלנסאוה עם ניצחון ביתי על עמישב פ"ת.

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-22

הוסף תגובה
תגובות
  1. 7 קבוצות מתמודדות על הפליאוף (ברק 17-02-2020, 15:41)
    6 מהם עם 31 נק' ומחנה יהודה עם 32 נק' שבזכות ניצחונה עקפה כמה קבוצות שאיבדו נקודות ועלתה למקום ה 5