ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-23

המחזור ה-23 לעונת 2019-20 הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו 23 שערים. שועאע כפר קאסם, עמישב פ"ת, הוד השרון , צעירי טייבה , קרית אונו ובית דגן מנצחות בבית. המשחקים בין כפר ברא נגד בית"ר כפ"ס ושמשון ת"א נגד בית"ר ר"ג הסתיימו ללא הכרעה. הכל בסיכום המחזור שלפניכם.

  • על ידי: גיא צמח
  • 26-02-2020
  • 08:34

עירוני בית דגן – שמשון בני טייבה : 0-1

בית דגן השנייה אירחה במגרשה את שמשון בני טייבה ממרכז הטבלה. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים ובמחצית השניה שער בודד של אלמוג סמט כהן בדקה ה-55 הכריע את גורל המשחק למקומיים ובסיום 1-0 לבית דגן.

 

כפר ברא – בית"ר כפ"ס : 1-1

כפר ברא האחרונה אירחה את בית''ר כפ"ס מהמקום ה-6. האורחים מכפר סבא עלו ליתרון במחצית הראשונה משערו של שי חן אבל במחצית השניה כפר ברא הישוותה והשיגה נקודה.

 

הפועל קרית אונו – בני יפו אורתודוכסים : 1-2

קרית אונו השלישית אירחה במגרשה את בני יפו שמנסה להבטיח את מקומה עונה נוספת בליגה ב'. המחצית הראשונה הסתיימה ביתרון 1-0 לקרית אונו משערו של ננו ועקנין. יפו סיימה את המחצית ב -10 שחקנים לאחר הרחקתו של עאמר יתים. במחצית השניה יפו חזרה למשחק והישוותה את התוצאה ל 1-1. בדקה ה-97 ננו ועקנין לקח אחריות וקבע את תוצאת המשחק 2-1 לקרית אונו בפנדל מדוייק .

 

צעירי טייבה – הפועל קלנסאוה : 1-5

המוליכה צעירי טייבה אירחה במגרשה את קלנסאוה מהצמרת. המחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה 2-1 לטייבה. בן בריגה וגמליאל פרץ כבשו לטייבה. בר בלומברג הישווה זמנית. המחצית השנייה היתה כולה של טייבה שהוסיפה עוד 3 שערים מרגליהם של עידן חג'ג', אחמד רביע וגמליאל פרץ שהשלים צמד. בסיום 5-1 גדול לטייבה שמתקבת בצעדי ענק לליגה א'.

 

צעירי טייבה עם עוד צעד לעבר ליגה א'

 

עמישב פ"ת – עוצמה חולון : 0-5

עמישב פ"ת אירחה במגרשה את עוצמה חולון מהתחתית ופתחה את המשחק בסערה ובמחצית הובילה 4-0 משערים של בנימין תני, יוני אשכנזי וצמד של איתי נייברג. במחצית השנייה הוסיפה עמישב עוד שער מרגליו של יפרח ובסיום 5-0 ענק לעמישב.

 

עמישב פ"ת עם חגיגת כדורגל

 

הפועל הוד השרון – מחנה יהודה : 0-2

הוד השרון מהתחתית אירחה את מחנה יהודה מהמקום ה-5. הוד השרון הובילה במחצית הראשונה 1-0 משערו של רע אשד ובמחצית השניה הוסיפה עוד שער מרגליו של אוראל רמדי ובסיום 2-0 להוד השרון.

 

שמשון ת"א – בית"ר ר"ג : 0-0

שמשון ת''א בעלת היומרות להיכנס לפלייאוף העליון אירחה במגרשה את בית''ר ר"ג מהתחתית. המשחק הסתיים בתיקו 0-0 והתאפיין באגרסיביות רבה ושמשון ת"א סיימה את המשחק ב-9 שחקנים לאחר הרחקתם של רפי סגל וציון אזולאי.

 

שועאע כפר קאסם – בית"ר פ"ת : 1-3

שועאע כפר קאסם אירחה את בית''ר פ"ת. המחצית הראשונה הסתיימה בתיקו 1-1 משערים של סהר אזולאי מכפר קאסם ועידן סרור מפ"ת. המחצית השניה היתה בשליטה של כפר קאסם שכבשה שני שערים מרגליהם של מוחמד בדיר וסהר אזולאי שהשלים צמד ובסיום 3-1 לשועאע כפר קאסם.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור : ננו ועקנין שחקנה של קרית אונו עם צמד בניצחון נגד בני יפו.

 

מאמן המחזור : עבד רביע מאמנה של צעירי טייבה עם ניצחון ענק על קלנסאוה החזקה.

 

קבוצה מצטיינת : עמישב פ"ת עם חמישייה לרשתה של עוצמה חולון.

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-23

הוסף תגובה
תגובות
  1. שתי השאלות הגדולות שעולות מהמחזור: (ברק 26-02-2020, 10:51)
    איזה קבוצות יצטרפו לפליאוף אחרי שטייבה כבר בטוח עולה. איזו קבוצה תצטרף לעצמה חולון בירידה לליגה ג'?