מתקרבים לפלייאוף: קלנסווה מנצחת 0-1 את מחנה יהודה

לקראת היישורת האחרונה של הליגה, הפועל קלנסווה אירחה את הפועל מחנה יהודה ורצתה להשיג ניצחון שיקרב אותה להבטחת הפלייאוף. שער בודד של דניאל אברהם כבר בדקה הרביעית הכריע את המשחק לטובתה של קלנסווה. מחנה יהודה? יוצאת עם המחמאות אך תחפש נקודות במשחק הבא...

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 09-03-2020
  • 07:57

הפועל קלנסווה אירחה במגרשה הביתי במושבה בפ''ת את הפועל מחנה יהודה במטרה להבטיח מקום בפלייאוף. המשחק נפתח בשער מהיר בדקה ה-4 כשאריאל ניר מכשיל על קו הרחבה את דניאל אברהם בועט את הכדור לפינה הימנית הגבוהה פנימה, 0-1 לקלנסווה.

 

דניאל אברהם חוגג שער ניצחון (אלי שמואלי)

 

קלנסווה המשיכה ללחוץ ובדקה ה-9 התקפה מימין בה גיא רוזנבלום מוציא כדור רוחב לאלון לוי שמקרוב בועט החוצה. עוברות מספר דקות וקיבלנו הזדמנות נוספת לקלנסווה, אמיר טוימניהר בועט כדור לשער מחנה יהודה, השוער הודף את הכדור שמגיע לדניאל אברהם, האחרון בועט לשער ושוער מחנה בזינוק נוסף מציל שער בטוח. 

מהדקה ה-20 השליטה עברה למחנה יהודה שהשתלטה על המגרש ושחקני קלנסווה עומדים היטב ברחבה ויוצאים למתפרצות, שחקני מחנה יהודה שניסו להשיג את השוויון, החמיצו ממצבים קורצים והמחצית מסתיימת ביתרון של קלנסווה. 

 

ספסלה של מחנה יהודה מקווה לראות שער בחצי השני (אלי שמואלי)

 

המחצית השנייה נפתחה באותה מגמה שמחנה יהודה מפעילה לחץ על הגנת קלנסווה שהתגוננה ברחבה, ונעזרה ביכולת מצוינת של שוער קלנסווה, טולדו בן ה-39, שהפגין יכולת גבוהה בן הקורות. בדקה ה-55 קרן לקלנסווה אותה מרים ברק מסיקה לרחבה היישר לבר בלומברג שנוגח ליד הקורה. 

בדקה ה-70 התקפה למחנה יהודה, אריאל ניר באחד על אחד מול טולדו מחמיץ ובועט החוצה. עוברות דקות והחמצה נוספת של מחנה יהודה כאשר שרון אהרוני שולח לרחבה את אור גירו שבועט ליד הקורה...

עשר דקות לסיום, קרן לקלנסווה בה אלון לוי מרים כדור לרחבה לרגב וולק שבועט מעל השער. בתוך תוספת הזמן תמיר ישראל נוגח מקרוב לשער, שוערה של קלנסווה, טולדו, בזינוק מרהיב הודף לקרן ומציל את קלנסווה מספיגה ומשאיר את 3 הנקודות בבית.

 

 

רמי צבי מאוכזב, אך מרוצה מהיכולת של שחקניו (אלי שמואלי)

 

רמי צבי, מאמנה של הפועל מחנה יהודה אמר בסיום: "זה הפסד כואב ואכזרי. הגיע לנו לנצח, אבל בכדורגל אין מגיע. מהדקה ה-4 ראינו רק קבוצה אחת על המגרש, אבל לצערי לא השכלנו לנצל את המצבים שהגענו אליהם. למרות ההפסד, אני יוצא מעודד מהמשחק הזה לקראת היישורת האחרונה של הליגה ומקווה שכבר בשבוע הבא נחזור לנצח".

 

 

תגובת מאמן קלנסווה, מוחמד עוודי: "זה ניצחון חשוב מאוד במשחק קשה נגד קבוצה טובה. אנחנו בדרך הנכונה להבטיח את המקום בפלייאוף העליון וכל הכבוד לשחקנים שלי על המשחק".

שחקני קלנסווה חוגגים ניצחון חשוב (אלי שמואלי)

הוסף תגובה
תגובות