ליאור אסולין חתם כמאמן שחקן בכפר ברא

פרסום ראשון: ליאור אסולין חתם כמאמן הפועל כפר ברא באמצעות סוכנו אורן יחזקאל , ליאור ישמש כמאמן הקבוצה ועוזרו יהיה יוגב בן סימון שישמש כמאמן שחקן . אנואר ריאן מנהל כפר ברא בתגובה:"שמח על החתמתו של ליאור כמאמן ושחקן, בטוח שליאור יכול לעזור לנו בעונה הקרובה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 12-07-2020
  • 15:26

החתמה ענקית בליגה ב׳, ליאור אסולין חתם כמאמן הפועל כפר ברא באמצעות סוכנו אורן יחזקאל. ליאור ישמש כמאמן הקבוצה ועוזרו יהיה יוגב בן סימון שישמש גם כעזור מאמן וגם כשחקן.ליאו אסולין  ״ויתרתי על המון כסף, באתי לעשות עונה גדולה״ .

 

אסולין, שחקן עבר בליגת העל כשבין היתר שיחק במכבי פ״ת, בני סכנין, הפועל ת״א, בית״ר ירושלין ומכבי הרצליה, נחשב לאחד הסקוררים הגדולים של הדור שלנו, חתם כמאמנה החדש של הפועל כפר ברא מליגה ב׳ באמצעות סוכנו, אורן יחזקאל. עם החתמה זו, כפר ברא ללא ספק מצהירה כוונות לקראת העונה הבאה.

 

ליאור אסולין אמר והרחיב לאחר ההחתמה: ״תודה להנהלת כפר ברא ולאורן יחזקאל על ההזדמנות להתחיל כמאמן ראשי. אין לי ספק שנרכיב סגל מצוין ונעשה קבוצה איכותית. ויתרתי על המון כסף כדי להגיע לכאן ולעשות עונה גדולה לראשונה כמאמן ראשי.״

 

אנואר ריאן, מנהל כפר ברא בתגובה: "שמח מאד שליאור ויוגב חתמו במועדון. זה צעד לא מובן מאליו להחתים מאמן בסדר גודל של ליאור אסולין וזה מראה שיש לנו אמונה מלאה באיכות אפילו שזאת העונה הראשונה של ליאור כמאמן ראשי. אני מאמין שעם ליאור השנה הפועל כפר ברא תהיה קבוצה מיוחדת."

הוסף תגובה
תגובות
  1. שיהיה בהצלחה ! (אורי 12-07-2020, 15:39)
  2. חה חה חה (יקיר 14-07-2020, 13:47)
    איזה מאמן איזה נעליים סתם בדיחה 1 באפריל
  3. חבל על הכסף והזמן (חולי 16-07-2020, 04:27)
    אין כדורגל בעונה הבאה עקב הקורונה חבל לכל הקבוצות להשקיע הליגה לא תיפתח בעיקבות הקורונה לא יהיה כדור